Ontsnapt ??

43 3 0
                                    

De volgende ochtend
We waren samen aan tafel aan het ontbijten. het was heel stil aan tafel totdat Joost iets zegt jongens wat als falco en Balthazar toch vrijkomen wat dan zei Joost. Rustig maar broertje die zullen niet vrijkomen geloof me zei thomas. Je hoeft niet bang te zijn Joost zei Lisa. Ja inderdaad zei Emma.
Bij falco en Balthazar.
We moeten hier uit zien te komen zei Falco. Ja en hoe dan we kunnen hier nooit meer uit zei Balthazar. Ah ja dacht je dat zei iemand. En opeens stond graaf Olaf voor hun. Olaf wat doe jij hier zei Falco. Mag ik niet meer bij mijn vrienden zijn zei Olaf. Ja tuurlijk ma wat doe je hier echt zei Balthazar. Ik kom jullie bevrijden wat anders zei Olaf. Echt wa sta jij daar dan kom bevrijd ons zei falco boos. Oké oké ik kom al zei Olaf. En ze waren toen vrij. Haha eindelijk zijn we uit die rot cel nu kunnen we de baas zijn van raveleijn en alles doen wat we willen zei Falcon. Wij gaan zo rijk worden zei Balthazar. Ja das waar maar eerst moeten we die ruiters en halina uitschakelen zei Olaf. Oei Olaf is het ruzie tussen jou en halina zei Balthazar. Ja ze doet echt iritant Enzo zei Olaf. Kom laten we gaan zei falco en weg waren ze. Terug bij thomas en de rest. Jongens ik ga een keer kijken naar falco en Balthazar zei Lisa. Oké Lisa doe maar zei thomas. Lisa was onderweg maar toen ze binnen wou gaan zag ze dat de deur van de cel open stond. Oh nee ze zijn ontsnapt snel ik moet de jongens gaan halen. jongens falco en Balthazar zijn ontsnapt ze zijn niet meer in de cel zei Lisa. Wat dat kan niet zei Emma. En toch is het waar zei Lisa. Oh nee ik weet wie ze hebben vrijgelaten zei halina. Ja wie halina zei Joost. Graaf Olaf zei halina verdrietig. Die klootzak zei Maurits. Sorry zei Maurits daar na. Jongens wat moeten we nu doen ze kunnen de baas zijn van raveleijn en alles doen wat ze willen zei halina verdrietig. Maak je geen zorgen halina zei thomas. Thomas ik maak me juist wel zorgen mijn man heb de twee slechteriken van heel raveleijn vrij gelaten zei halina. Halina gaat het wel vroeg Joost bezorgd. Nee ik voel me niet zo goed zei halina en toen viel ze flau. Halina schreeuwt thomas en Joost. Jongens ze is denk ik ziek aan het worden door al die stress van Olaf Enzo zei Lisa. Ja lies je hebt gelijk zei Emma. We moeten haar op haar bed liggen zei Maurits. Ja kom zei thomas. Thomas kan ik je even spreken zei Joost. Ja tuurlijk broertje zei thomas. Thomas ik maak me zorgen om halina ze is de laatste tijd veel bezorgd om Olaf Enzo en ze is bang dat raveleijn verloren gaat zijn zei Joost. Ja je hebt gelijk zei thomas. Wat moeten we nu doen met Olaf falco en Balthazar zei Joost. Ik weet het niet maar we laten raveleijn zomaar niet in de steek de bannelingen hebben onze hulp nodig zei thomas. ik hoop dat dit allemaal op een dag voorbij is zei Joost. ik ook broertje ik ook zei thomas.




Sorry dat ik een paar maanden niet meer heb gedownload want ik had geen inspiratie meer ma nu ben ik terug ik ga terug deeltjes maken ik hoop dat jullie gaan stemmen en reacties doen

Groetjes Havva love jullie 💚💖💙❤💝💞💗

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu