Deel 47 💜💜💜💜

38 3 2
                                    

Pov Thomas
Ik rende boos naar buiten. Niemand zeg zo iets tegen mijn zusje. Ik pak mijn paard en reed het bos in opzoek naar Luna. Ik zag Luna zitten op de grond. Ik draaide me om en sloeg haar. JIJ BITCH WAT HEB JIJ TEGEN MIJN ZUSJE GEZEGD MOET IK JE SLAAN HE riep ik woedend. Hahaha dat zal haar leren maurits is van mij en alleen van mij zei Luna. MAURITS WIL NIET MET JE SAMEN ZIJN HIJ HAAT JOU OMDAT JIJ HAVVA HEBT ONTVOERD WIJ WILLEN NIKS MEER MET JE TE MAKEN HEBBEN VERDWIJN UIT ONS LEVEN riep ik woedend. Luna had tranen in haar ogen. En nu niet wenen want dan ben je echt zielig zei ik en liep weg naar men paard. We reden terug naar Raveleijn.
Pov Maurits
Thomas riep Havva. Maar het is te laat hij is weg. Sukkel zei ik. Hij gaat in de problemen komen zei Balthazar. Hoe kom jij hier binnen zei Joost boos. Doet er niet toe zei Balthazar. GA WEG riep Lisa. Kom vechten zei Balthazar. Lisa ging vechten met balthazar. Hij duwde lisa op de grond. LAAT HAAR MET RUST riep Havva en gaf hem een trap in zijn buik. Lisa gaat het zei havva en helpte haar recht. Ja bedankt zei Lisa en gaf havva een knuffel. Balthazar had Havva vast. Laat me los zei havva huilend. Het breek mijn hart ze voelt als mijn zusje net zoals thomas. Ik richte mijn kruisboog op balthazar. Laat haar los of ik schiet zei ik. Durf je niet zei Baltar lachend. Wedden van wel zei ik en shiete naast zijn hoofd. Als je haar nu niet los laat is het recht in je gezicht. Balthazar liet havva los en duwde haar op de grond en sloeg haar. Nu werd ik echt woedend. Ik schiete op balthazar zijn voet. Auwww zei hij bijna huilend. Thomas kwam terug binnen. WAT IS HIER GEBEURD riep Thomas. Ik heb jouw twee zusjes geslagen thomas havva en lisa zei Balthazar lachend. Thomas gaf hem een vuist op zijn gezicht en pakte zijn kraag op. GA WEG UIT RAVELEIJN EN BLIJF WEG ALS IK ZIE DAT JIJ MIJN FAMILIE NOG EEN KEER LASTIG VALT KOM IK JE OPZOEKEN BEGREPEN riep Thomas. Ja thomas zei Balthazar bang. Ha hij is bang van thomas zei ik in mijn hoofd en probeer mijn lach in te houden. Thomas liet balthazar los en hij rende weg. Ik barst in lachen uit. De andere kijken me raar aan. Heb je zijn gezicht gezien hij was echt bang zei ik lachend. nu lachen ze ook mee. Maar Mijn gelach verdween toen havva op de grond val en ze trilde hellemaal. Ik geraak in paniek en zei JONGENS. Ze draaien om en rende naar havva toe. Schat zei Joost en pakte haar hand vast. Ze geeft ijskoud zei Joost. SAMIRA riep Thomas. Samira kwam aangelopen. Havva haar hand geeft ijskoud zei ik en keek bezorgd naar havva mijn zusje. Het is gewoon van de stres het gaat zo wel weer over ze moet rustig aandoen nu moet ze deze dagen veel rusten elke uur mag er iemand om de beurt bij haar blijven zei Samira en gaf havva nog een knuffel en liep weg. Schat slaap maar een beetje ik blijf bij je zei Joost. Havva knik en haar ogen vielen toe.
Joost had havva haar handje vast. Thomas heb je Luna gevonden zei ik. Ja zei thomas. Wat heb je met haar gedaan dan zei Lisa. Ik heb tegen Haar geroepen en geslagen niks ergs zei Thomas. Ik knik. Ze geeft gezegt dat maurits alleen van haar is zei Thomas. Wat zei ik. Ja zei Thomas.
Pov luna
Falco sleurde me mee het bos in. Aww zei ik huilend. Hij duwde me op de grond en sloeg mij. Jij slet ik heb tegen jou gezegd om havva te vermoorden en wat doe jij haar slaan riep falco woedend. Sorry zei ik huilend en bang. Ik hoef jouw hulp niet meer ik doe het wel alleen zei falco. Laat havva met rust zei ik. Falco gaf me paar trappen in mijn gezicht en buik en liep daarna lachend weg. Het spijt me havva dat ik zo deed tegen je. Ik sta met moeite op en loop naar Raveleijn. Ik weet dat thomas geeft gezegd dat ik niet meer mag terugkomen maar ik moet hun iets vertellen. Ik kwam aan in raveleijn en liep het kasteel van Halina en de 5 ruiters binnen. Ik zag havva op een bed liggen. WAT DOE JIJ HIER riep Joost. Ze keken me aan. Wat is er met je gebeurd zei Lisa. Falco geeft dit gedaan zei ik huilend. Samira en halina kwamen binnen. Ik moet jullie iets vertellen zei ik en ging zitten. GA WEG riep Thomas. Thomas luister eerst naar wat ze te zeggen geeft oke zei Samira. Oke dan zei Thomas..Ik moest havva ontvoeren van Falco en ik moest ook hun de opdracht geven om haar ouders te doden ik moest havva vergiftigen en slaan enzo van falco en als ik dat niet ging doen ging hij jullie en havva pijn doen en dat wou ik niet het spijt me wat ik jullie heb aangedaan zei ik huilend. Lieg je nu of is dit echt zei Emmam nee ik lieg niet dit is echt zei ik huilend. Het spijt me dat ik je heb geslagen ik voel me schuldig zei Thomas. Het geeft niet je wist het niet zei ik en veegde mijn tranen weg. En met die maurits gedoe moest ik ook van falco doen maar ik hou echt van maurits zei ik blozend en keek weg van hem. Hij kwam naar me toe en zat voor me en zoende me. Ik bloosde en zoende mee. We trokken terug. Ik hou van je zei maurits. Ik ook van jou zei ik. Wil je mijn vriendin zijn zei Maurits. Ja zei ik en knuffel hem.
Pov Havva
Ik open mijn ogen en ik zag Luna. Ik begin te trillen van de angst en te huilen. Hy schat het is oke zei Joost. Luna kwam dichter bij mij. BLIJF UIT MIJN BUURT riep ik huilend. Luna had tranen in haar ogen en maurits knuffelde haar. Ze gaat het me nooit vergeven zei luna huilend en rende weg maurits rende achter haar na. Zusje zei Thomas en zat voor me hij pakte mijn trillende handen. Hy kijk eens naar me zei Thomas. Ik keek hem aan..Luna moest al die dingen van falco doen als zij dat niet ging doen ging falco ons pijn doen en dat wou ze niet ze geeft echt spijt zei Thomas. Echt waar zei ik. Ja zei Lisa. Ik moet naar haar toe zei ik en stapte uit bed. Ik rende naar buiten. Ik zag Luna huilen en maurits trooste haar. Mau kan je mij en luna alleen laten zei ik. Tuurlijk zusje zei Maurits. Ik knik en ging naast haar zitten. Het spijt me zeiden we samen. We knuffelen elkaar en huilen het uit. Shht het is oke ik begrijp je schat (beste vriendinnen naam) Zei ik en gaf haar nog een knuffel. Je bent nu mijn beste vriendin zei ik. En jij de mijne schat zei Luna en gaf me een stevige knuffel.Ik stond recht en ik zie mam voor me. Mam zei ik trillend. Wat zei luna. Mijn mama sta daar zei ik en rende naar men mama. Havva niet doen dat is olaf zei Luna..Ik stopte voor men mama en deed mijn ogen toe en open en het was inderdaad olaf. Ik wou lopen maar hij had me vast. Hallo schatje leuk je me weer te zien zei Olaf en gaf een kus op men wang. AAHH BLIJF VAN ME AF riep ik huilend.
Pov Joost
AAHH BLIJF VAN ME AF hoorde ik een stem roepen. Jongens olaf geeft havva vast zei Luna die aankwam. We rende naar buiten en zagen dat olaf havva vast had. LAAT MIJN LIEF LOS KLOOTZAK riep ik. Aww zo schattig zei Olaf en gaf havva een kus op de wang. Ik vermoord je riep ik. Kom dan zei olaf. Ik deed stappen naar voor. Thomas trok me terug. Opeens begin havva hevig te ademen olaf liet haar los en ze val op de grond. Ze geeft een paniek aanval zei Maurits. We rennen naar haar toe. GA WEG riep ik naar olaf. Hij rende weg. Schat zei ik. Haar handen trillen. Ik pakte haar hand vast en ze trilt minder. J-joost zei ze huilend. Ja ik ben het zei ik en knuffel haar en een zoen. Zusje wat is er gebeurd zei Thomas. Ik zag mijn mama voor me ik liep naar haar toe en toen zei luna het is olaf en ik deed mijn ogen open en toe en het was olaf en hij pakte me vast en zei hallo schatje leuk om je weer te zien en hij gaf me een kus op de wang en toen roepte ik zei havva huilend. Ik knuffel haar stevig. Luna zei thomas. Luna kwam aangelopen. Ja thomas zei ze. Ga maar met havva leuke dingen doen maar blijf wel hier in raveleijn oke zei Thomas. Wat gaan jullie doen zei havva. Niks bezonders zij thomas. Ik gaf havva een kus en ze liep met luna naar binnen. Wat ga je doen thomas zei lisa. Niet ik maar wij wij gaan wraak nemen op olaf en falco zei thomas gemeen................



Spannend zo mijn lieve schatjes deze deel is ook al af veel liefde voor jullie ik ga morgen zaterdag en zondag en volgende week geen deeltjes maken omdat ik op reis ben xxxxxx havva 😍😘❤💖💚💋💜💌💙💘💛💕💞💗💗🌺🌻🌹🍀 Mijn Beste vriendinnen zijn xX-Jungkook-Xx TheGryffindorGirl MysteryWriteBooks sxaxlxmxax05 Schrijfster_Hajar AmberL15 ARMYFORLIFE95 Aukje134340 Tamibloemetje Schrijfster_HXL  ShinMoonYun schrijfster_DZ jooniethepooh Fantasydreamerbook Veel liefde voor jullie schatjes ik wil jullie nooit meer kwijt 😍😘❤💖💚💋💜💌💙💘💛💕💞💗💓🌺🌻🌻🌹🌹🍀🍀🌷🌸🌸🌷🍀🍀🌹🌻🌺🌺🌻🌹🌹🍀🍀🌷😍😘❤💖💚💜💌💙💘💛💕💞💗💓🌺🌻🌹🍀🌷🌸😻😻💋💘💕💞💗💓💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥❤💚💋💜💌💙💘💛💕💛💘💜💌💚💋❤💖💚💋💜💌💜💌💙💙💛💙💌💚💚

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu