Wat nu ??

56 4 0
                                    

Halina was naar raveleijn gekomen met Samuel en samira en de sterkste bannelingen. Wrm doe je dit zei halina. Ik wil de baas zijn van heel de land en ik wil jullie als mijn slaafjes zei Olaf. Kniel voor me zei Olaf. Nooit zei Joost. Wil je dat ik je pijn doet zei Olaf. Nee Olaf doe hem geen pijn alsjeblieft zei Thomas. Joost wou vechten met Robin maar Robin had Joost te pakken. Gaan we ergens naar toe zei Robin. Laat me los zei Joost. Laat hem met rust zeiden Emma en Lisa. Als je hem een keer aanraakt heb je met mij te maken zei Thomas. Ooh zo lief van je Thomas dat je op komt voor je broer zei Olaf. Tuurlijk ik hou van mijn broertje ik laat hem nooit In de steek ik bescherm hem altijd bij blijft mijn beste zwaardridder voor altijd zei Thomas. Ooh dank je Thomas je bent de beste zei Joost.  Lisa en Emma moesten huilen omdat hun broertje gevangen is door Robin. Thomas had een plan. Jongens we gaan vechten maar let op we hebben maar 1 kans als we dit verpesten dan is Joost voor goed verloren oké. Oké Thomas zeiden Emma en Lisa. En ze wouden vechten. Robin duwde Joost op de grond. En Olaf deed zwarte magie naar Joost. Nee Joost riepte Thomas. Nee wat heb je gedaan zei Thomas.en toen waren Olaf en Robin weg met een spreuk. Nee Joost blijf bij je ga nu niet dood ik kan niet zonder jou Thomas moest huilen jii betekent veel voor mij ik wil jou nooit meer kwijt ik wil wraak nemen op Olaf en Robin zei Thomas. Hey broertje ik ben plots wakker door al jouw lieve woorden ben ik plots wakker geworden kom we gaan naar raveleijn zei Joost. Maar toen kreegde Joost beelden van halina dat bewusteloos op de grond lag. Joost zakte door zijn knie. Gaat het broertje zei Thomas. Ja het gaat wel zei Joost. Kom we gaan naar raveleijn zei Maurits.

Spannend morgen weer deeltjes slaapwel iedereen love jullie

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu