chapter 24 ''Μια νέα αρχή!''

214 10 6
                                    

(ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΤΕ! ΑΠΛΩΣ ΕΒΑΛΑ ΤΙΤΛΟ ''ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ!'' )

*2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ *

''Σήκω, αγάπη μου!''

Άκουσα μια φωνή και κατάλαβα ότι ήταν η μητέρα μου!Άνοιξα τα μάτια μου και σηκώθηκα από το κρεβάτι.

''Diana!''

''Μαμά ξύπνησα, μην φωνάζεις σε παρακαλώ!''Της φώναξα για να ακούσει.

Μπήκα στο μπανιο και αφού έπληνα τα δόντια μπήκα στην μπανιέρα και άνοιξα το νερό, αφήνοντας το να κυλήσει πάνω μου και να με βρέξει!Άφησα αρκετή ώρα το νερό να τρέχει πάνω στο κορμί μου! Αυτό είναι κάτι που μου αρέσει πολύ και σήμερα που είναι μια ξεχωριστή και σημαντική ημέρα το χρειάζομαι!

Βγήκα από το μπάνιο και πήγα στο δωμάτιό μου να ντυθώ.Έβαλα ένα τζιν- κολάν πράσινο και μία μπλόυζα φούξια. Έβαλα και την γκρι ζακέτα μου και χτενίστικα! Άφησα κάτω τα μαλλιά μου...τα προτημώ έτσι ! Έβαλα λίγο eye lyner και ένα απαλό λιποζάν γιατί τα χίλη μου είναι σκασμένα και κατέβηκα κάτω!

''Καλημέρα μαμα!''Είπα στην μητέρα μου που με κοίταγε υπερίφανη!

''Καλημέρα, Diana. Βάλε καφέ να πιείς και σε λίγο θα φύγουμε!''

''Όχι μαμά δεν θέλω να φάω ούτε να πιώ τίποτα! Ξέρεις ότι όταν ταξιδεύω δεν το κάνω αυτό!''Είπα στην μητέρα μου!

''Πάω να πάρω τις βαλίτσες σου.''Είπε ο νέος σύζηγος την μητέρας μου καθώς ανέβενε τα σκαλιά που οδηγούν στα δωμάτια!

Ο Phil είναι ο πλέον άντας τησ μητέρας μου! Παντρέυτηκαν πρίν έναν χρόνο και μπορώ να πώ ότι τον συμπαθώ πολύ. Στην αρχή όταν τον γνώρισα τον πήρα με κακό μάτι λόγου τησ εργασίας του! Είναι αστυνομικός και ποτέ δεν μου άρεσαν οι αστυνομικοί! Αλλά τελικά είναι πολύ καλός μαζί μου και τον συμαθώ αρκετά! Δεν με ενδιαφερει η δουλειά του! Είναι καλός άνθρωπος και αγαπέι την μητέρα μου!

''Εντάξει, Phil!''Του απάντησα.

Βέβαια ''μπαμπά'' δεν μπορώ να τον πω! Έναν μπαμπά έχω που δεν θέλω να μιλήσω γι αυτόν ούτε θα κάστω να σκέφταμαι γι αυτόν!

Αφού έφερε τις βαλίστες που πάλι καλά δεν είναι πολές μας είπε ''Είσατε έτοιμες;''

''Ναι!''Του απάντησε η μαμά.

Πήρα τα κλειδιά του αυτοκινήτου και βγήκα από το σπίτι.Όταν βγήκε και η μητέρα μου, κλήδωσα και μπήκαμε στο αυτοκίνιτο.Ο Phil έβαλε τις βαλίτσες στο παρτπαγκάζ και ξεκινίσαμε! Μετά από λίγες ώρες φτάσαμε στο αεροδρόμιο.Βγηκαμε από το αυτοκίνιτο και ο Phil έβαλε τις βαλίτσες στο αεροπλάνο.

Η Επιλογη.Where stories live. Discover now