(ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ!)
Σηκώθηκα από τον καναπέ και ο Zayn πήγε στην τοαλέτα αφήνοντας εμένα να ανοίξω την πόρτα.
Nτύθηκα και ανοίγοντας την πόρτα αντίκρισα έναν κύριο, παχουλό και μαύρα μαλλιά και όχι νέο.
''Γεία σας τον Zayn ψάχνω.''Μου είπε με άνε χαμόγελο.
''Περάστε μέσα να τον φωνάξω.''Του απάντησα.
Ποιός είναι; Μάλον ο Zayn περίμενε κάποιον και το ξέχασε.
O Zayn ήρθε από το μπάνιο. Τον κοίταγε σαν να μην τον έχει ξαναδεί.
''Zayn....εγώ...είμαι ο πατέρας σου.''Είπε ο κύριος απότομα στο αγόρι μου.
Έμηνα με το στόμα ανοιχτό.Ο Zayn κάθησε κάτω σηγκλοωνισμένος.
Τί;;; Ο πατέρας του;Άκουσα καλά; Ο Zayn τον έχει ξαναδεί; Μάλον όχι.
''Η μητέρα σου πέθανε σε ατήχημα.''Ενυμέρωσε τον Zayn για την μητέρσ του.
Όπως οι γονείς μου.
''Και που είσαι τόσα χρόνια;''Τον ρώτησε..θυμωμένος.
Χρόνια;Άρα έχει να τον δει χρόνια.Τον παράτησε;;
''Το θέμα δεν είναι αυτό. Έχεις έναν αδερφό.Τον Harry Malik.Τον οιοθέτησαν και τώρα το όνομά του είναι Harry Styles.''Είπε ο πατέρας του.
Τι;Ο Harry;Τίι;;; Δεν γίνεται..ο Zayn και ο Harry αδέλφια;; Δεν υπάρχει περίπτοση..μισούν ο ένας τον άλλον...δεν είναι αδέλφια..είναι αδύνατον.Μακάρι να ήταν ένα κακό όνειρο αυτό. Ο Zayn με κοίταξε με τα υπέροχα μάτια του αλλά δεν μίλησε.
''Το όνομά μου είναι Lewis Malik.''
Σηκόθηκε από τον καναπέ και έφηγε.
Πού πάει; Ήρθε μόνο και μόνο για να του πεί αυτά;; και τώρα φέυγει;;
''Εε, που πας;''Τον ρώτησε οZayn.
Τον αγνόησε, πήγε στο αυτοκίνητό του με αργά βήματα και έφηγε.Ο Zayn εχιε θημόσει τόσο πολύ.Φαίνεται από το βλέμα του.Πήγα να τον πάρω αγκαλιά και αυτός τραβήχτηκε.Δεν θύμωσα για αυτό..καταλαβαίνω αυτό ήταν τόσο απότομο για αυτόν όπως και για εμένα.
''Είσαι καλά;''Τον ρώτησα με ήρεμη φωνή.
''Παράταμε και εσύ επιτέλους.''Μου φώναξε.
Τι;Zayn;Εντάξει τον καταλαβαίνω αλλά γιατί μου φωνάζει;
''Μα, Zayn....''
''Φήγε, γαμώτο.''Μου φώναξε πάλι με δακρυσμένα μάτια.
Πρώτη φορά μου μίλήσε έτσι.ΟΚ, τον καταλαβαίνω αλλά δεν μου αρέσει να μου φωνάζει και να μου μιλάει με αυτόν τον τρόπο.Πήγα να ανοίξω την πόρτα για να φύγωαλλά με έπιασε από το χέρι και με σταμάτησε.
''Συγγνώμη.Μην φήγεις.Πήγενε στο δωμάτιο.''Μου είπε με κάτω το κεφάλι.
Αυτό τουλάχιστον το είπε με την ήρεμη φωνή που πάντα με τρελένει και με κάνει να χάνομαι στα λόγια του.Πήγα στο δωμάτιο, κλέγοντας και τον περίμενα αλλά δεν ερχόταν.Ανυσηχώ,μπορεί να...δεν ξέρω απλός φοβάμαι.Τις σκέψεις μου διέκοψε ο ήχος της πόρτας να κλίνει.Κατέβηκα κάτω γρήγορα και παρατήρησα ότι ο zayn έλειπε, αφού έψαξα όλο το σπίτι.
(ΠΟΙΑ ΑΛΛΑ IMAGINE ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ? ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΣΑΣ? ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙς ΤΟ AFTER? ΕΙΝΑΙ ΤΈΛΕΙΟ!!!!!! ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ! ΨΙΦΗΣΤΕ! ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ!!!!!!!!! ♥ ♥ ♥ :) )
YOU ARE READING
Η Επιλογη.
FanfictionΑυτό το βιβλίο είναι φαντασία με προταγονιστές τα μέλη του συγκροτήματος one direction και ενα κορίτσι την Diana.Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!! ♥