Chapter 33

107 10 4
                                    

Σήκωσα το κινιτο μου και άκουσα την φωνή του Harry.

"Γεια! Μήπως θα μπορούσες να προσέξεις σήμερα για λίγες ώρες τον μικρό;" Με ρώτησε απο την άλλη γραμμή.

"Ναι, φυσικά!" Του απάντησα.

"Έρχομαι σε 10 λεπτά να σε πάρω."

"Εντάξει!" Συμφώνησα και έκλεισε το τηλέφωνο.

Έβαλα ένα τζιν κολλητό και άφησα την κίτρινη μπλούζα. Έβαλα μολύβι και τα all stars μου. Χτενίστηκα και ενημέρωσα την Sophia ότι θα πάω στον Harry να προσέξω τον μικρό.

Πηρα τα κλειδιά μου και χτύπησε η πόρτα. Eβαλα τα κλειδιά στην τσάντα, την πηρα και άνοιξα την πόρτα αφού πρώτα χερετησα την Sophia η οποία καθόταν στο λάπτοπ πάνω στο κρεβάτι.

"Πάμε;" Ρώτησε ο Harry και χαμογέλασε.

"Ναι."του απάντησα.

Περπατησαμε μέχρι που φτάσαμε στο αυτοκίνητο του. Μου έκανε εντύπωση που άνοιξε την πόρτα για εμένα και μετα πήγε να κάτσει στην άλλη μεριά.

Έβαλε το ραδιόφωνο και ξεκίνησε να οδηγαει. Δεν είπαμε τίποτα σε όλη την διαδρομή.

Μετα απο λίγο πάρκαρε και βγήκαμε απο το αυτοκίνητο. Περπατησαμε και ανέβηκαμε κάποια σκαλιά μέχρι που βρεθήκαμε μπροστά σε μια ξύλινη πόρτα . Ο Harry πήρε τα κλειδιά απο την τσέπη του και άνοιξε. Μου έκανε χορό για να μπω εγώ πρώτη μέσα. Μπήκα και μετα και ο Harry κλείνοντας την πόρτα πίσω του αφού πρώτα έβγαλε τα κλειδιά.

Με το που πάτησα το πόδι μου μέσα είδα κάποιον να τρέχει προς τα πάνω μου. Οταν κατάλαβα ότι ήταν o Ed τον πηρα στην αγκαλιά μου και τον ρώτησα τι κάνει.

"Μια χαρά!!! Σε περίμενα" μου απάντησε και χαμογέλασα ενώ τον άφηνα κάτω.

Ο Harry χερετηςε τον μικρό και μου είπε ότι αν χρειαστω κατι να τον πάρω τηλέφωνο. Έφυγε και ο Ed πήγε μέσα σε ένα δωμάτιο.

Υπάρχει ένας τριθέσιος καναπές και μπροστά του ένα μικρό τραπεζάκι. Πάνω του υπάρχουν δυο τηλεκοντρόλ και μια κούπα.

Απέναντι απο τον καναπέ βρίσκεται η τηλεόραση. Αρκετά μεγάλη!! Στον τοίχο υπάρχει ένα κάδρο με πολλά χρώματα . Μου αρέσει παρά πολυ.

Αυτο ειναι το σαλόνι και δίπλα ακριβώς ειναι η κουζίνα. Πίσω απο τον καναπέ υπαρχει ένα ξύλινο τραπέζι με καρέκλες και δίπλα ειναι η κουζίνα. Αρκετά μεγάλη μπορώ να πω αλλα εχει τα χάλια της. Παντού βρώμικα πιάτα και ποτήρια..... Τηγανιά και κατσαρόλες....

Η Επιλογη.Where stories live. Discover now