6. Bölüm

2.2K 119 124
                                    

Nasılsınız bebeklerim? 🧡

Sizce bu bölümün akışı nasıl ilerleyecek?

Hadi gelin okumaya geçelim..

***

Kızlar ile kantinde oturmuş Aycan ve Eren'in ayrılmasından konuşuyorduk. Daha doğrusu onlar konuşuyor ben ise camdan dışarıyı izliyordum. Okula yarım saat erken gelip kantinde limonata içiyorduk.

"Ceyda sen niye hiç konuşmuyorsun?" Dilay'ın sesiyle ona döndüm.

"Dikkatimi çekmiyor ya bu sohbet, ondandır."

Kesin ondandır Ceyda kesin.

Sen bir sus iç ses!

Dilay elini uzatıp elimi tuttu. "Sen çok güçlüsün bunu bil ve eski Ceyda'yı geri getir."

"Çalışacağım." deyip tebessüm ettim.

"Yusuflarda geldiler." Funda'nın sesiyle kapıya baktım. Buğra ile göz göze geldiğimizde tebessüm etti.

"Ooo kızlar yüreğim sızlar." Ahmet yine kendine yakışacak tarzdan girişini yaparak sandalyeyi çekip oturdu. Diğerleride selam verip oturdular.

"Ahmet şu iğrenç esprilerini ne zaman bırakırsın tahminen?!" Sena'nın cümlesinin üzerine Ahmet göz kırpıp "Sen istemiyorsan yapmam bir daha." dediğinde gözlerimi fal taşı gibi açıp Sena'ya baktım. Ağzı kulaklarındaydı.

"Nasıl oldun?" Buğra'nın sorusuyla gözlerimi Ahmet ve Sena'nın üzerinden çektim.

"İyiyim." diyerek tebessüm ettim.

"Hem ben anlamıyordum zaten o züppe de ne bulduğunu." Ahmet araya girerek haklı bir cümle kurmuştu ama ne yazık ki cevabı bende yoktu.

"Kalp bu canım ota da konar başka bir şeye de." Dilay'ın cümlesi beni güldürürken telefonum çalmaya başladı. Bilinmeyen numara arıyordu.

"Alo?"

"Ceyda?" bu Serkan'ın sesiydi.

"Ben sana benden uzak dur demedim mi?" sadece kendim ve Serkan'ın duyabileceği bir ses tonu ile konuşmuştum. Masadan elimle bir dakika işareti yaparak kapının oraya gittim.

"Seni seviyorum diyorum neden anlamıyorsun beni Ceyda?"

"Ne sevgisi ya ne diyorsun sen? Yaptığın şeyin ne olduğunu bilmiyorsun sanırım." derin bir nefes alıp duvara yaslanarak devam ettim.

"Bak Serkan bizim ilişkimiz bitti. Sen bitirdin! SİZ BİTİRDİNİZ!" sonda sesim biraz yüksek çıksa da beni duyacaklarını pek sanmıyordum.

"Özür dilerim." Alayla güldüm.

"Özür mü dilersin? Serkan daha fazla seninle konuşmak istemiyorum bir daha beni arama!" telefonu yüzüne kapatıp arkamı döndüğüm sırada duvar gibi bir bedene çarpıp sendeledim.

"İyi misin?"

"İyiyim de, sen neden arkamdasın?" diye sordum bir çift duygusuz bakan gözlere doğru.

"Şey, ben sınıfa çıkıyordum da o yüzden."

"Anladım."

"Görüşürüz o zaman."

"Görüşürüz." Buğra yanımdan geçip giderken masadakilere doğru ilerledim.

"Kimmiş arayan?" Yasemin'in sorusuyla başımı ona çevirdim.

"Arkadaşım." diyerek tebessüm edip limonatamı içmeye devam ettim.

***

Dersler bitmiş okul çıkışına doğru ilerliyorduk. Yasemin ve Sena çarşıya gideceklerini söyledikleri için ben ve Buğra birlikte gidiyorduk. Okuldan çıktıktan sonra on dakika boyunca aramızda bir sessizlik oluşmuştu. Bu sessizliği bozan bendim tabiki de.

YAZ YAĞMURU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin