Het is allemaal jouw schuld!

37 3 0
                                    

Maar toen was Robin weer flauwgevallen. Robin riep Lisa en Emma. Robin word wakker zei Maurits. Het is allemaal jouw schuld Joost zei thomas. Wat wa heb ik nu weer verkeerd gedaan zei Joost. Jij heb de verkeerde bloemen gepakt zei thomas. Wat nee dat is niet waar zei Joost. Jij bent mijn broer niet meer jij bent geen ridder meer en jij bent gewoon een domme broer zei thomas. Wat oké als het zo zit ga ik weg zei Joost huilend. Oke ga maar doek tot nooit meer zei thomas. Thomas wat is jouw probleem zei Lisa. Joost heb helemaal niks gedaan zei Emma. Jawel die heeft de verkeerde bloemen gepakt en nu zijn we Robin kwijt voor altijd zei thomas. Maar dat zou Joost toch nooit doen zei Maurits. Toen opende Joost de deur en kwam naar buiten met zijn koffers. Joost ga nou niet weg thomas bedoeld dat niet slecht zei Lisa. Ja lies heb gelijk zei Emma. Sorry jongens maar ik hoor hier niet thuis thomas heb gelijk ik ben maar een slechte broer geweest en ik kan ook geen ruiter meer zijn zei Joost. Sorry jongens ik ga jullie missen ik ga naar huis zei Joost. Thomas moet jij Joost niet achter na gaan zei Maurits. Pff wat kan mij dat schelen laat hem maar vertrekken zei thomas. Thomas wrm doe je zo zei Lisa. Joost heeft die bloemen niet vervalst je was er zelfs bij zei Emma. Wat zei thomas. Dus Joost was al die tijd onschuldig zei thomas. Ja zei Lisa. Alee kom ga hem achterna zei Maurits. Oké zei thomas. Joost wacht sorry voor alles ik ven fout geweest sorry ik weet dat jij die bloemen niet heb vervalst jij zou dat nooit doen het spijt me en je bent de beste ruiter van heel raveleijn en je bent mijn allerbeste broer zijn we terug broers zei thomas. Ja kicken zei Joost. En ze gingen samen terug naar de anderen. En is het opgelost tussen jullie zei Lisa. Ja zei Joost. Ooh zo schattig zei Emma. Oké  Emma even focussen wat gaan we nu doen met falco Olaf en Balthazar en met Robin zei Maurits. Ik hoop dat robin terug wakker word zei Joost. ik ook broertje ik ook zei thomas.

Spannend love jullie wat vinden jullie al van mijn boek comment hieronder 👇👇

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu