Joost Ontvoerd

87 4 0
                                    

Dit deel is herschreven🧡🧡

Jongens mag ik even alleen zijn ik ga paardrijden zei Joost en geeft nog niks gezegt aan de anderen van dat hij de stem van Falco geeft gehoord. Ja ga maar zei Thomas. Oké ik zie jullie zo meteen zei Joost. oké is goed Joost tot straks en voorzichtig hè zei Lisa. Joost liep naar buiten en neem zijn paard en ging paardrijden toen hij iemand hoorde roepen het kwam van achter de struiken. Joost ging kijken wat er was toen had Falco Joost vast en zijn helm valt op de grond en zijn zwaard ook. laat me los zei Joost. Ze pakken Joost mee naar het kasteel en  blekkie de paard van Joost was naar raveleijn Thomas zag de paard en zei blekkie wat is er rustig zei Thomas. Waar is Joost zei emma en aait Blekkie om hem te kalmeren. Er zal toch niks gebeurd zijn zei Lisa. Kom we gaan kijken zei Maurits en ze liepen het bos in en Thomas zag de helm en de zwaard van Joost op de grond liggen. Er lag een brief bij ik ga hem voorlezen zei Thomas en er stond. Hallo ruiters ik heb jullie broertje als jullie Joost ooit nog terug wilt zien kom dan om 01:00 snachts naar het huis naast raveleijn en breng halina en samira ook mee haha tot strand ruiters groetjes Falco. Lisa en Emma moesten huilen omdat Joost ontvoerd is. Wat gaan we nu doen zei Maurits. We gaan terug naar raveleijn en vertellen alles tegen halina en samira zei Thomas. Oké kom we gaan zei Lisa. Ze liepen terug naar Raveleijn en zagen Halina en Samira. Thomas vertelde alles tegen halina en samira en halina moest huilen en samira ook. Maar wat moet falco van Joost zei halina. Dat weet ik niet zei Thomas. Kom we gaan ons klaarmaken zei samira en gingen hun klaarmaken en liepen naar het kasteel en ze waren bij het huis. Thomas deed de deur open en Joost zat daar op de grond vastgebonden. Joost zei Thomas en wou naar hem toelopen. Nee thomas ga naar achteren het is een val zei Joost en thomas lag dood op de grond. De anderen maken Joost los en hij rende naar thomas. Thomas kom op wakker worden broertje zei Joost en  moest huilen om zijn broer. het is allemaal mijn schuld door mijn schuld is Thomas dood ik vergeef het me zelf nooit ik ben een slechte broer voor Thomas ik moest in de plaats van Thomas dood gaan ik ben een slechte ruiter zei Joost en huilt.  hey broertje dat is niet waar je bent geen slechte broer voor mij en het is jouw schuld niet je bent mijn beste broertje ik hou van jou zei Thomas. Ooh broer ik hou ook van jou je bent mijn allerbeste broer zei Joost en de anderen moesten huilen. Zo falco het is tijd om er een eind van te maken zei Thomas. Niemand raak Thomas of Lisa en Emma of Maurits aan zei Joost. Je gaat de bak in jij vuile verader roepte joost. En ze waren aan het vechten en falco was verslagen en balthazar ook en ze gingen samen terug naar raveleijn.

is falco nu echt verslagen of was dit nog maar het begin morgen weer deeltjes
Groetjes

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu