Stop zei falco. Waar gaan jullie heen zei Olaf. Wij gaan nergens naar toe zei Joost. Hahha en dat moeten wij geloven zei falco. En toch is het waar wat Joost zeg zei Lisa. Ow ow ow rustig he meiske zei Olaf. Ik ben rustig zei Lisa. Thomas heb je nog een plan zei Emma. Nee nog niet zei thomas. Thomas kunnen wij gewoon niet vluchten van Olaf,falco en Balthazar zei Joost. Ja mss kunnen wij dat doen zei Maurits. Oké kom we gaan maar eerst moet ik nog iets zeggen tegen falco zei thomas. Oké thomas wees voorzichtig zei halina. Altijd zei thomas. Mag ik even jullie aandacht wij gaan weg en we komen nooit meer terug en als jullie ooit nog een keer naar raveleijn koken dan is het jullie beste dag niet zei thomas. Julie gaan nergens geen wat als jullie weg gaan dan Zal het jullie beste dag niet zijn zei falco. Want als jullie 4 stappen doen dan komen er 6 graffers en die gooien jullie op de grond zei Olaf. En dan komen jullie met ons mee naar het kasteel zei falco. Wij geloven jullie niet zei thomas. Maar thomas en wat als het waar is zei Joost. ik geloof hun wel ze zouden daar toch niet over liegen zei Lisa. Ja thomas Lisa heeft gelijk zei Emma.kom jongens we gaan zei thomas. En ze deden 4 grote stappen maar toen. Kwamen er 6 graffers op thomas,Joost,Lisa,Emma,Maurits en halina af gelopen. Jongens rennen zei thomas. Maar de graffers waren veel sneller der dan de ruiters en halina. En de garffers Smeete de ruiters en halina op de grond. Jongens is alles oké met jullie zei Thomas. Ja ik denk het wel maar ik ben alleen maar een beetje duizelig zei lisa. Thomas Lisa en ik hadden gelijk zei Emma. Ja sorry ik wist dat toch niet zei thomas. We hadden jullie gewaarschuwd zei falco. Maar jullie luisteren niet zei Olaf. En nu gaan jullie meekomen met ons naar het kasteel zei Olaf. Wacht en mag halina ook mee zei falco. Ja zij mag ook mee zei Olaf. als jij haar een keer aanraakt zal het je beste dag niet zijn zei Joost. En ze pakte thomas,Joost,Lisa,Emma,Maurits en halina mee. toen ze in het kasteel waren gooide Balthazar de ruiters en halina in een kooi. Zo wat gaan we nu doen falco zei Olaf. Nu gaan we naar ravelijn en we gaan samira en de bannelingen veroveren zei falco. en dan zei Olaf. En dan zullen we ze hun als slaven gebruiken hahaha zei falco. En ze gingen weg. Oh nee wat hebben we gedaan zei thomas. Nu worden ze door ons slaven en samira ook zei Joost. We moeten hier uit zien te komen voor dan ze raveleijn bereiken zei Lisa. Ma hoe zei Emma.
Spannend love julie😍😘💙💚💛💜💕💖💞💞💗💘💝💟
JE LEEST
Raveleijn in gevaar
Adventure( ik ga dit boek herschrijven want ik heb teveel spelfouten ik heb dit boek geschreven toen ik 13 was ik ben nu 20. niks in dit verhaal is waargebeurd ik verzin dit allemaal) en niks in dit verhaal mag gekopieerd worden ik heb dit zelf geschreven🥰�...