chapter 4

479 22 2
                                    

Το πρωί πήγα να πάρω τηλέφωνο τον Harry και άκουσα τον Liam να μηλάει με τον κολητό του τον Louis.

''Και για πες ρε Louis , τι έκανε πάλι ο Zayn;''

Τι; Ο Zayn; Σκατά! Τί έκανε; Μόνο και έπαθε κάτι..αν χτήπησε;...αν..δεν ξέρω...Τι έκανε;

''Tον είδα με την Perrie......''Λέει ο Liam στον Louis!

Ορίστε; Είχε δίκιο ο Liam. Mε την Perrie, αυτή που ήταν και η φίλη μου; Δεν το περίμενα αυτό από αυτήν! Είναι φίλη μου! Και να πω ότι δεν της είχα πει στο σχολείο ότι μου αρέσει ο Zayn. Της το είχα πεί, αλλά θυμάμαι ότι μου έλεγε να τον παρατήσω και να τον αγνοώ. Μου είπε οτι ο Harry είναι καλήτερος! Θα τα ακούσει τώρα και αυτη!  Ή μάλον ο Zayn πρέπει να τα ακούσει ή μπορώ να κάνω κάτι άλλο.

Πήρα τηλέφωνο τον Harry.

''Έλα  Harry, η Diana είμαι. Τι κάνεις;'' Του είπα από το κινητό.

''Καλά είμαι!'' Μου απάντησε και είμαι σύγουρη ότι χαμογέλαγε.

''Θες να πάμε για καφέ; Μιάς που χθές δεν μπορέσαμε.''Τον ρώτησα με την πιο γλυκιά φωνή που μπορώ να κάνω.

''Ναι τα λέμε στο lab.''Μου απάντησε.

Τέλεια!!!!!

''Άντε τα λέμε στις 7''

''Γειά''

Το έκλεισα. Ωραία.Ότι κάνει ο Zayn θα κάνω και εγώ.Βασικά δεν έπρεπε να θυμώσω....δεν είχαμε κάτι μαζί..μάλον! Αλλά για κάποιο περίεργο λόγο ζηλεύω! Τί σκατά έχω πάθει; Τι με νοιάζει τι κάνει αυτόσ και με ποιά; Βασικά..νομίζω με νοιάζει..πολύ. Αυτός είναι εκείνος που μου κόλαγε και ήθελε να πάμε βόλτα..και με φίλησε.Γιατί με την Perrie ; Και αυτή τι σκατά κάνει; Υποτίθεται ότι ήμασταν φίλες! Δεν θα της το συγχορήσω αυτό ποτέ!

Είναι 7. Έβαλα ένα μαύρο φουστάνι στενό, στράπλες αυτή τη φορά, πάνω από το γόνατο μόνο και μόνο για τον Zayn. Για να νιώσει κι αυτός όπως εγώ, θα φροντίσω με κάποιον τρόπο, δεν ξέρω πώς, αλλά θα φροντήσω να μάθει ότι βγήκα με τον Harry!Έβαλα πιο πολύ make-up, eye liner και πιο έντονη  σκιά από τις άλλες φορές.

Όταν ετημάστηκα έφυγα για την καφετέρια, το lab και καθώς περπατούσα είδα τον Zayn.

Ααα, καλός τον. Καλήτερα που με είδε έτσι δεν χρειάζεται να κάνω τίποτα για να το μάθει. Βασικά...δεν είναι καλήτερα δεν έχω σκεφτεί τι θα του πω γιατί δεν περίμενα να τον δω στον δρόμο.Τι θα του πω, τώρα;

''Γεια,κορίτσι μου'' Μου είπε με ένα χαμόγελο.

Κορίτσι του; Μετά από αυτό που έκανε;Πως τολμάει να με ακοκαλεί έτσι; Πάει καλά; Το μόνο που μπορώ να κάνω, και το καλύτερο, είναι να τον αγνοήσω.Έτσι κι αλλιώς δεν ξέρω τι να του πω, δεν το έχω σκεφτεί καθόλου.Το μόνο που σκέφτηκα είναι πως θα του σπάσω τα νεύρα. Ούτε τι θα πω στην ''φίλη μου'', την Perrie, δεν έχω σκεφτεί. Έτσι απαφάσισα να μην του μιλήσω.

Η Επιλογη.Where stories live. Discover now