kunnen ze ontsnappen?

40 3 0
                                    

Maurits,Lisa,emma en Joost probeerde het slot van de kooi te breken maar het slot was zo sterk dat zelfs de ijzeren schijven van Emma het slot niet konden breken. Falco had Thomas te pakken en zette hem op en stoel en binde hem vast met touw. Hier ga je zwaar voor boeten zei thomas. Ist waar oww wat ben ik bang zei falco. Laat ons gaan zei Joost. Nee nooit jullie gaan nu niet meer ontsnappen zei falco en keek naar thomas. Thomas probeerde falco te overtuigen dat hij fout was en dat falco de andere moest vrij laten maar falco luisterde niet en liep naar Balthazar om hem te spreken. We moeten iets doen zei Joost. Je hebt gelijk Joost zei Thomas en ze probeerde een manier te vinden om te ontsnappen. Falco hoorde wat ze zeiden en zei jullie kunnen niet ontsnappen,en als het jullie toch lukt dan dan weten jullie nog altijd niet waar de uitgang is. En toen gingen baltar en falco gingen weg. Nu hebben we een kans om te ontsnappen zei Maurits en ze probeerden de slot te openen.
Even later
Het is gelukt kicken zeEmma.ost en ze deden de deur van de kooi open. Thomas !!! zei Emma. En ze renden naar thomas toe en bevrijden hem. Zijn jullie oké ???. ja we zijn oké maar we moeten hier vlug weg zien te komen voor dat falco en baltar ons zien zei Lisa. En ze zochten naar een uitgang.
Even later
Kijk daar! Zei Maurits. zou dat de uitgang zijn naar buiten​ zei thomas en ze renden naar de deur ze deden de deur open en zagen slapende graffers. Kicken!!!Zei Joost. Ssshh!!!zei Emma. Straks maken we ze nog wakker zei Maurits, en ze liepen stilletjes door de slapende graffers...

Spannend sorry ik ga morgen geen deeltje maken omdat ik naar bellewaerde .

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu