Thomas wat moeten we nu doen met falco en Balthazar en Olaf zei Lisa. Ik heb een plan zei thomas. Oké dus het plan is dat Lisa en Emma Balthazar afleiden zei thomas. En Joost en Maurits Olaf zei thomas. En ik falco. Betrapt zei falco. Wat zei Joost. Jullie zijn betrapt zei falco. Wat Bedoel je zei Lisa. Ik heb bij thomas en Joost hun cape een klein camera gedaan dus zo kunnen wij jullie horen welke plan dat Julie hadden om ons te verslaan zei Balthazar. Wat oh nee thomas nu weten ze wat we van plan zijn zei Joost. Rustig maar ik heb het onder controle alles komt goed zei thomas. Dus jullie weten wat onze plan is zei Emma. Ja juist zei Olaf. Maar waarom doe je dit zei Maurits. Omdat ik de baas wil zijn en de bamgelingen als slaven gebruiken en jullie ook zei falco. Hier gaan jullie voor boeten boeten zei Maurits. Ow ist echt amai wat ben ik bang hoor zei Olaf en Falcon. Jij vuile leugenaar en bedrieger zei Joost tegen Olaf. Wat zeg je daar he zei Olaf. Ik dacht dat we jouw konden vertrouwen jii was onze tweede vader zei Joost tegen Olaf. Ja das waar maar nu niet meer nu ben ik de hulpje van falco en Balthazar zei Olaf. Wrm ben je zo slecht geworden zei Emma. Wat is er met je gebeurd zei Lisa. Ik weet het niet meer maar ik ven nu slecht begrepen zei Olaf. Ik dacht echt dat je een tweede vader voor ons was geweest maar ik heb me duidelijk vergist zei thomas. Toen kwam halina daar aan. Hey ruiters. Wat doe jij hier ga weg riep halina boos. Ik ben de nieuwe hulpje van falco en Balthazar zei Olaf. Wat dat kan je niet menen zei halina. En toch is het waar zei Olaf. Kom jongens we gaan weg riep thomas. Oké zei Joost. Hela niet zo snel jongens zei falco en Olaf.
Omg kapot spannend sorry dat ik gisteren geen deeltje heb gemaakt wat ik voelde mij slecht en ik ga morgen mss ook geen deeltje maken omdat ik hoofdpijn heb ma ik denk dat ik wel een deeltje gaat maken. Veel leesplezier love Julie💙💚💛💜💓💕💖💗💘💝💞💞💞
JE LEEST
Raveleijn in gevaar
Adventure( ik ga dit boek herschrijven want ik heb teveel spelfouten ik heb dit boek geschreven toen ik 13 was ik ben nu 20. niks in dit verhaal is waargebeurd ik verzin dit allemaal) en niks in dit verhaal mag gekopieerd worden ik heb dit zelf geschreven🥰�...