''Diana, αφού από δω και πέρα θα μένεις εδώ πρέπει να φέρεις τα πράγματά σου.''Μου είπε ο Zayn μετά από 1 περίπου ώρα όταν ξύπνησε.
Μου άρεσε πολύ που κατάλαβε ότι ήθελα να μεινουμε μαζί.Δεν χρειάστηκε να του το πω.
''Εμ...θέλω να μήνουμε μάζι αλλά ο Laim; ''
Δεν μπορώ να πάω σε άλλο σπίτι και να τον παρατήσω, δεν θα συμφωνήσει.
''Δεν θα σου πει αυτός τι να κάνεισ, αλλά άμα προτημάς να μην μήνουμε μαζί θα το δεχτώ.''
Έχει δικιο, δεν θα μου πει ο αδερφός μου τι να κάνω.Ξέρω ότι θα τον πειράξει που θα μετακομήσω στο σπίτιτ του Zayn αλλά δε με νοιάζει.Θα καταλάβει πόσο πολύ το θέλω...ή μάλον δεν θα καταλάβει..ποτέ δεν με καταλάμβενε,ποτέ. Πάντα είχε διαφορετική άποψη από εμένα, πάντα.
''Εντάξει, θα πάρω τα πραγματά μου...''
''Τώρα.''Με διέκοψε και χαμογέλασε.
Πήγα στο σπίτι να πάρω τα πράγματα.Όταν άνοιξα την πόρτα είδα κάτι που δεν περίμενα , τον Liam να φιλάει την Kat.Έμεινα με ανοιχτό το στόμα.Δεν είπα τίποτα γιατί έτσι και αλλιώς δεν με πείραξε.Χάρηκα που ο αδερφός μου επιτέλους βρήκε κάποια. Να με αφήσει κι εμένα να κάνω ότι θέλω.Αν και από ότι έχω καταλάβει, κατάλαβε ότι ο Zayn δεν μπορεί να με πληγώσει.Χωρίς να μιλήσει κανένας μας, ανέβηκα στο δωμάτιό μου και έβαλα τα ρούχα μου και τα απαρέτητα σε μία βαλίτσα.
''Liam, θα μετακομήσω στο σπίτι του Zayn, να σου αφήσω και το σπίτι άδειο.Θα έρχομαι που και που να σε βλέπω.''Του είπα ελπίζοντας να μην θυμώσει.
''Τι; Στο σπίτι του Zayn; Δεν είσαι λίγο μικρή για να φύγεις και να μείνεις με κάποιον άλλον;Και με κάποιον που ξέρεισ λόγεσ μέρεσ.''Μου είπε καθώς απομακρύνθηκε από την νέα μου φίλη, και άρχισε να περπατάει προς εμένα.
''Έλα ρε Liam.Χάρη θα σου κάνω.Πάω τα λέμε.''Του είπα.
Εντάξει το παραέχεσα, δεν θα του κάνω χάρη αλλά σιγά, αντί να πάει αυτος να μήνει με κάποια άλλη θα πάω εγώ και το σπίττι θα είναι άδειο να θέρει όποια θέλει, αν και ο αδελφός μου δεν είναι τέτοις τύπος.Βγένει με ΄ρνα κορίτσι ανα 2 χρόνια...
''Άνοιξεσ το κουτί που σου έδωσα; '' Με ρώτησε.
Το είχα ξεχάσει τελείωσ.
''Όχι, το ξέχασα, συγγνώμη.'' Του έιπα καθώς το έβγαλα από την τσέπη μου.
Έλησα την κορδέλα που είχε πάνω στο κουτί και άνοιξα το το κομάτι χαρτόνι που έκλεινε το κουτάκι.Έμεινα έκπληκτη κοιτάζοντας ένα υπέροχο βραχιόλι.Το πήρα στο χέρι μου, παρατήρησα μία ροζ καρδούλα που είχε πάνω που έγραφε ''Diana''.Στον πάτω του κοτιού υπήρχε μία καρτούλα, την άνοιξα και είδα μέσα τησ γραμένη την γράση ''Χρόνια Πολλά, Diana!''
YOU ARE READING
Η Επιλογη.
FanfictionΑυτό το βιβλίο είναι φαντασία με προταγονιστές τα μέλη του συγκροτήματος one direction και ενα κορίτσι την Diana.Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!! ♥