Vrij!!!

33 3 2
                                    

Laat onze broertje gaan riep Lisa en Emma. Nee wrm zou ik zei Balthazar. Laat hem gaan of anders zei Thomas. Of anders wat he zei Balthazar. Thomas wat moeten we nu doen zei Lisa. Ik weet het we geven hun onze krachten zei thomas. Wat ben je helemaal gek geworden zei Maurits. Sssht Maurits nee ik ben niet gek geworden luister ik heb een plan zei Thomas. We geven hun onze krachten maar we lokken ze in de val zei thomas. Goed idee zei Emma. Thomas en als het niet lukt zei Lisa. Dan zien we Joost nooit meer terug zei Maurits. Rustig maar het gaat lukken ik voel het zei Thomas. Oké wij vertrouwen je zei Emma. Wat zijn jullie daar aan het bespreken zei falco. Ooh niks hoor zei Lisa. Oke ik heb een voorstel jullie laten Joost gaan en Julie krijgen onze krachten zei Thomas. Wat nee niet doen jongens dan zijn we verloren en zijn zij de machtigste mannen van heel raveleijn zei Joost. Joostje alles komt goed vertrouw me maar zei Thomas. Oké ik vertrouw je zei Joost. Baltar laat hem gaan zei falco. En Balthazar laat Joost gaan. Joost rende naar de andere. Jongens ik ben terug veilig zei Joost. Wij zijn heel blij dat je terug bent broertje zei Thomas. En Joost gaf thomas een dikke knuffel. Jii blijft mijn beste broertje van heel de wereld zei Joost. Jii die van mij ook zei thomas. Ooh cute zeiden Lisa emma. Jongens focus wat gaan we nu doen zei Maurits. We gaan ze in de val lokken zei Thomas. Oké zei Joost. Krijgen we nu jullie krachten zei falco. Nee mooi niet we hebben jullie voor de maling genomen hahahahah zei Thomas. Wat baltar pak ze zei falco. Maar toen kwam Olaf daar aangelopen. Wat doe jij nu hier zei falco. Ik kom je helpen de ruiters te verslaan zei Olaf. Wat zeiden Lisa en Emma. Mooi zo zei falco. Dat kan niet zei Joost. Ow nee wat moeten we nu doen zei Maurits. ik weet het niet zei Thomas.

Spannend wat vinden jullie al van mijn boek comment hieronder 👇

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu