Chapter 30

166 9 4
                                    

(Έχω πολλές ημέρες να βάλω. Ναι το ξέρω. Για περίπου 3 εβδομάδες δεν είχα Ίντερνετ.)

Σήμερα θα έρθει η μικρή ξαδέλφη μου!

Είναι Σάββατο όπως δεν έχω μάθημα.

Έκανα ντουζ και έβαλα ένα τζιν-κολλάν και μια άσπρη μπλούζα που μπροστά είναι κοντή και πίσω μακρυά. Βάφτηκα λίγο και αφού ενημέρωσα την Sophia ότι θα πάω στο αεροδρόμιο, εφηγα. Πάλι καλά που αυτές τις ημέρες πείρα αυτοκίνητο.

Όταν έφτασα στο αεροδρόμιο έπρεπε να περιμένω για λίγο μέχρις να έρθουν η μάνα μου και η ξαδέλφη μου.

Μετά από λίγο ήρθαν και η μικρή έτρεξε κατευθείαν να με αγκαλιάσει. Τι καλό και γλυκό κοριτσάκι που είναι.... Αγκάλιασμα και την μητέρα μου και μπήκαμε στο αυτοκίνητο. Εγώ βοήθησα να βάλουμε τις βαλίτσες μέσα.

Μετά από αρκετή ώρα φτάσαμε στο ξενοδοχείο όπου θα έμενε η μητέρα μου με την μικρή. Τους άφησα τα πράγματα τους μέσα στο δωμάτιο και πήγα στην εστία. Η Sophia ήταν εκεί ( πράγμα σπάνιο) και μαζί της ήταν και η Alison. Τις χερετησα και έκατσα στο κρεβάτι μου. Κατα τις 3 το μεσημέρι πήγα στο ξενοδοχείο.

" Μητέρα , ασε τις βαλίτσες τώρα και πάμε να φάμε. "

" Που θα πάμ;" Με ρώτησε η μικρή.

"Σε ένα εστιατόριο, με πολύ ωραία φαγητά. " της απάντησα. "Πινας ; " συνέχισα.

" Ναι, πολύ!!!!;" Μου είπε γεμάτη χαρά.

Όταν φτάσαμε στο εστιατόριο, καθίσαμε σε ένα τραπέζι και παρακγηλαμε. Καθώς τρώγαμε η μάνα μου έπιασε την συζήτηση για το ξενοδοχείο.

"Νομίζω πως είναι ώρα να φεύγουμε." Είπε η μητέρα μου.

Πληρώσαμε και φηγαμε. Άφησα την μητέρα στο ξενοδοχείο, είπε ότι ήθελε να τακτοποιήσει τα πραγματα και η μικρή είθε μαζί μου, στην εστία.

Όταν μπήκαμε μέσα είδα την Sophia στο κρεβάτι της. Πάλι καλά που η alison είχε φύγει.

" Sophia, αυτή είναι η ξαδέλφη μου, η Emily. "

H Sophia χαμογέλασε στην μικρή και το ίδιο έκανε και η Em.

H Sophia πήρε την ξαδέλφη μου στο κρεβάτι της και αρχή σε να της μιλάει.

Ελπίζω να την κάνει να πει καμία λέξη γιατί είναι και ντροπαλή η μικρή. Τέλος πάντων από ότι κατάλαβα μια χαρά τα πανε.

Κατα τις 5 προτηνα στην ξαδέλφη μου να πάμε στην βιβλιοθήκη. Συμφώνησε και χάρηκα.

Η Επιλογη.Where stories live. Discover now