chapter 28

198 10 5
                                    

Οι υπόλυπες ημέρες περάσαν όχι και πολλύ καλά για εμένα.Κάθε μέρα έβλεπα αυτή την Alison στην τάξη. Δεν μου είπε κάτι αλλά μήλαγε με τον Harry όλη την ημέρα. Αυτό βασικά δεν με πειράζει.O Harry δεν είναι το αγόρι μου, οπώτε δεν ζηλεύω. Απλά δεν αντέχω το σηνκεκριμένο κορίτρσι. Στην τάξη ήταν και ο Zayn. Δεν μου μήλησε και καλά έκανε.

Το Σαββάτο με πήρε η μητέρα μου τηλέφωνο και μου είπε ότι η ξαδελφή μου θέλει να έρθει να δει εμένα και το μέρος εδώ. Είναι ευκαιρία να δω και την μητέρα μου, αφού αυτή θα θέρει την ξαδελφή μου. Δεν μπορεί να έρθει μόνη της, είνια μικρή, πολλύ. Είναι 8 και πάει δευτέρα δημοτικού.

Τελος πάντων, της είπα να την φέρει το άλλο σαββατοκύριακο. Μόλις ήρθα, ακόμα δεν έχω σηνηθήσει τον χόρο!

Η Κυριακή πέρασε μια χαρά. Την περισσότερη ώρα την έβγαλα ξαπλώνοντας στο κρεβάτι.

----------------------------------

Όταν ξύπνησα, έκανα ντουζ και έβαλα ένα κολλάν μοβ και μία κοραλί μπλούζα με ένα χαμόγελο στο σημείο του στομαχίου μου.Έβαλα makeup και eyeliner, τα all stars μου, πήρα την τσάντα και έφηγα. Η Alison κοιμόταν ακόμα και  αποφάσισα να μην την ξυπνήσω.

Πήγα να πάρω καφέ και στην ουρά πέτηχα και πάλι τον Louis!

''Καλημέρα!'' Του είπα π΄ρωτη.

''Καημέρα, Diana!'' Μου είπε και χαμογέλασε.

Μηλήσαμε αρκετή ώρα και μετά πήγα στο μάθημα.

Στο μάθημα της Λογοτεχνίας πήγα αρκετά νωρίς. Η Sophia δεν ήταν στο θρανίο έτσι έκατσα μόνη μου.

'Εβγαλα το βιβλίο μου και περίμενα την φίλη μου.

Μετά απ'ο μερικά λεπτά άκουσα βήμετα πίσω μου. Γήρησα να αντικρίσω την Sophia αλλά αντι για αυτή είδα τον Harry. Τι θέλει πάλι κι αυτός;

''Καλημέρα!''Μου είπε και χαμογέλασε. Έτσι μπόρεσα να δω τα λακάκια του.

''Γεια.''

Δεν έχω όρεξη να του μηλήσω. Τι θέλει; Δεν μπορεί ναμε παρατήσει στην ησιχία μου;

''Λοιπόν, πως είσαι με τον Zayn μέσα στην τάξη.;''Με ρώτησε και σοβάρεψε περιμένοντας απάντηση.

''Δεν με πειράζει. Τον έχω ξεπεράσει και δεν νιώθω πολλύ άβολα.'' Του απάντησα.

''Δηλαδή νιώθεις αβολά απλά όχι πολλύ.''Με ρώτησε.

''Ναι!''

''Γιατί νιώθεις άβολ-''

Τον διέκοψα με την απάντηση μου.

Η Επιλογη.Where stories live. Discover now