Pov Maurits
Havva zat achter mij opeens valde ze van het paard. Zusje riep ik en ren naar haar toe. Haar ogen vallen toe. Ik til haar op en leg haar op het paard en we reden terug naar Raveleijn. We kwamen aan en ik tilde havva op en rennen naar binnen. MAURITS EN HAVVA riep Lisa. SCHAT riep Joost. Ik legde haar in de zetel. WAT IS ER GEBEURD riep Thomas..Havva werd ontvoerd door die Tobias en falco geeft mij gevangen genomen maar tobias geeft ons bevrijd en nu zijn we hier zei Ik. ik ging naast luna zitten en deed de medicijn in haar mond. Ze opend haar ogen..M-maurits zei ze. Ja babe ik ben het zei ik en gaf haar een kus. Wat is er gebeurd zei Luna en ginh rechtop zitten. Je was ziek en falco had de medicijn dus ik ben er achter geweest maar hij geeft me in een cel gedaan en Tobias de ex van havva geeft havva ontvoerd en naar falco gebracht maar tobias geeft ons bevrijd en nu zijn we hier zei ik. WAT DIE KLOOTZAK riep Luna. Luna ging naar havva en pakte haar hand vast. Schat doe je ogen open ik ben het je aller beste vriendin zei Luna en er rolt een traan over haar wang. Ik veegde hem weg. Thomas stapte boos door de kamer. Thomas wat is er zei ik en stond op. Die klootzak geeft mijn zusje ontvoerd zei Thomas boos..Maar hij geeft ons gered zei ik. Maar toch ik ben boos op hem als ik hem zie ik breek hem zei Thomas en ging ook naast havva zitten. Zusje open je ogen zei Thomas. Havva haar ogen gingen open en ze keek ons aan opeens spring ze recht en knuffelt luna dood. Ik dacht dat ik je kwijt was zei Havva huilend. Hy schat je gaat mij nooit kwijtraken ik blijf altijd bij je wat er ook gebeurd ik hou zoveel van je zei Luna en knuffelt havva stevig. Ze lieten los en havva sprong op me. Zusje hy ik ben oke zei ik lachend en gaf haar een knuffel. Ik hou van je zei havva..Ik ook van jou mijn kleine zusje zei ik..Ik ben niet klein zei havva boos. Jawel je bent mijn kleine zusje zei ik en streel door haar haren. Jongens we moeten Tobias redden zei havva. WAT ECHT NIET riep Joost. Maar hij geeft ons gered zei Havva. DAT KAN WEL GOED ZIJN MAAR HIJ GEEFT JOU ONTVOERD EN JOU BEDREIGD WE GAAN HEM NIET REDDEN VAN MIJ MAG HIJ DOOD OKE riep thomas. Havva rende huilend naar boven. Ik draaide me boos om naar Thomas en Joost. Jullie zijn echt ongeloofelijke sukkels zei ik en luna en ik liepen achter haar aan de deur was opslot. Zusje zei ik. Geen reactie. Zusje doe die deur open zei ik. Nog steeds geen reactie. Schat zei Luna. Zusje als je die deur niet opendoet trap ik hem in zei Maurits. Oke ik trap hem in zei ik en trap de deur in mijn ogen vullen met tranen wat ik voor me zag.
Pov Havva
Ik rende huilend naar boven naar men kamer en deed de deur opslot en lag op mijn bed te huilen ik huil alles eruit. Ik pak mijn mesje en sneed in mijn arm. Ik huilde het uit van de pijn. Maurits en luna hoorde ik maae dat is alles wat ik zag en hoor en toen viel ik weg.
Pov Maurits
NEE ZUSJE riep ik en ren naar haar toe en pakte haar arm vast. Er rollen tranen over men wangen en die van Luna ook. Schat neee zei Luna huilend. Luna rende boos naar beneden. DOOR JULLIE GEEFT HAVVA HAAR GESNEDEN IK HAAT JULLIE ZE IS MIJN ALLER BESTE VRIENDIN HOE KUNNEN JULLIE DIT HAAR AANDOEN riep ze huilend en rende terug naar mij. Ik pakte haar hand vast. Zusje verlaat me niet ik heb je nodig zei ik huilend. Thomas joost lisa en emma kwamen binnen en ze begonnen ook te huilen. Zusje zei Thomas en zakte door zijn knieen. SAMIRA riep ik. Samira kwam binnen en zei THOMAS. Leg thomas op een bed en kom daarna hier terug zei ik. Samira knik en pakte thomas op. Ze kwam naar boven met een verbanddoos en verzorgde havva haar arm. Waarom geeft ze dat gedaan zei Samira. Vraag dat maar aan joost zei ik boos. Het spijt me zei Joost. Ik stond boos recht en keek joost boos aan.HET SPIJT JE HE MIJN ZUSJE GAAT MISSCHIEN DOOD EN DAN IS HET JOU EN THOMAS SCHULD TOBIAS GEEFT ONS GEHOLPEN EN WAT DOEN JULLIE JULLIE HEBBEN MIJN ZUSJE PIJN GEDAAN IK WIL JULLIE EVEN NIET ZIEN GA WEG riep ik woedend. Maar zei Joost. HEB JE ME NIET GEHOORD WEG ZEI IK riep ik boos..Joost rende huilend weg. Maurits moest dat echt zei Emma. Hallo ze hebben mijn zusje pijn gedaan zei ik kalm. Maar thomas en joost zijn je echte broers en havva is gewoon maar een meisje die je amper kent zei Emma. Wat zei je zei ik. Ems ik denk dat je beter kan gaan zei Lisa. HAVVA IS GEEN GEWOON MENS ZE IS MIJN ZUSJE EN ZE IS EEN SPECIALE MEID IK HOU ZOVEEL VAN HAAR ZE IS MIJN PRINCCES EN LUNA OOK IK GA HUN BESCHERMEN EN ALS JE DAT NOG 1 KEER ZEGT KAN JE OOK VERTREKKEN riep ik en ging naast havva zitten. Ik ken je niet meer zei Emma en ging weg. Het spijt me voor emma ik snap je wel mau havva voelt ook als mijn zusje zei Lisa. Bedankt lies dat je me begrijpt zei ik. Graag gedaan maar maak het wel goed met hun ze blijven familie zei Lisa en ging ook weg. ik zuch en pakte havva haar hand vast. Hy schat het komt wel goed oke zei Luna en gaf me een kus. Ik knik en niet veel later viel ik in slaap...
Zo mijn lieve schatjes deze deel is ook al af veel liefde voor jullie en tot bij het volgende deel xxxxxx havva khou van jullie 😍😘❤💖💚💋💜💌💙💘💛💕💞💗💓💎🌺🌺🌻🌻🌹🌹🍀🍀🌷🌷🌸🌸😻😻💝💝♥♥♥
1070 woorden xxx ❤💚💜💙💛
JE LEEST
Raveleijn in gevaar
Adventure( ik ga dit boek herschrijven want ik heb teveel spelfouten ik heb dit boek geschreven toen ik 13 was ik ben nu 20. niks in dit verhaal is waargebeurd ik verzin dit allemaal) en niks in dit verhaal mag gekopieerd worden ik heb dit zelf geschreven🥰�...