chapter 17

265 11 1
                                    

Πήρα το αυτοκίνητο του Zayn και σε λίγα λεπτά βρησκόμουν έξω από το νοσοκομείο.Όταν ανοιξα την πόρτα του κτιρίου, μετά πό λίγα βήματα, στην άκρη του δωμάτιου που βρησκόμουν υπήρχε μία κοπέλα.Την πλισίασα και όταν κατάλαβε ότι στεκόμουν μπροστά από το γραφίο της περιμένος να με προσέξει, σήκοσε το κεφάλι της και με αντίκρισε.

''Γεια σασ, μπορώ να σας βοηθήσω;''Με ρώτησε ευγενικά βάζοντας τα ξανθά και μακριά μαλλιά της πίσω από το αυτί της.

''Εμ...ναι.Είμαι σηγκενής του Liam Walker.''Της απάντησα περιμένοντας να μου μιλήσει.

Δεν μου είπε τίποτα παρά μόνο ''Μισό λεπτό.'' και κατέβασε κάτω το κεφάλι της.Μπορούσα να διακρίνω τα χαρτιά που κρατούσε, τα οποίο τα κοίταγε  για να βρεί το όνομα του αδελφού μου που τόσο αγαπώ.

''Ο κύριος Walker αυτή τη στιγμή ξεκουράζεται.Συγγνώμη αλλά δεν γίνεται να τον δίται.Πρέπει να περιμένετε μέχρι άυριο τοο πρωί.''Μου είπε ύστερα από μερικά λεπτά.

''Μα...πρέπει να τον δω, είνηαι αδελ-''Σταμάτησα πριν τελιώσω την πρόταση γιατί κατάλαβα ότι δεν πρόκειτε να με αφήσουν να τον δω...προφανός θα κοιμάται τώρα.

''Μπορείτε απλός να μου πείτε πώς είναι, είναι σωβαρό;''Την ρώτησα ανήσηχη.

''Καλήτερα να σας μηλήσει ο κύριος Bennett,είναι ο γιατρός που έχει αναλάβει τον κύριο Walker.'' Με ενημέρωσε και μου χάρισε ένα μικρό χαμόγελο.

''Θα τον ειδοποιήσω, μισό λεπτό.''Πρόσθεσε.

Την παρακαλούθαγα καθώς κατέβασε το κεφάλι της και σήκοσε το τηλέφονο που βρησκόταν πάνω στο γραφείο της, πάτησε κάποια πλήκτρα και είπε μέσα στο τηλέφονο ''Κύριε Bennett, έχει έρθει μιά κοπέλα για τον κύριο Walker, μπορείτε να έρθετε στην ρεσεπτιόν;.''Μετά από λίγε δευτερόλεπτα έκλησε το τηλέφονο.

Το επόμενο λεπτό στο δωμάτιο ήρθε ένας ψηλός με ανοιχτό χρώμα μαλλιών, με πλισίασε και αντίκρισα να γαλανά του μάτια.

Mου είπε ότι ο αδελφός μου κοιμάται αλλά μπορω να μπω στο δωμάτιο και να κοιμηθώ εκεί γι αυτό το βράδυ...χωρίσ να ξηπνήσω τον Liam.Επίσης μου είπε ότι ο αδελφός μου είναι καλά...έχει κάποιες πληγέσ στο πρόπωπό του αλλά δεν είναι τίποτα το σωναρό και δεν χρειάζεται να ανησηχώ.

Με οδήγησε σε ένα δωμάτιο.Όταν άνοιξα την πόρτα είδε τον Liam  να είνια ξαπλομένος σε ένα κρεβάτι.Μιά χοντρή κουβέρτα τον κάληβε για να μην κρυώνει.Λίγο πιο πέρα υπήρχε ένα μικρό κρεβατάκι κολημένο στπον τοίχο.

''Σε αυτό το κρεβάτι θα κοιμηθείς.''Με ενημέρωσε ο γιατρός που μέχρι τώρα είναι πολύ ευγενικός με εμένα.

Έκλεισε την  πόρτα λέγοντας ''Καληνύχτα.'' και με άφησε μόνη μου σε αυτό το δωμάτιο που λίγο πολύ με τρόμαζε.Είσα της κουβέρτες που υπήρχα δίπλα σε μία καρεκλα και πίρα μία ώστε να σκεπαστώ.Ξάπλοσα στο κρεβάτι και κοίταγα τον αδελφό μου αναρωτιόντας ποιός μπορεί να τον χτήπησε και γιατί.

(HEY GUYS!!!!!! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ!! ΜΗΝ  ΞΕΧΝΑΤΕ ΚΑΙ ΨΙΦΗΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΧΟΛΙΑ :)

ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 1000 ΑΤΟΜΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΣΥΝΕΣΘΗΜΑ ΤΟ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΟΥ, ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΑΤΟΜΑ!!! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ, ΣΗΜΕΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΕΜΕΝΑ!!!!  Ι LOVE YOU GUYS!!!! :) )

Η Επιλογη.Where stories live. Discover now