Dit deel is herschreven❤️❤️
Toen ze door de poort kwamen zijn ze weer ruiters geworden. het is hier nog allemaal het zelfde gebleven zei Emma. kom we gaan naar Halina en naar graaf Olaf zei Joost. kom we gaan zei Thomas. toen ze op weg naar raveleijn waren zagen ze graffers en ze begonnen te vechten. Thomas werd geraakt door een graffer. Joost loop naar Thomas en zei Thomas is alles oké. ja Joost alles is oké met mij zei Thomas en staat recht. toen alle graffers verslagen werden gingen ze naar raveleijn. Joost hoorde halina stem weer en ze zei ruiters alsjeblieft we hebben jullie hulp nodig en toen was halina stem weg. kom we moeten nu echt naar raveleijn zei Joost. oké we gaan zei Maurits. toen ze daar aankwamen zagen ze halina op de grond bewusteloos. Joost rende naar halina en hurkt voor haar neer. Halina wakker worden zei joost en had tranen in zijn ogen. Na 5 minuten werd Halina wakker. Halina wat is er gebeurd zei Thomas. falco heeft ons aangevallen en heeft samira en Samuel ontvoerd zei Halina. WAT zei Thomas. en toen wat was er dan gebeurd zei Joost. falco geeft mij ook betoverd ik ga achteruit met mijn krachten dus daarom was ik flauwgevallen kom we gaan naar binnen zei halina. toen hoorde Joost de stem van falco In zijn hoofd Joost valt op de grond. Joost wat is er zei Thomas. ik hoor de stem van Falco zei Joost. Ruiters ik ben terug jullie hebben mij misschien verslagen ma ik leef nog Thomas deze boodschap is voor jou ga straks naar de rivier in het bos daar ligt een brief en de ketting van samira hahaha. Joost geeft alles vertelt aan de anderen. Thomas waar ga je geen zei Lisa en keek hem aan. ik ga naar dat beekje zei Thomas. mogen we ook mee zei Maurits. tuurlijk jullie mogen altijd mee zei Thomas. Ze gingen naar het rivier dat in het bos was toen ze aan de rivier waren lag er een brief voor Thomas in de brief stond. Thomas ik heb samira bij me als je haar ooit wilt terug zien moet je vanavond om 12 uur snachts naar de kasteel naast raveleijn komen en je broers en zussen mogen mee tot straks hahaha. de ketting van samira lag daar ook in en Thomas moest huilen en Joost troost hem. wat gaan we nu doen zei Emma en keek de anderen vragend aan. we gaan naar de kasteel vanavond zei Thomas. Maar is dat niet gevaarlijk zei Joost wat bang. ik ga jullie beschermen kom we gaan ons klaar maken zei Thomas en ze maken hun klaar.
Tot bij het volgende deeltje♥️♥️
JE LEEST
Raveleijn in gevaar
Adventure( ik ga dit boek herschrijven want ik heb teveel spelfouten ik heb dit boek geschreven toen ik 13 was ik ben nu 20. niks in dit verhaal is waargebeurd ik verzin dit allemaal) en niks in dit verhaal mag gekopieerd worden ik heb dit zelf geschreven🥰�...