Graaf olaf

76 5 0
                                    

Kom we gaan terug naar raveleijn zei Joost. Toen ze terug in raveleijn waren. Sorry maar we moeten terug naar huis onze ouders wacht op ons zei Lisa. Oké geen probleem jullie zijn hier altijd welkom zei halina. En ze waren op weg naar de poort toen opeens was er een graffer. Die graffer vielde Joost aan. Hey jij lelijke graffer laat mijn broertje gerust zei Thomas. Toen helpte Lisa en Emma Joost recht. Gaar het Joost zei Maurits en Thomas. Ja het gaar het zei Joost. En de graffer was verslagen. Kom we gaan terug naar huis zei Thomas. En ze waren terug door de poort. Toen Ze thuis kwamen was de moeder bij dat ze terug waren. Mag ik slapen zei joost. Tuurlijk broer zei Thomas. Toen Joost aan het slapen was kreegde Joost weer nachtmerries van falco en van draconicon en van baltar. Thomas help me nee laat me met rust roepte Joost. Joost wat is er gaar het vroeg Thomas. Ik heb weer nachtmerries zei Joost. Opeens hoorde Joost halina stem. Ruiters ruiters kom naar raveleijn snel Olaf is hier en wil wraak nemen kom snel. En toen was de stem weg. Wat heb je gehoord zei Thomas. Halina zei zo we moeten naar raveleijn komen Olaf wil wraak nemen zei joost. kom Thomas we gaan alles tegen Lisa en Emma en Maurits zeggen zei Joost. Jongens riep Joost ik heb halina stem weer gehoord ze zei we moeten naar raveleijn want Olaf wil wraak nemen zei Joost. Oké we gaan naar raveleijn zei Lisa en Emma. Ma hoe dan zei maurits. Wacht ik heb een idee zei Thomas. Mama mogen we naar buiten met spike zei Thomas. Oké is goed maar niet te laat thuis komen zei Sofie de moeder van hun. Oké beloofd mama tot straks zei Thomas. En ze gingen naar buiten. En ze waren bij de poort aangekomen. Raveleijn waar raven ruyters zullen zeyn riep Joost. En toen ze door de poort kwamen waren ze weer ruyters.

Spannend❤❤💙💙💚💚💛💛💜💜💓💓

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu