Ze gingen terug naar raveleijn maar toen ze bij de stadspoort aankwamen zagen ze dat de dorpelingen gevangen waren. Stop! We moeten stil zijn zei thomas Olaf heeft de dorpelingen gevangen genomen. Maar waar is Halina, Samira en Samuel? Vroeg Maurits aan hun. Daar zeiden Emma en Lisa en wezen naar soort van cel in het midden van het stadsplein. We gaan heel stilletjes proberen Halina, Samira en Samuel te bevrijden. Lisa en Emma jullie gaan naar hun gaan en proberen het slot te openen, Maurits en Joost jullie gaan samen met de bannelingen naar een schuilplaats en ik ga Olaf zien te verleiden. Zei Thomas. Ja we doen het riep Joost en ze volgden het plan van Thomas. Hey, klootzak zocht je mij riep Thomas en rende weg. Olaf werd boos en liep achter Thomas aan. Het lukt zei Joost en hij en Maurits liepen nar de bannelingen hen te verstoppen. Ondertussen waren Emma en Lisa bij Halina, Samira en Samuel. Emma brak het slot met een van haar ijzeren schijven en rende even later ook mee met Joost en Maurits. Ondertussen zocht Thomas een plekje om zich te verstoppen. Daar! zei hij stil en verstopte zich achter het bankje dat in de gang stond. Olaf zocht naar hem maar toen hij het wou opgeven en terug naar buiten te gaan werd Thomas gebeld door Maurits het was zeker om te zeggen dat ze het plan hebben voltooid. Olaf hoorde Thomas telefoon en stapte op het geluid af. Thomas, wie. niet weg is is gezien zei hij en keek achter hey bankje en zag Thomas geschrokken zitten. Daar ben je! Zei Olaf en lachte naar thomas. Oh nee zei Thomas en keek naar Olaf.
Spannend ❤❤❤
Dit deeltje is door mijn lieve zus geschreven emsal123456789 zij heeft ook een. boek en zou het leuk vind den als jullie het eens zouden willen lezen
Thanks ❤
JE LEEST
Raveleijn in gevaar
Adventure( ik ga dit boek herschrijven want ik heb teveel spelfouten ik heb dit boek geschreven toen ik 13 was ik ben nu 20. niks in dit verhaal is waargebeurd ik verzin dit allemaal) en niks in dit verhaal mag gekopieerd worden ik heb dit zelf geschreven🥰�...