Maurits😃

70 4 2
                                    

Toen ze terug bij raveleijn waren. Thomas mag ik even met mijn paard gaan wandelen zei Maurits. Tuurlijk broertje ga maar maar pas op. Oké broer je bent de beste zei Maurits. Toen Maurits aan het wandelen was met zijn paard hoorde hij een geluid. Het kwam achter de boom. Maurits stapte af van zijn paard. En keek wat er achter die boos was. Het was een graffer. Maurits vechte met hem. Maar de graffer duwde Maurits op de grond. De poot van de graffer zat op Maurits. Laat me gaan zei zei Maurits. Thomas Thomas help me riep Maurits. Ia dat Maurits die roep zei Thomas. Ja zei Lisa. Kom we gaan kijken zei Emma. Huh maurits laat hem met rust zei Joost. Laat onze broertje gaan zei Thomas. Toen kwam Robin opeens verschenen. Hey wat gebeurd er hier zei Robin. Dat weer je best zei Thomas. Hahahaha is waar. Ik heb Maurits gevangen door mijn graffer zei Robin. Laat mijn broer los of anders. Anders wat zei Robin he. Laat hem gwn gaan zei Thomas. Nee ze ik ga hem gebruiken als slaaf zei Robin. Ow boy zei Joost. Jii vuile klootzak laat mijn broer gaan roepte Joost. Ow niet beginnen tegen mij he Joost of anders ga ik he lijn doen zei Robin. Als je Joost een keer aanraakt heb je met mij te maken zei Thomas. Niemand raak mijn zusjes en broertjes aan zei Thomas. Thomas we hebben een plan nodig om Maurits te bevrijden zei Lisa. Ja dat is waar wat lies zeg zei Emma. Oké zei Thomas. Ik heb een plan zei Joost. Thomas jii leid Robin af zei Joost. Emma en Lisa jullie jullie leiden de graffer af zei Joost. Oké en ze geefden elkaar een high five. Toen Lisa en Emma de graffer afleide toen raakte de graffer Lisa Lisa lag op de grond. Joost rende naar Lisa. Lisa gaat het zei Joost. Ja Joost het gaat wel zei Lisa. Emma en Lisa waren aan het vechten met de graffer. Joost rende naar Maurits. Maurits is alles oke zei Joost. Ja broertje ik ben oke. Joost woude Thomas helpen en Joost deed met zijn wapens In de zand en Robin was op de grond gevallen. Dankje broertje zei Thomas. Graag gedaan zei Joost. Yes we hebben gewonnen kicken zei Joost. Wat gaan we nu doen zei Lisa. Ik weet het niet ik hoop dat Olaf weer normaal doet zei Emma.

wat vinden jullie al van mijn boek
Groetjes

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu