12. Bölüm

1.3K 89 11
                                    

Selammmmm. Napıyorsunuuuuz?

Her gün bölüm atmak istiyorum yaaa.

Neyse hadi yine başlayalım. 🤭

***

Balkonda oturmuş şarkı dinleyip kahve içiyor, gökyüzünü seyrediyor ve son birkaç aydır olanları düşünüyordum. Yeni okula başlamam, orada çok iyi arkadaşlıklar edinmem, Serkan'ın beni en yakın arkadaşımla aldatması her şey çok garip geliyordu.

Buğra'ya karşı son günlerde içimde değişik değişik şeyler oluyordu, anlam veremediğim şeyler. Bana baktığında gözlerimi kaçırıyordum, her yakınlığımızda kalbim deli gibi atıyordu, gülümseyip göz kırptığında yanaklarım elmaya dönüşüyordu. Böyle şeylerden kendimi sakınan bir insan değilim ama Buğra'yı yıllardır tanıyormuş gibi hissediyordum.

Bir kereden kulaklığımın çekilmesiyle yan tarafıma döndüm.

"Sen mi geldin, neden seslenmiyorsun?"

"Seslendim ama dalmıştın, duymadın ki." deyince başımı sallayıp tekrar gökyüzüne döndüm.

"Abla, ne düşünüyorsun öyle?"

"Her şey çok garip değil mi Sena?"

"Anlamadım, garip olan ne?"

"Yeni okula başladığımızdan beridir hayatımızın değişmesi."

"Evet, hayatın bize verdiği güzel bir hediye." Sena da gökyüzünü izliyordu.

"Öyle mi diyorsun?"

"Öyle diyorum." dediğinde ona döndüm.

"Ahmet'i seviyor musun?"

"Hoşlanıyorum."

"Nasıl bir his ki şu hoşlanmak?"

"Eh, sen biliyorsun zaten bu duyguyu."

"Serkan'ı unuttum hemen, aşk bu mu?"

"Aşk bu değil."

"İşte, anlatsana kızım nasıl bir şey?"

"Misal ben Ahmet'i her gördüğümde kalbim hıphızlı atmaya başlıyor, bana tek bir güzel sözünde kelebekler uçuşuyor sanki. Gözlerine her baktığımda iyiliği ve saflığı görüyorum." bunu anlatırken tebessüm ediyordu. Onun bu haline ben de tebessüm ettim.

"Şapşal seni." dediğimde ikimiz de sesli bir şekilde gülmüştük.

Kahvemin son yudumunu da alıp ayağa kalktım.

"Hadi bakalım, saat geç oldu."

Sena da ayağa kalkarak elimdeki kupayı alıp "Sen yat ben götürürüm." deyince yanağını ısırdım.

"Of ya!" söylene söylene odamdan çıktığında aklıma Buğra'nın bana söylediği söz gelmişti.

'Peki ya gökyüzü de seni izliyorsa?'

Bu söz aklıma gelince gökyüzüne bakıp tebessüm ettim.

Sabah alarmımın sesiyle uyandım. Telefonu elime aldığımda saat 07.30 du. "Ya hayır ya! Nasıl unuturum alarmımı kapatmayı." diyerek söylenmeye başladım. Bugün okul yoktu ve ben dün gece alarmımı kapatmayı unutmuştum. Uyandıktan sonra bir daha yatmayan biri olarak sinirle kalktım yataktan.

Banyoya geçip elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı düzelttim ve odama geçip telefonumu elime aldım. WhatsApp'a girerek mesajları kontrol ettim. Elim Buğra'nın profiline gidince o da anında aktif oldu.

YAZ YAĞMURU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin