chapter 19

230 7 3
                                    

(ΠΟΙΑ/ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ AFTER?ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΙΟ IMAGINE. ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η TESSA ΚΑΙ Ο HARRY ΘΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΟΥΝ...ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ CHAPTER ΕΚΛΕΓΑ ΠΟΛΥ..ΟΠΟΙΑ/ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ♥ )

Άνοιξα τα μάτια μου και είδα τον Ζayn να κιομαάται δίπλα μου στο κρεβάτι.Σηκόθηκα από το ζεστό και μαλακό κρεβάτι και παρατηρόντας τα ρούχα που φόραγα θημήθηκα ότι χθές ήμουν πολύ κουρασμένη.Θημήθηκα τα πάντα για τον αδελφό μου και τον φίλο μου, τον Niall, που ήρθε να μας κάνει παρέα.

Άλλαξα ρούχα και έβαλα μία μαύρη φούστα λίγο πιο κάτω από το γόνατο και μία μακρυμάνικη μπλούζα γαλάζια, με μία μικρή και χαριτομένει πεταλούδα στην άκρη.Τα μαλλιά μου τα έπιασα μία κοτσίδα αλλά όταν κατάλαβα ότι δεν την έφτιαξα ωραία, τα άφησα κάτω να απλόνονται πάνω μου.Αφού έβαλα λίγη μάσκαρα και ένα απαλό λιπ γκλος και ξήπνησα τον Zayn, πήρα την τσάνατα μου και κατέβηκα κάτω.Μετά από λίγο κατέβηκε από το δωμάτιο και ο Zayn και αποφασίσαμε να πάμε στο σχολείο με τα πόδια.

Όταν φτάσαμε στην αυλή του σχολείου ο Zayn πήγε στους φίλους του, που ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να γνωρίσω, και εγω μρ το είδα τον Niall έτρεξα πάνω του.Τον πήρα μιά ζεσή αγκαλιά και τον ευχαρίστησα για χθές, που έμεινε με τον αδελφό μου.

Σε όλα τα διαλήμματα είμασταν μαζί με τον φίλο μου και με την Eleanor και μπορώ να πώ ότι χέρομαι που ο Zayn δεν μου μήλησε καθόλου. Εννοώ για τον Niall.Δεν τοην πείραζε που κάναμε παρέα και αυτό φαινόταν.

Στο τελευταίο διάλημμα όμως το αγόρι μου με πλισίασε και οι γίλοι μου απομακρυνθηκα για να μας αφήσουν να μηλήσουμε.

''Diana, μπορείς να πάς μόνη σου σπίτι γιατί εγώ θα πάω στο σπίτι ενός φίλου.''Με ρώτησε.

''Εμ..εντάξει θα πάω μόνη μου.Πότε θα γυρίσεις στο σπ-''

''Θα αργήσω έχω κάτι δουλειές..sorry μωρό'' Μου είπε και έφηγε.

Δεν μου άρεσε αυτό το ''sorry, μωρό''. Καθόλου.Γιατί το είπε αυτό, δεν μου έχει ξαναπεί κάτι τέτοιο ποτέ.

Έτσι λοιπόν έφηγα μόνη μου.Όταν έφτασα έξω από την πόρτα, βρήκα το κλειδί από την τσάντα μου και ξεκλείδωσα. Έσπρωξα την πόρτα για να ανοίξει και να περάσω μέσα.

Επειδή βαριόμουν αποφάσισα να κάτσω να διαβάσω γιατί τώρα τελευταία τα έχω παραμελήσει τα μαθήματα.

Αφού διάσασα, μετά από αρκετές ώρες, κατά τις 5:00 άνοιξα την τηλεόραση μπας και βρώ τίποτα να δώ.Είχε ειδήσεις οπώτε άρχισα να σκέφτομαι διάφορα.Δεν παρακολουθώ και συχνά τις ειδήσεις.

Η Επιλογη.Where stories live. Discover now