Chapter 35

102 9 0
                                    


Οι υπόληπες ημέρες πέρασαν καλά. Στις τάξεις δεν χρειάστηκε να μιλήσω ούτε με τον louis ούτε με τον Harry. Καλύτερα, δεν θέλω να μιλήσω σε κανέναν απο τους δυο. Δεν ξερω καν τι να τους πω. Δεν υπαρχει περίπτωση να μιλήσω πρώτη στον harry, αυτός πρέπει να μου ζητήσει συγνώμη. Ο louis απο την άλλη....δεν ξερω. Νομίζω το φιλί του βγήκε αυθόρμητα. Πρέπει να το εχει μετανιώσει. Φαίνεται να ειναι καλό παιδι οπώτε καταλαβαίνει οτι δεν θέλω κατι μαζί του. Ούτε με κανένα άλλον. Αυτη την στιγμή θέλω να ασχοληθώ με τις σπουδές μου και οχι με το κάθε αγοράκι που γνωρίζω.

Σήμερα ειναι Σάββατο. Δεν πρέπει να πάω σε καμία τάξη οπώτε ξύπνησα λιγο πιο αργά απο το συνηθισμένο. Έβαλα μια αρκετά κοντή , ψηλόμεση μαύρη φούστα και μια λεπτή μπεζ μπλούζα. Κατι σαν πουκάμισο. Έβαλα τις μπότες μου γιατι χθες έβρεχε και οι δρόμοι ειναι γεμάτο νερά και δεν θέλω να γίνω χάλια. Αφού βουρτςιςα τα δόντια μου και έπιασα τα μαλλια μου σε μια ψηλή αλογοουρά ρώτησα την Sophia αν θέλει να έρθει μαζί μου να φάμε πρωινό. Μου ειπε οτι ειχε ήδη φάει οπώτε πηρα την τσάντα μου και τα κλειδιά και εφηγα κλείνοντας την πόρτα πίσω μου. Αποφάσισα να πάω με τα πόδια σε μια κοντινή καφετέρια. Εκει παραγκειλα μια ζέστη σοκολάτα και ενα σουσαμενιο κουλούρι.Καθώς έπινα ακουσα μια φωνή. "Μπορώ να καθησω μαζί σου;"

Κοίταξα πανω και είδα τον louis. Ξαφνιάστηκα τόσο πολυ που παραλίγο να φτησω το ρόφημα μέσα στην κούπα.

"Louis! Ναι φυσικά μπορεις!" Του είπα. Θα ειθελα να αποφύγω μια τέτοια στιγμή αλλα δεν πειράζει. Ειναι ο louis οχι ο Harry.

Κάθησε στην καρέκλα απέναντι μου στο μικρό τραπέζι με έναν καφέ στο χέρι του. Αφού ρούφηξε λιγο απο τον καφέ του και ακούμπησε το ποτήρι του στο τραπέζι ειπε " Σοκολάτα ε;"

"Ναι, προτιμώ μια ζέστη σοκολάτα μιας και κάνει τόσο κρύο." Δεν εχει υπερβολικό κρύο αλλα σήμερα απλώς ήθελα μια σοκολάτα.

"Αυτο που έγινε την πρωιγουμενη φορά στο δωματιο σου -"

"Καλημέρα! " τον διέκοψε μια φωνή.

Την ξερω αυτη την φωνή.Ο Harry, φυσικά! Αυτός μας έλειπε τωρα. Τωρα που ο louis θα μου μιλαγε για το φιλί για να τα ξεκαθαρίσουμε.

"Καλημέρα" ειπε ο louis και εγώ έδωσα στον Harry ενα ψεύτικο χαμόγελο.

" Diana, μπορώ να σου μιλήσω για λιγο;" Ειπε ο Harry. "Εμ...." Βασικά οχι δεν μπορει. Δεν βλέπει οτι μιλάω με τον louis. Κοίταξα τον louis και αυτός απάντησε για να με φέρει σε καλύτερη θέση. " Ναι, εγώ θα έφευγα όπωτε..."

Κοίταξα παλι τον louis. Γιατι το ειπε αυτο; Πρώτημω να μιλάω με αυτόν παρα την Harry. Αν μου φωνάξει παλι, θα

"Εμ.. Ήθελα να σου μιλήσω" ο Harry διέκοψε τις σκέψεις μου. Πήρε την καρέκλα που καθόταν ο louis και την τοποθέτησε δίπλα μου.

" Ναι, το είπες και πριν αυτο" του απάντησα απότομα.

" Συγνωμη" ειπε ψιθυριστά.

"Οριστε;" Άκουσα καλα; Ο Harry ειπε συγνώμη;

"Με ακουσες. Συγνώμη που σου φώναξα οταν είχες έρθει στο σπιτι μου. Δεν θέλω να μπένουν άνθρωποι σε εκείνο το δωματιο και οταν σκέφτηκα ότι μπηκες τρελάθηκα."μου εξήγησε.

Τι να του πω; Δεν εχω κατι να του πω!

"Εντάξει." Ειναι το μόνο που μπόρεσα να πω. Δεν περίμενα να μου ζητήσει συγνώμη.

" Εντάξει; Άρα με συγχωρείς; " ειπε γεμάτο αγωνία.

"Ναι" του απάντησα και εκείνος χαμογέλασε ελαφρά και άφησε μια ανάσα. Ένιωθε ανακουφισμένος.

Το κινητο του χτύπησε και απαντώντας ειπε " Έλα, ολα καλα;..... Εισαι καλα; Γιατι δεν άπαντας;..... Έρχομαι. Ηρεμησε έρχομαι." Ειπε και εγώ τον κοίταξα με αγωνία.

"Πρέπει να φύγω" μου ειπε ο Harry.

"Γιατι; Τι έγινε; "

" Ο, ο αδελφός μου....κατι...δεν ξερω.....πρέπει να φύγω." Ειπε έτοιμος να κλαψει. Τοτε θυμήθηκα αυτο που ειχε πει για τον ed που δεν μπορούσε να αναπνεύσει. Θεέ μου, αν δεν ειναι καλα το παιδι;

"Εντάξει." Του ειπα με δάκρυα στα ματια και αυτός έφυγε τρέχοντας.

Ελπίζω να ειναι καλα... Δεν μπορώ να το πιστέψω....

Σωκοθηκα και έφυγα. Σε όλη την διαδρομή για την εστία σκεφτόμουν τον ed και ο,τι μου ειπε ο Harry. Ηταν έτοιμος να κλαψει...δεν εχω δει ποτε τον Harry ετσι. Κι αν ειναι κατι σοβαρό;

Και ετσι οταν πλέον είχα φτάσει στην εςτια βρήκα τον εαυτό μου να προσεύχεται για να ειναι καλα ο μικρός. Παλι καλα που ο Sophia δεν ειναι εδώ.

Μετα απο λίγες ωρες χτύπησε το κινητο μου. Οταν είδα το ονομα του Harry στην οθόνη απάντησα.

" Πως ειναι ο ed;;" Τον ρώτησα πριν καν προλάβει να πει κατι.

(Hey!!! Περιμένω να δώ τα σχόλια σας!!! Ily! 😘

Η Επιλογη.Where stories live. Discover now