chapter 26

234 12 20
                                    

Σήμερα είνια η πρώτη μου ημέρα στο κολέγιο! Εννοώ για μαθήματα! Είμαι πολυ ενθουσιασμένη και ανυπομονώ να ξεκινήσω το μάθημα!

Έκανα μπάνιο με δυσκολία γιατί φοβάμαι! Είναι περίεργο να κάνεις μπάνιο και δίπλα σου να υπάρχουν άλλοι ανθρώποι που κάνουν μπάνιο. Σχεδόν δίπλα μου...απλός σε άλλη ντουζιέρα! Φοβάμαι μην τυχών εκεί που κάνω μπάνιο ανοίξει η πόρτα και.....Omg! Αστο καλήτερα να μην τα σκέφτομαι αυτά!

Αφού τελίωσα το μπάνιο μου έβαλα ένα τζιν γκρι και μια μπλούζα άσπρη! Αλλά ένοιωθα λίγο  γυμνή οπώτε έβλα πάνω από την μπλούζα ένα πουκάμισο. Είνια το αγαπημένο μου. Έχει αποχρόσεις του πράσινου, ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα. Υπάρχουν πολλά χρώματα που μου αρέσουν αλλά το αγαπημένο μου για ρούχα ειναι το μαύρο! Έβαλα την άσπρη μπλούζα μέσα από το τζίν και μετά έβαλα τα παπούτσια μου. All stars! Πρόσθεσα και λίγο make up και eyeliner και είμουν έτοιμη να φύγω!Πήρα την τσάντα μου και τα βιβλία και έφηγα!

Πήγα να πάρω καφέ πριν το μάθημα. Περίμενα στην  σειρά αρκετή ώρα χωρίς να μηλάω σε κανέναν μέχρι που ο μπροστινός μου γύρισε πίσψ. Τον κοίταξα καλά και κατάλαβα ότι ήταν ο Louis, ο κολλητός του Liam. Μα καλά τι κάνει εδω; Πήγενε κολέγιο με τον Liam!

''Louis!''Του είπα πρώτη.

''Diana!Σε έψαχνα παντού!''

''Τι ενοείς;''Τον ρώτησα.

Τι εννοεί με έψαχνε και που ξέρει ότι είμαι εδώ;

''Πέρε καφέ και θα στα πω''

Αφού πήρα κι εγώ καφέ πήγαμε σε ένα παγκάκι που υπάρχει λίγο πιο πέρα.

''Ο Liam μου είχε πει ότι θα είσαι εδώ.Είνια η πρώτη σου χρονιά! Εγώ πήγενα μαζί με τον  αδελφό σου κολέγιο αλλά μετακομίσαμε με την οικογένειά μου οπώτε τώρα έρχομαι εδώ. Θα είμαστε μαζί. Είμαι σύγουρος θα λατρέψεις το κολέγιο!!!''Μου εξήγησε.

''Μακάρι!''Του είπα και οι δύο γελάσαμε.

''Λοιπόν πρέπει να πάω στο μάθημα θα τα πούμε!''Του είπα και αφού μου είπε 'γεια!' έφηγα!

Πρώτη ώρα έχω Λογοτεχνία. Ωραία, το αγαπημένο μου μάθημα!

Πήγα στην τάξη και δεν ήταν κανείς μέσα εκτός από ένα κορίτσι.Κο'ιταξα το ρολόι μου και κατάλαβα ότι έχω έρθει νωρίς. Προχόρισα προς το κορίτσι που καθόταν στο δευτερο θρανίο. Όταν γύρισε και είδα την το πρόσωπό της κατάλαβα ότι ήταν η Sophia.

''Γεια!''Της είπα πρώτη.

''Γεια!''

''Το πρωί δεν σε είδα.''Της είπα αλλά ακούστικε πιο πολλύ για ερώτηση.

Η Επιλογη.Where stories live. Discover now