chapter 23

214 11 5
                                    

(ΤΟΣΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΔΕΝ ΕΒΑΖΑ, ΣΥΓΝΩΜΗ! ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΛΟΓΟ  ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΖΩ ΣΥΧΝΑ !)

Επιτέλους άνοιξε τα μάτια του.Περίμενα αρκετή ώρα να ξυπνήσει!

''Τι ώρα είναι;''Με ρώτησε καθώς εκείνος τεντονόταν.

''10 το πρωί.''Σηκόθηκε από το κρεβάτι και με κοίταξε για λίγο.'' Μπορείς να κάνεις μπάνιο εδώ.Είσαι με΄σα στα αίματα...εγώ το πρόσωπό σου καθάρισα τίποτα άλλο.Οπότε κάνε μπάνιο εδώ και-''

''Diana, θα πάω σπίτι μου να κάνω μπάνιο και να ετοιμαστώ.Σου είπα ότι φεύγω!''

Δεν είπα τίποτα γιατί μάλλον έχει δίκιο.

''Τέλος πάντων, ευχαριστώ που σταμάτησες τον αδελφό σου και με άφησες να κοιμηθώ εδώ''Μου είπε μετά από λίγη ώρα ησυχίας.

''Τίποτα!''

''Λοιπόν φεύγω!Ελπίζω να με ξεπεράσεις έυκολα.Δεν θέλω να υποφέρεις άλλο εξετίας μου! Καλή συνέχεια στην ζωή σου! Αντίο,Diana!''

Τον οδήγησα μέχρι την πόρτα και του είπα:''Zayn, να προσεχεις! Αντίο!''Και έφηγε!

Μπήκα μέσα στο σπίτι κλείνοντας την πόρτα αργά πίσω μου.Άκουσα έναν ήχο από τα σκαλιά και κοίταξα πάνω.

''Εφηγε;''Με ρώτησε ο αδελφός μου!

''Ναι.''

Πήγα πάνω στο δωμάτιο μου χωρίς να του πώ τίποτα άλλο.Ξέρω ότι έιχε δίκιο, ότι θα με πλήγωνε αλλά γιατί τον χτύπησε;

Έκλεισα την πόρτα του δωματίου μου και έκατσα στο κρεβάτι.

 

Liam's P.O.V

Έκατσα στον καναπέ μόνος μου αφού η αδελφή μου πήγε πάνω!

Την προειδοποιησα! Της είπα ότι θα την πληγλωσει! Αυτή όμως δεν με άκουγε.Απορώ και πώς η μαμά δεν την πήρε τηλέφονο να τησ πει τίποτα! Της είχα πει τι γίνεται και ότι ο Zayn δεν είναι καλό παιδί αλλά δεν έκανε τίποτα! Ούτε καν προσπάθησε να την απομακρύνει από αυτόν!

Όταν τον χτύπησα το ευχαριστίθηκα!Αλλά...όχι ''αλλά'' δεν έχει ''αλλά''.Καλά έκανα!Βέβαια κατάλαβα πόσο πόναγε και αμά αργούσε λίγο ακόμα η αδελφή μου θα σταμάταγα από μόνος μου! Θα λύγηζα είμαι 90% σύγουρος!

-------------------------

Πήγα πάνω να δω τι κάνει η Diana γιατί τόση ώρα δεν έχει κατέβει κάτω, δεν μου έχει μηλήσει...Μάλλον θα κοιμάται! Πάλι.

Άνοιξα αργά την πόρτα του δωματίου της και εκπλάγηκα όταν την έιδα να κάθεται στην άκρη του κρεβατιού της, με τα πόδια στο στήθος της και κοίταγε τον τοίχο.Δεν πείρε καθόλου το βλέμα της από εκεί.Καθόλου.Ούτε όταν πήγα και έκατσα δίπλα της!

Η Επιλογη.Where stories live. Discover now