HELP MIJ

37 3 0
                                    

Toen ze door de graffers door stapten was Joost tegen de graffer gebokst. Auw riep Joost. Joost sssht Riep Maurits. Gaat het zei thomas. Ja het gaat wel zei Joost. Toen was de graffer wakker. Rennen riep Lisa. En ze renden naar buiten. Ze waren buiten aan het lopen was de graffer weg. Oef we zijn ze kwijt zei Emma. Ja Oef zei Lisa. Maar toen stond er een graffer voor hun. Oh nee wat moeten we nu doen zei Maurits. Ik weet het rennen zei thomas. Nee niet weer zei Joost. STOP zeide iemand. Het was falco. Wat doe jij nu hier zei Joost. Nauw mag ik hier niet komen misschien zei falco. Nee je mag hier niet komen zei Lisa. Nee je mag hier nooit komen zei Emma. Toen kwam Balthazar daar aan. Hey alles goed zei Balthazar. Nee slecht zei Joost. Wat doe jij hier nu weer ga weg zei Joost. Nee niet voor u zei Balthazar. Toen pakte Balthasar Joost. Laat me los riepte Joost. Laat onze broertje gaan zei Lisa en Emma. Balthazar alsjeblieft doe hem geen pijn laat hem gaan zei Thomas. Nee Joost maakte mij uit zei Balthazar. Nu ga je hier voor boeten zei falco. Thomas help mij zei Joost. STOP laat hem gaan alsjeblieft ik smek het je je mag alles hebben van ons ma laat hem gaan zei Thomas. baltar laat hem gaan we kunnen alles krijgen zei falco. Oké ik laat hem los zei Balthazar. Toen rende Joost naar thomas. Dankje broertje je bent de beste zei Joost. Jii ook broertje zei thomas. Ooh zo lief zeiden Lisa en Emma. Thomas wat moeten we nu doen met falco en Balthazar zei Maurits Ik weet het niet zei thomas ma ik ben blij dat Joost nu veilig is zei thomas. kicken dankje thomas zei Joost. Graag gedaan zei thomas. Zo dus we mogen zelfs kiezen wat we willen zei falco. Mss haha zei thomas. Wat jullie hebben ons voor de gek gehouden zei Balthazar. Jep je hebt gelijk zei thomas.

Spannend

Raveleijn in gevaarWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu