Wat doe jij hier😱😱

33 3 0
                                    

Bij falco Olaf en Balthazar
Jongens we worden de rijkste van raveleijn zei Falco. Ja dat is waar en de machtigste zei Balthazar. Maar eerst moeten we die ruiters uitschakelen zei Olaf. Ja maar hoe moeten we dat doen zei Balthazar. We lokken ze in de val zei Falcon. Ja en hoe dan zei Olaf. We gaan ze vertellen dat we samira en Samuel hebben en ze komen dan hier hier zei Falco. Slim zei Olaf. Ja kweet zei Falcon. En dan zullen we hun krachten stelen zei Balthazar. Ja dat doen we ook zei Falco. Die ruiters hebben alles van ons afgepakt en nu zullen ze boeten hahahhaha zei Olaf boos. Ja dat doen we zei Falcon. Die ruiters zullen niet weten wat ze gaan overkomen zei Balthazar.
Bij de ruiters
Thomas was als eerst wakker wakker en was aan het ontbijten. Even later kwamen de andere er. Hey thomas lekker geslapen zei Joost. Hy broertje en ja goed en jij zei thomas. Ook zei Joost.Jongens wat gaan we nu doen met falco Balthazar en Olaf zei Lisa. Ik weet het niet zei thomas. Ze kunnen alles bij ons doen terwijl wij van niks weten zei Emma. Ja das waar zei Joost. Ik hoop echt dat ik op een dag allemaal voorbij gaat zijn zei Maurits. Ja wij ook zei Joost. Opeens werd thomas gebeld. Hallo met thomas. Hallo thomas je spreekt met Falcon ik moet je iets vertellen zei Falcon. Oh ja wat dan zei thomas. Ik heb samira en Samuel ontvoerd en die zijn nu hier bij mij amtwoorde Falcon. Wat jij vuile klootzak laat hun gaan zei thomas. Nee niet wat jullie ons allemaal heb aangedaan kom om 12 uur s,nachts naar dat huisje naast raveleijn en neem jouw broers en zussen mee en als je te laat ben of niet kom vermoord ik ze zei Falcon. Oké we komen maar doen ze alsjeblieft niks zei thomas. OK einde gesprek. Jongens falco en Balthazar hebben samira en Samuel ontvoerd we moeten straks om 12 uur s,nachts naar dat huisje gaan die naast raveleijn staat zei thomas. Wat oh nee we moeten ze helpen zei Lisa. En wel nu zei Emma. Oké we gaan ons klaar maken zei Maurits. Thomas maak je geen zorgen alles komt goed zei Joost. Dank je broertje ik hou van je VS zei thomas. Ik ook van jou zei Joost. Ooh cute zeiden de andere. Jongens het is 12 uur zullen we vertrekken zei thomas. Is goed zei Lisa. Laten we gaan zei Emma.
Bij het huisje naast raveleijn
Jongens we zijn er zei thomas. Kom laten we naar binnen gaan zei Joost. En ze waren toen binnen maar ze zagen daar geen samira of Samuel. Huh waar is samira Samuel falco en Balthazar zei Lisa. Ik weet het niet wij moesten hier zijn zei thomas. Maar waar zijn die dan zei Joost. Kijk eens achter je zei een stem falco stond achter hun met Balthazar. Waar is samira en Samuel zei thomas boos. We hebben ze niet ze zijn in raveleijn  zei falco. Je liegt zei Emma. Nee we liegen niet zei Balthazar. We hebben jullie in de val gelokt zei nog een stem. Olaf wat die jij hier zei thomas boos. Ik kom falco en Balthazar helpen om rijk te worden en de baas te worden van raveleijn zei Olaf. Nee dat kan niet je mag geen baas zijn van raveleijn zei Joost. Jullie hebben ons veel aangedaan en nu zullen we jullie krachten stelen zei falco. Jongens wat moeten we nu doen zei Maurits. Ik weet het niet mau zei thomas.


Spannend morgen weer een deeltje wat vinden jullie al van mijn boek groetjes van Havva 💗💖💕💟

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu