Hy mijn lieve raveleijn fans nu ben ik echt een grote grote fan geworden van Raveleijn ik luister hun muziek kijk naar shows en lees hun boeken morgen komt er weer een deeltje online wie is jullie favoriete ruiter zet het in de comments veel leesplezier xxxx havva 😍😘❤💖💚💋💜💋💙💌💛💕
Pov Halina
Wat zei je daar zei een stem. Ik draai me om en zag Olaf..Ik heb gezegd dat ik ga sheiden van jou zei ik. Dat ga je niet doen Halina zei Olaf en deed stappen naar voor. Hij pakte mijn pols vast.Loslaten zei Thomas. Nope zei olaf. Laat haar los zei Havva. Olaf keek haar aan. Aww dag havva hoe voel je je zei Olaf. Havva stapte naar olaf toe en gaf hem een klap. JIJ HEBT OOK MIJN OUDERS VERMOORD IK HAAT JE KLOOTZAK VAL DOOD riep havva huilend en val op de grond. Joost rende naar haar toe en trooste haar. Ga weg voor ik de security haal zei Thomas. Ik ga mijn wraak nog nemen zei Olaf en liep weg. Ik ging zuchtend op een stoel zitten. Mam maak je geen zorgen zei Samira. Hij is tot alles in staat ik kan Raveleijn niet meer beschermen zei Ik en liep weg.
Pov Thomas
Jongens ik ben bang zei Havva huilend. Ik ging voor haar zitten en pakte haar hand. Wij gaan je beschermen je voelt als een zusje voor me je bent bij ons veilig ze kunnen je niks meer aandoen wij zullen er alles aan doen om je bij ons te houden zei ik en veegde haar tranen weg. Dankje thomas zei havva. Graag gedaan hav zei ik en knuffel haar.Jongens gaan we een rondje rijden met de paarden zei Maurits. Is goed zei Lisa. We liepen naar buiten naar de paarden. Ik zat op mijn paard en havva zat voor me. We gingen door de bossen en spike liep met ons mee. We gingen in halop. Thomas hoor je dat zei Emma. Wat zei ik. Ik hoorde ook iets zei Joost. Laten we gaan kijken zei Lisa. We knikken en stappen af van ons paard. ik wil niet zei havva bang. Ik steek mijn hand naar haar uit en ze pakt hem. Ik blijf bij je zei ik. Havva knik en loop met me mee. Jongens blijf achter me zei ik. Oke zei Maurits. We liepen op het geluid af en er kwam een man van uit de struiken. We schrokken. Samuel wat doe jij hier zei Joost. Ik ben overvallen geweest zei Samuel. Wat door wie zei ik. Falco zei Samuel. Hij weer zei Lisa. Wat geeft hij gedaan zei Emma. Hij geeft me geslagen en mijn ring afgepakt die ik van samira heb gekregen zei Samuel. We krijgen jouw ring terug dat beloof ik je zei ik. Kom we gaan terug naar Raveleijn zei Lisa. We zitten weer op ons paard en Samuel zit achter joost. We reden terug naar raveleijn en samira rende naar haar vader toe..Papa wat is er gebeurd zei Samira. Ik ben aangevallen door Falco zei Samuel. WAT DIE KLOOTZAK riep Samira. Mijn meisje❤. Kom ik ga je verzorgen zei Samira en pakte haar vader mee. Ik en de rest gaan naar binnen. Thomas mag ik een beetje slapen zei Havva. Tuurlijk kom volg me maar zei thomas en liep een kamer in. Is dit jous kamer zei havva. Ja zei ik. Het is echt prachtig zei havva. Dankje zei ik. Havva zei ik. Ja zei ze. Je voelt echt als mijn zusje zei ik en keek havva aan.En jij als mijn broer zei havva. Ik glimlach en trek haar in een knuffel. Slaap maar beetje zei ik. Havva ging liggen en deed haar ogen toe. Ik deed de deur toe en liep naar de rest. Ik schrok want Olaf Staat in de woonkamer hij had Samira vast. KLOOTZAK riep ik. Halo thomasje waar is havva zei olaf. Laat havva erbuiten riep ik. Aww zo lief zei olaf. Laat haar nu los zei ik. En waarom zou ik dat doen zei olaf. Anders bel ik de politie zei Joost. Joostje wat zou de politie doen he zei Olaf. Thomas wat moeten we doen zei Maurits. Ik weet het niet zei ik. Geweldig de grote held van Raveleijn weet het niet zei Lisa. Lisa riep emma boos.
Pov Havva
Ik hoorde geroep ik stapte uit bed en liep naar het geluid toe. Ik zag olaf en hij had Samira vast. Weet je Thomas ik moet je iets zeggen over havva zei olaf. Wat zei Thomas. Ze is een lelijk kind ze verdient niemand ze is stom geeft geen vrienden geen familie niks ze is gewoon een waardeloze kind niemand houd van haar riep Olaf. Ik rende huilend naar buiten. HAVVA riep thomas. Ik rende verder het bos ik ik valde over iets en mijn hoofd kwam op een steen terecht en ik val op de grond en alles werd zwart voor men ogen.
Pov Thomas
Ik werd woedend. Ik stapte naar Olaf pakte zijn kraag op. WAT ZEI JE DAAR KLOOTZAK ZE IS MIJN ZUSJE IK HOU ZOVEEL VAN HAAR EN ZE IS GEEN WAARDLOZE KIND ZE IS MIJN ALLES OKE EN JIJ GAAT DOOD EN KOM NOOIT MEER IN DE BUURT VAN MIJN FAMILIE EN SAMIRA EN HALINA HEB JE DAT BEGREPEN riep ik boos.
Ja zei olaf bang. Ik liet hem los en rende naar buiten op zoek naar havva. Ik rende en rende het bos in. Waar is ze zou. HAVVA roep ik. Geen antwoord. Ik liep verder het bos in en ik zag een meisje op de grond het is havva. Ik rende naar haar toe en pakte haar op en rende terug naar Raveleijn. Wat is er gebeurd riep Joost bezorgd. Volgens mij is haar hoofd tegen een steen gebots. Joost knikt en ik liep met havva naar men kamer. Ik verzorgde haar hoofd. Thomas zei havva. Haar ogen gingen open. Hy gaat het zei ik. Havva huilde opeens. Ik knuffel haar. Alles wat olaf geeft gezegd isbwaar zei havva huilend. Ik knuffel haar stevig. Nee dat js niet waar ik geef om je en de andere ook wij houden zoveel van je je bent mijn zusje en ik ga je beschermen wij willen je niet kwijt je blijft bij ons niemand kan jou nog van ons afnemen zei ik. Weet je dat zeker zei een stem…….Zo mijn lieve Raveleijn fans wat vinden jullie van boek al veel liefde voor jullie xxxxxx havva 😍😘💖❤💚💋💜💌💙💘💛💕💞💗💓🌺🌻🌹🍀🌷🌸💝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💌💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
1327 woorden xxxx❤❤❤❤❤❤
JE LEEST
Raveleijn in gevaar
Adventure( ik ga dit boek herschrijven want ik heb teveel spelfouten ik heb dit boek geschreven toen ik 13 was ik ben nu 20. niks in dit verhaal is waargebeurd ik verzin dit allemaal) en niks in dit verhaal mag gekopieerd worden ik heb dit zelf geschreven🥰�...