Deel 63🔥❤😍

25 1 0
                                    

Heyy lieve raveleijn fans sorry dat het maanden geeft geduurd voor een nieuwe deeltje maar ik heb een nieuwe boek van 20 delen het heet my stalker en die boek is gedaan hebben jullie de nieuwe raveleijn show gezien de stem van thomas en joost zijn anders het is echt mooi i love it wees voorzichtig voor het coronavirus en blijf voorzichtig en veilig geniet van het deeltje love jullie xxxx Havva 💗💜..

Pov Havva🌺.
Ik werd wakker ik deed mijn ogen open en ik lag op thomas zijn bed ik lag in iemand zijn armen ik kijk naast me en zag Jayden ik heb het dus niet gedroomd hij is terug ik heb mijn broer terug. Ik knuffel hem en hou hem stevig vast. Kleine wat is er zei Jayden. Ik wil je gewoon even vasthouden zei ik en hij knuffelt me terug. Broer zei ik. Hmm zei jayden. Had je in die 4 maanden ooit aan mij gedacht zei ik. Ja natuurlijk je bent mijn zusje zei Jayden. Ik dacht echt dat je me haate en dat je niet meer van me hield ik dacht dat ik niks meer voor je betekende zei ik en er rolt een traan van mijn wang. Maar zusje toch ik zou je nooit haten of pijn doen want ik hou met heel mijn hart van je en je betekent heel de wereld voor me als er iets met jou gebeurd dan ga ik kapot vanbinnen en ik ben nu hier bij jou en ik ga niet meer bij je weg en dat beloof ik je zei Jayden en ik knik en veegde mijn traan weg. Ben je al wat beter zei Jayden en voelde aan mijn hoofd die nog echt warm had. Voel me nog misselijk zei ik en ging onder de dekens liggen. Blijf maar liggen dan ga ik een tasje thee maken voor je zei Jayden en liep naar beneden en ik deed mijn ogen toe en viel in slaap en ik had een nachtmerrie over Falco.
Nachtmerrie.
Ik lig in mijn bed te slapen tot ik een hand op mijn mond voel ik schrik wakker en zag falco voor me hij grijnsde naar me. Wat moet je van me zei ik en keek hem bang aan. Oh ben je bang van me maar wat schattig zei Falco. Ik ben van niemand bang en zeker niet van jou zei ik. Gaan we nu opeens stoer doen jij komt even met me mee zei Falco en pakt mijn pols vast en sleur me de kamer uit en richting naar buiten. Je doet me pijn zei ik. Stil zei Falco. Laat me los zei ik. Hou je mond zei Falco. Waar breng je me heen zei ik. HOU JE MOND HEB IK GEZEGT riep falco en gaf me een klap op mijn wang en er rolt een traan van mijn wang. Hij pakte mijn haren vast en sleur me een bos in en paar minuten later stopt hij met stappen. Kijk eens voor je zei falco. Ik keek voor me en zag Jayden vastegonden aan een boom met touw. Jayden riep ik en wou naar hem toe rennen maar falco had me vast. Waarom doe je dit falco zei ik. Omdat ik het leuk vind zei Falco en streelde mijn wang ik sloeg zijn hand weg en hij duw me tegen de boom aan. Laat mijn zusje met rust falco zei Jayden en werd boos. Oh ben je bezorgt wat schattig zei Falco. Laat hem gaan zei ik. Wat zei je daar ik heb je niet gehoord zei Falco. Ik heb gezegt laat hem gaan riep ik woedend en gaf uit reflex falco een vuist. Hij werd boos en pakte mijn haren vast en duw me op de grond. Ik keek hem bang aan terwijl hij naar me toe liep kruip ik naar achteren hij kwam dichter bij me toe en ik werd nog banger. Laat me met rust zei ik. Nee dat ga ik niet doen zei Falco en zat voor me en pakt mijn hand vast en ik trek hem weg. Raak mij niet aan zei ik. Oh ik mag alles doen zei Falco en pak mijn kin vast. IK ZEI RAAK MIJ NIET AAN riep ik en gaf hem een vuist in zijn gezicht en falco keek me boos aan en pakte een geweer uit zijn zak en richte die op mij. Dit wil je niet doen zei ik bang en er rolt een traan van mijn wang. Oh weet je het zeker zei Falco en schiet naast mijn hoofd en ik keek jayden aan. Alles kom goed oke zei Jayden en ik knik. Als je mij gaat vermoorden je gaat toch in de cel vliegen voor alles wat jij ons hebt aangedaan zei ik boos. Maar babe toch als ik nu iedereen dood maak dan kan er niemand naar de politie en loop ik nog vrij rond zei Falco en keek me grijzend aan. Ga toch weg man je hebt echt aandacht te kort zei ik boos. Wat zei je daar zei Falco en gaf me een klap in mijn gezicht en ik valde op de grond en er rolt een traan van mijn wang omdat het pijn doet em omdat ik bang ben. Ik keek falco bang aan en hij hurkte voor me neer en pak mijn kin vast en liet me naar hem kijken. Dat was niet zo beleefd hoor babe wat je hebt gezegt tegen mij zei Falco. Het is anders wel waar klootzak zei ik boos. Je hebt erom gevraagt babe zei Falco en pakte mijn haar vast en duw me op de grond en sloeg me. Falco stop het nu oke of je hebt met mij te maken zei Jayden. Haha hoe kan jij iets doen als je vastgebonden bent zei Falco. Maar ik kan wel iets doen zei ik. Ah ja wat dan zei Falco. Dit zei ik en gaf hem een vuist in zijn gezicht en hij valt op de grond. Eigen schuld zei ik. Falco stond terug op en pakte zijn pistool en richt het op mij. Wat ga je nu doen he zei Falco grijzend. Ik zei niks en keek naar beneden. Ik vroeg je wat zei Falco. Val dood zei ik boos. Je kiest er zelf voor zeg maar vaarwel tegen jayden zei Falco en schiet jayden neer en dan mij en ik sluit mijn ogen en alles werd zwart voor men ogen en zag ik niks meer.
Einde Nachtmerrie.
Nee riep ik huilend en open mijn ogen en kwam recht. De deur ging open en jayden stond voor me. Kleine wat is er zei Jayden en keek me aan.

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu