Balthazar is terug 😱😱

54 4 0
                                    

Kom we gaan terug naar raveleijn zei Joost. En ze gingden naar raveleijn. Ik heb echt veel honger zei Thomas. Broertje toch  zei Joost. En ze ginden aan tafel zitten. Mmm dit smaakt echt echt lekker kicken zei Joost. Ja het is echt lekker zei Lisa. Ja lies je heb gelijk zei Emma.toen klopte iemand op de deur. Ja binnen zei halina. Het is Balthazar. Wat doe jij hier zei Thomas boos. Nauw ik heb gehoord dat er hier een feestje was zei Balthazar. Wat welke feestje zei Lisa. Ja welke zei Emma. De feestje dat ik terug ben hahhaa zei Balthazar. Ga weg nu zei Joost. Broertje rustig aan die kan jou niet meer pijn doen en als die jou toch pijn doet krijgt die met mij te maken zei Thomas. Dankje broertje je bent zo lief zei Joost. Ja ik weet het zei Thomas. Wat wil je van ons zei Maurits. Ik wil jullie krachten hebben. Wat nee je krijgt nooit onze krachten zei Lisa en Emma. Ooh jawel zei Balthazar. En Balthazar pakte Lisa. Laat haar los zei Joost. Als je haar 1 keer aanraak heb je met mij te maken zei thomas. Laat me los je doet me pijn zei Lisa. Komt er van als jullie krachten niet geven aan mij  zei Balthazar. Oké we gaan onze krachten geven ma laat haar gaan zei Thomas. Ja alsjeblieft zei Joost. En Balthazar heb Lisa vrijgelaten. Gaat het Lisa vroegen Emma en Maurits. Ja het gaat wel zei Lisa. Kom geef nu jullie krachten zei Balthazar. Oké rustig zei Thomas en ze gaven hun krachten en elementen aan Balthazar. Haha nu ben ik de sterkste zei Balthazar. Nee nooit zei Joost. Toen wou Joost vechten met Balthazar. Kom maar op zei Joost. Oké wil je het zo spelen zei Balthazar. Ja zei Joost. En ze begonden te vechten. Toen kwam Thomas helpen. En dan Lisa en Emma. En Maurits. En toen was Balthazar verslagen.

Wat gaat er nu gebeuren met Balthazar spannend ❤💙💚💛💜💓💖💕💗💘💝💞

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu