De Bannelingen

37 4 0
                                    

Toen ze in raveleijn waren zagen ze iets. Wat is het hier stil zei Lisa. Ja waar zijn alle bangelingen zei Joost. Ik weet het niet zei Thomas. Zijn ze niet gaan wandelen met zen allen zei Emma. Ja dat kan zei Maurits. Ik ga effe naar binnen om te kijken of ze daar zijn zei halina. Oke zei Joost. Toen halina binnen was lag er een brief op tavel. Jongens kom snel riep halina. En ze loopten naar binnen. Wat is er riep Lisa. Kijk er lig een brief op tafel zei Joost. Ik ga kijken wat er in staat zei thomas. Beste halina en  Ruiters is heb de bannelingen ze zitten vastgebonden aan een boom kom om 2 uur snachts naar de kasteel naast raveleijn en breng halina en samira maar mee. Wat is falco terug zei Lisa. Nee dat kan niet we hebben hem verslagen zei Emma. Ja ma je weet Toch die is nooit te verslaan zei thomas. Ik wil hem zo hard vastpakken en. Rustig broertje zei thomas tegen Joost. Wat moeten we nu doen zei halina. Io weet het niet zei Thomas. Toen kwam samira binnen thomas wat is er aan de hand zei samira. Falco heb de bannelingen en Samuel gevangen. Wat oh nee papa. Toen viel samira flauw. Thomas stapte naar samira. Liefste wakker worden riep thomas. Toen was samira bijgekomen. Gaat het riep Joost. Ja het gaat wel riep samira. Ma wat moeten we nu doen zei Lisa en Emma. we gaan ons klaarmaken zei thomas. Thomas ik hoop dat we de bangelinnen veilig terug vinden zei Joost. Ik ook joostje riep thomas. Kom we gaan ons klaar maken zei Maurits. Het was 2 uur snachts ze waren bij de kasteel. Ik hoop dat de bangelinnen daar zijn zei Joost. Ik denk het wel zei Lisa.

Spannend

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu