Korda ??

55 4 0
                                    

Toen ze is raveleijn was korda daar. Wat doe jii daar zei halina. Ik ben overvallen zei korda door Olaf. Wat zei halina. Ik.was op weg naar de bakker en toen werd ik overvallen door Olaf en Robin. Zij hebben mij bedreigd. Wat gaat het zei Thomas. Ja het gaat wel zei korda. Hhahaa opeena voor Joost een stem van Olaf. Thomas ik hoor de lach van Olaf zei Joost. Wat wil je van ons zei Thomas. Ik wil jullie als slaven zei Olaf. Wat nee toch niet weer he zei Joost. Jawel zei Olaf. Wrm doe je dit zei Lisa. Omdat ik slecht ben zei Olaf. Wij hebben jou toch niks midaan zijn korda. Jawel jullie hebben me alles afgepakt zei Olaf. Zoals wat zei Thomas. Samira Enzo. Wat samira jij blijft van haar begrepen zei Thomas. Oké ik doe haar niks zei Olaf. Toen kwam samira aangelopen. Thomas wat is er aan de hand zei samira. Ow kijk en keer wie dat er hier is zei Olaf. Laat haar met rust zei Thomas. Ik doe haar niks zei Olaf. Ma ik wel zei Robin Laat me los zei samira. Laat haar los zei Thomas. Nee geen denken aan zei Balthazar. Ik doe haar pijn zoveel ik wil. Nee Alsjeblieft niet doen zei Thomas. Ik geef veel om haar ik hou van haar met heel mijn hart zei Thomas ma alsjeblieft doe haar geen pijn zei Thomas. Toen moest samira huilen. Oké ik laat haar los zei Balthazar. Nu ga je eraan zei Thomas tegen  Robin. Kom maar op zei Robin. En toen begonden ze te vechten. Kom op Thomas zei Lisa en Emma. Je kan het broertje riep Joost. En toen was Robin  verloren Thomas heeft gewonnen. Jeej zei Joost. Ow ow ow niet zo snel zei Olaf. Halina riep Joost. Olaf had halina vast. Laat haar gaan riep Joost. Nee zei Olaf. Toen wou Joost vechten Met Olaf. En ze waren aan het vechten iedereen helpte Joost. En toen was halina vrij en Olaf was verslagen.

Maar war gaar er nu gebeuren met Olaf en Robin

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu