16. Bölüm

1.2K 94 3
                                    

Ne yapıyorsunuz?

Bu bölüm Yasemin'den geliyor.

Bakalım neler oluyor?

***

YASEMİN ÇALIŞ

Bizimkilerin yanından eve dönmüş yatağımda uzanıyordum. Gelen mesaj sesiyle yastığımın altından telefonu çıkararak şifreyi girdim. Mesaj Bulut'tan gelmişti ve büyük bir hevesle mesajı açtım.

Bulut = Uyuyor musun?

Yasemin = Hayır.

Bulut = Ne yapıyorsun peki?

Yasemin = Tavanla bakışıyoruz, sen ne yapıyorsun?

Bulut = ksoxkwodkwoxkso çok bakışma gözün ağrır.

Bulut = Yarın okul çıkışı müsait misin?

Heyecanla yatakta oturur pozisyona gelip yanıtladım.

Yasemin = Müsaitim?

Bulut = Bir şeyler yapalım diyecektim.

"NE? Tamam Yasemin, tamam kızım sakin ol." kendi kendime mırıldanarak yazmaya başladım.

Yasemin = Baş başa mı?

Bulut = Yani, bir sorun mu var?

Yasemin = Hayır, hayır.

Bulut = Peki o zaman, okulda görüşürüz.

Yasemin = Görüşürüz.

Bulut = İyi geceler, rüyanda beni gör :)

Yasemin = İyi geceler, sen de :)

Sırıtarak telefonu yastığımın altına geri koydum. Tekrardan yatağa uzanıp tavanla bakışmaya başladım. Bulut'u ilk gördüğümden beri içimde onunla ilgili hep güzel bir his vardı. Onun da bana karşı böyle hissetmesini çok isterdim. Düşüncelerimin arasında yavaş yavaş göz kapaklarımın ağırlaştığını hissediyordum.

Sabah alarm sesiyle uyanıp yataktan kalktım. Banyoya geçip işlerimi hallettikten sonra odama geçerek okul formamı giydim. Kulaklarıma küçük çiçekli küpelerimi takarak saçlarımı yukarıdan sıkıca at kuyruğu yaptım, hafif bir eyeliner ve rimel sürdüm. Parfümümü de sıktıktan sonra çilek kokulu kremimden kullandım. Çantamı da alıp odamdan çıkarak mutfağa geçtim.

"Günaydınlar millet." diyerek çantamı kenara indirip yemek masasına geçtim.

Annem ve babam da "Günaydın." dediklerinde hemen önümdeki patatesli yumurtaya baktım.

"Tontonum bana patatesli yumurta da mı yaparmış." Zeliha teyze evin yardımcısıydı. Ben küçüklüğümden beri Zeliha teyze vardı. Kendisini annem kadar severdim.

"Senin için yaptım güzel kızım." dediğinde elimi dudağıma götürüp öpücük atarak yemeğime gömüldüm.

Çayımdam bir yudum aldıktan sonra "Baba çıkışta arkadaşımla olacağım, geç dönmem." diyerek haber verdim. Başıyla onaylayınca tabağımda son zeytini de ağzıma atarak masadan kalktım.

"Ben elimi yıkayacağım baba, sen arabada bekle ben hemen geliyorum." diyerek banyoya geçip ellerimi yıkayıp dişlerimi fırçaladım. Odamdan da hafif pembemsi lip glosumu sürüp cebime attım.

***

Üçüncü dersi de çok şükür geride bıraktığımızda hep beraber bahçeye inmiş kamelyada oturuyorduk.

YAZ YAĞMURU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin