Deel 44 😍❤💜

68 2 0
                                    

Hallo mijn lieve fans hopen jullie ook dat de efteling een tweede serie gaan maken van Raveleijn ik hoop het echt veel leesplezier xxxx havva ps lees het onderste stukje van mij die ik schrijf xxx havva 😍😍❤💖💚💋💜💌💙💘💛💕💞💗💓😘

Pov Thomas
Ik schrok en keek naar de deur falco stond daar met een pistool. AAHH riep havva luid. Bitch zei Falco en deed een stap naar voor. Blijf staan Falco zei ik en kijk hem boos aan.

Havva kruipte tegen mij aan ik hield haar hand vast omdat ze bang was ik kneep in haar hand om haar gerust te stellen dat alles goed komt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Havva kruipte tegen mij aan ik hield haar hand vast omdat ze bang was ik kneep in haar hand om haar gerust te stellen dat alles goed komt. Wat wil je van ons zei havva trillend. Uhm eens even nadenken wat ik wil is JOU zei Falco. Nooit riep ik. Ze blijft bij mij en de andere zei ik.Thomasje js bent veel te goed voor deze wereld wil je nog iets zeggen want dit word de laatste moment van je leven zei Falco en deed het pistool op mij. Havva huilde. Alsjeblief niet doen neem mij maar nee zei havva huilend. Nee zusje zei ik. Broer ik kan niet anders zorg goed voor de andere moesten jullie me niet meer zien zei havva huilend. Hav ik hou van je ik ga je zoeken tot dat ik je vind zei ik. Ik hou ook van jou broer zei havva. Er loopt een traan over men wang havva gaf me nog een stevige knuffel en liep dan naar Falco. Falco pakte haar vast en deed de pistool op haar. Als je haar met 1 vinger aanraak ben je dood zei ik woedend.Rustig ik ga haar niks doen maar misshien olaf wel zei Falco grijzend. Ik wou naar hem toe lopen maar Falco bedreigde me. 1 stap en ik schiet zei Falco. Ik knik. Falco liep met havva naar beneden en ik bleef boven omdat ik moest.
Pov Joost
Ik zag falco en hij had havva vast..KLOOTZAK LAAT HAAR LOS riep ik. Joostje het is oke zei havva zacht. Maar hav zei ik huilend. Ik moet met hem mee anders gaat hij jullie pijn doen en dat wil ik niet zorg goed voor de andere jongens oke zei havva. Ik knik nee. Ik ga je terug halen hav ik beloof het zei ik. Doei sukkels zei Falco en liep met havva weg. Ik sla met mijn hand tegen de muur een paar keer. JOOST WAT DOE JE riep Lisa. Falco geeft havva meegepakt zei ik. WAT riep Maurits. Waarom zei Emma. Ze geeft ons beschermd terwijl wij haar moesten beschermen zei ik en veegde mijn tranen weg. Thomas kwam aangelopen. We gaan havva nu zoeken zei Thomas. Moeten wij niet eerst Halina en Samira waarshuwen zei Lisa. Heb ik al gedaan zei Thomas. We gingen op onze paarden zitten en gingen op zoek naar havva. Even later❤❤💜💜💙💙💚💚💛💛😍😍😘😘💗. Jongens zou ze niet hier zijn zei Emma. In het kasteel zei ik en kijk vragend naar Emma. Ja kan toch zei Emma. Oke we gaan kijken zei Thomas. We binden onze paarden vast een een boom en liepen voorzichtig naar Binnen. Ik hoorde geroep en gehuil het is havva.
Pov Havva
Falco sleurde me mee het bos in. Hij pakte mij vast en we gingen een kasteel binnen. Falco binde me handen en voeten vast. Zo wat ga ik nu met je doen zei Falco en streelde mijn wang. Raak mij niet aan zei ik en spuug in zijn gezicht. Hij gaf me een klap. OLAF riep Falco. Nu werd ik bang. Ja baas zei Olaf die aan kwam. Falco fluisterde iets in de oor van olaf. Olaf kom grijzend naar me toe en begon me ruw te zoenen. Ik gilde echt hard en huilde. NEEE STOP LAAT ME GAAN ALSJEBLIEF riep ik huilend. Olaf sloeg mij ik duwde hem weg en hij begon me weer te zoenen. Ik huilde super hard. Laat haar los zei een stem. Ik keek op en zag Thomas,Maurits,Joost,Lisa en Emma. Jongens zei ik huilend. Zo zo hallo dag jongens zei Olaf. WAT HEB JE MET HAAR GEDAAN riep Joost. Niks zei olaf lachend. KLOOTZAK riep Joost. Ze begonnen te vechten. Joost kwam naar me toe en maakte me los en knuffelde me. Wat geeft hij gedaan zei Joost en pakte mijn hand. H-hij geeft me geslagen en gekust zei ik huilend. Joost trooste mij. Ik zag dat thomas aan het vechten was met olaf.

 Ik zag dat thomas aan het vechten was met olaf

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Olaf en falco waren bewusteloos. Ze rennen naar me toe en knuffelen me. Ik begon weer te huilend. Shht je bent nu veilig zusje zei thomas en tilde me op en liep naar zen paard. Ik hou van je broer zei ik. Ik ook van jou zusje zei Thomas. Ik viel in slaap in de armen van Thomas.....😍😍❤💖💚💋💜💙💛













Hy mijn Lieve Raveleijn fans deze boek is bijna afgelopen ik heb al een nieuwe boek het heet Mijn Leven ft bts ik hoop dat jullie die boek leuk zullen vinden love jullie xxxx tot bij het volgend deel😍😘🌺🌻🌹🍀🌷🌸💝♥♥♥♥♥♥😻💋💗❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😻😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽😽💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌
1184 woorden xxx ❤💚

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu