Pov Havva
Maurits knuffelde me stevig terwijl ik huil. het spijt me broer zei ik huilend. Shht zusje het geeft niet zei Maurits. Jawel zei ik en liep naar beneden en ging naast luna zitten. Maurits kwam voor me zitten. Zusje kijk me aan zei Maurits. Ik keek hem aan. Je hoeft geen sorry te zeggen oke ik hou zoveel van je en wil je niet kwijt je bent mijn kleine zusje die ik moet beschermen dus daarom ga ik alleen snap je zei Maurits. Ik knik en gaf hem een knuffel. Wees voorzichtig zei ik. Altijd zei Maurits en gaf me nog een knuffel. Lisa emma thomas en joost kwamen ook naar beneden. Moet ik niet mee zei Thomas. Nee broer blijf jij maar hier en let op Luna en Havva ik kan het wel alleen en als ik binnen een uur niet terugben kom me dan halen zei Maurits. Oke zeiden ze. Ga met je paard zei Joost. Maurits knik en liep naar buiten. Er rolt een traan over men wang joost veegde hem weg. Alles komt goed babe zei Joost en gaf me een kus.
Pov Tobias
Havva je gaat van mij zijn ookal moet ik je lieve broers en zusjes en jouw vriendje pijn doen hahaha. Ik hou nog van haar maar ze geeft het uitgemaakt die meisje zoende mij en ik wou haar van me afduwen maar ze pakte mijn polsen vast en sinds die dag ben ik gebroken ik was de liefde van mijn leven kwijt en nu nog steeds maar ik stalk haar en bedreig haar nu ik weet dat dit een slechte idee is maar alleen zo krijg ik haar terug en ik weet precies wat ik ga doen het spijt me lieve schat ik wil dit niet maar ik moet anders word je gedood en dat wil ik niet vergeef het me alsjeblief...
Pov Maurits
Ik liep naar buiten met mijn paard en ging het bos in. Zou falco de waarheid spreken of zou hij liegen. Ik weet niet wat ik moet denken maar mijn lief is ziek en ik moet haar redden want ze is mijn meisje. Ik kwam aan bij het kasteel. Ik steeg van mijn paard en pakte mijn kruisboog voor het geval dat het een val is je weet maar nooit. Ik liep voorzichtig naar binnen en deed de deur toe. Ik zag falco voor me. Hallo maurits wat doe jij hier zei Falco. Ik kom voor het medicijn zei ik. Ah zo maar je krijgt hem niet zei falco. Wat waarom niet zei ik. Omdat ik heb gezegd dat ik havva in de plaats wil zei Falco. Je krijgt mijn zusje niet riep ik woedend. Dat zullen we nog wel zien zei Falco grijzend. Wat bedoel je daarmee zei ik en pakte mijn kruisboog. Plots kwam er een net uit de lucht en hij valde op mij ik valde op de grond. LAAT ME GAAN riep ik. Nee want nu ga Tobias jouw zusje ontvoeren zei Falco grijzend. Wie is tobias zei ik. Tobias riep falco. Er kwam een jonge gast binnen hij lijkt op de leeftijd rond havva..Ontvoer havva nu zei falco. Maar baas zei Tobias. Nu of je weet wat er gaat gebeuren zei Falco. Tobias knik en liep weg. LAAT HAVVA MET RUST riep ik. Ik voelde een doek op men mond en toen werd alles zwart voor men ogen en zag ik niks meer.
Pov Havva
Jongens maurits blijft wel lang weg he zei Lisa. Geen zorgen hij zal wel terugkomen we hebben nog 15 minuten zei Thomas. Jongens zei ik. Ze keken me aan.(zonder maurits dan). Ik moet jullie iets vertellen zei ik. Wat is er zei Emma. Ik word gestalkt en bedreigd door mijn ex tobias zei ik en er rolt een traan over men wang. Joost pakte mijn hand vast. Vertel maar rustig zusje zei Thomas. Ik knik..Tobias en ik wij waren 7 maanden samen tot ik hem op straat zag hij zoende met een andere meisje en toen heb ik het uitgemaakt en sinds die dag stalkt hij mij en bedreigd mij ook zei ik huilend en toon de berichten aan hun. Wat een klootzak zei Lisa. Zeg dat wel zei ik en veegde mijn tranen weg. Geen zorgen babe hij niet in jouw buurt komen wij blijven bij je oke zei Joost en sloeg zijn armen om me heen. Ik hou van je zei ik..Ik meer van jou zei Joost en gaf me een kus. Ik ga even naar buiten zei ik en stond op. Moet ik meegaan zei Samira. Hoeft niet zei ik en liep naar buiten. Ik voelde een hand op men mond en werd naar het kasteel gesleurd. Ik keek achter me en zag. Tobias zei ik huilend en deed stappen naar achter. Havva zei tobias en liep naar me toe. Ik liet me op de grond zakken. Doe me geen pijn zei ik huilend en deed mijn handen voor mijn gezicht. Tobias pakte mijn gezicht vast. Havva ik moet jouw ontvoeren van Falco en die berichtjes moest ik ook doen van hem anders ging hij jou vermoorden em dat wou ik niet zei Tobias en huilde zachtjes. Ik wou je alleen maar beschermen zei Tobias. Ik gaf hem een knuffel. Het is oke zei ik. Als je nu meegaat naar het kasteel maurits is daar ook en dan ga ik jullie het medicijn geven en ga ik jullie bevrijden zei tobias. Ik knik en stond terug op. Maar eerst moet ik je in slaap doen vind je dat oke zei Tobias. Ik knik. Ik ben bij je schat zei Tobias. Hij doet een doek op men mond en ik val op de grond en viel in slaap.
Pov Maurits
ik werd wakker en ik zat in een cel. Godverdomme riep ik. Ela niet shelden zei Balthazar. Vertrek riep ik boos. Tobias kwam binnen met havva. Zusje riep ik en stond recht. JIJ KLOOTZAK riep ik naar tobias en keek hem boos aan en pakte mijn fluit.Falco kwam binnen. Nu is ze eindelijk van mij zei falco..Dacht het niet falco zei tobias en begon te vechten met falco. Wat hij was toch slecht..Ik pakte mijn fluit en blaas erop en balthazar viel op de grond want het is een slaapfluit. Tobias rende naar me toe en maakte de cel open. We rennen aar havva ik zak voor haar neer. Zusje zei ik. Tobias pakte haar hand vast. Hier is het medicijn voor Luna zei tobias ej gaf het me. Hoe ken je havva zei ik. Ze zal het uitleggen als jullie terug zijn in Raveleijn zei Tobias. Havva haar ogen gingen open. Tobias zei ze en knuffel tobias. Nu moeten jullie gaan straks worden ze wakker zei Tobias. Maar en jij dan zei havva. Maak je maar geen zorgen om mij ga nu zei Tobias en liep naar binnen. we gingen naar mijn paard en reden terug naar Raveleijn...............💚💚💚💚💚💚💚💚
Zo mijn lieve fans deze deel is ook al af veel liefde voor jullie xxxx havva tot bij het volgende deel schatjes deze boek is gekozen voor een award ben zo blij khou van jullie xxxxx havva 😍😘❤💖💚💋💜💌💙💘💛💕💞💗💓💎🌺🌻🌹🍀🌷🌸
1235 woorden x 💝💝♥♥😍😘
JE LEEST
Raveleijn in gevaar
Macera( ik ga dit boek herschrijven want ik heb teveel spelfouten ik heb dit boek geschreven toen ik 13 was ik ben nu 20. niks in dit verhaal is waargebeurd ik verzin dit allemaal) en niks in dit verhaal mag gekopieerd worden ik heb dit zelf geschreven🥰�...