Thomas wat is jouw plan zei Joost. Kijk we zeggen tegen de Bannelingen dat ze alsof falco en Olaf als slaaf gebruiken zei thomas. Ik snap het niet zei Lisa. Ik ook niet zei Emma. Het plan is dat we nu tegen falco en Olaf zeggen dat we meedoen met hun slaafjes en zij mogen de baas zijn van raveleijn zei thomas. Thomas ben je gek geworden zei Maurits. Sssht we gaan niet echt meedoen met hun maar voor alsof zei thomas. Ma thomas gaan ze dat wel geloven zei Lisa. Ik denk het wel zei thomas. Hele wat zijn jullie daar aan het bespreken zei Olaf. Niks zei Joost. Oké falco luister jullie mogen ons als slaaf gebruiken en jij mag de baas zijn van raveleijn zei thomas. Ha ha ha eindelijk zei falco. Olaf kom we gaan samira en de bannelingen als slaaf gebruiken zei Falco. Wat dat gaat mooi niet door zei thomas. En waarom niet zei Olaf. Omdat wij jullie in de maling hebben genomen zei Joost. Wat zei falco boos. Hier gaan jullie voor boeten vuile bedriegers dat jullie zijn zei Olaf. Wie is hier de vuile bedriegers zei Joost. Nu zitten Julie in de val zei falco. Thomas wat moeten we nu doen zei Lisa en Emma. Thomas jij altijd met je domme ideeën zei Maurits. Thomas kan er ook niks aan doen hoor zei Joost. Nu gaan jullie eraan zei falco. Ik dacht het niet zei Robin. En Robin duwde Olaf en falco. Robin ik ben zo blij dat je er weer bent zei Lisa. Ik ook zei Robin. Robin bedankt je zit vanaf nu ook in het team zei thomas. Wauw echt dank je zei Robin. Kicken zei Joost. Nu zijn jullie eraan zei thomas. Thomas sloeg falco en Olaf Nok Out en duwde die twee in een cel. Hier gaan jullie voor boeten zei falco. Haha ik dacht het niet zei Maurits. Thomas en wat als die twee terug kunnen ontsnappen zei Emma. Die zullen niet meer ontsnappen hoop ik zei thomas.
Spannend 💜💜💜💚💚💗💗💗💘💘
JE LEEST
Raveleijn in gevaar
Aventura( ik ga dit boek herschrijven want ik heb teveel spelfouten ik heb dit boek geschreven toen ik 13 was ik ben nu 20. niks in dit verhaal is waargebeurd ik verzin dit allemaal) en niks in dit verhaal mag gekopieerd worden ik heb dit zelf geschreven🥰�...