( Directioner βοηθήστε και ψηφίστε εδώ: http://popcrush.com/one-direction-directioners-justin-bieber-beliebers-bestfanbase/ )
Ανοίγοντας τα ματια μου καταλαβα οτι βρίσκομαι ακόμα στο δωματιο του Harry. Είχα μια κουβέρτα πανω μου και οι μπότες μου δεν καλυβαν πια τα πόδια μου. Αυτος δεν ηταν εκει. Ετσι αποφάσισα να σηκωθώ απο το κρεβάτι και αφού ειπια λιγο απο το νερό που βρισκόταν στο κομοδίνο και έβαλα τις μαύρες μπότες μου βγήκα απο το δωματιο.
Έψαξα τον harry σε όλο το σπιτι αλλα δεν τον βρήκα. Πήγα ακόμα και στο μπάνιο αλλα δεν ήρθαν εκει. Περπατώντας στο διάδρομο για να πάω παλι στο δωματιο του, είδα αυτη την μαυρη πόρτα.
Μπορει να ειναι εκει μεςα. Αλλα αν ειναι δεν θέλω να τον ενοχλησω. Δεν θέλω να μου θυμωσει και να να μου φωνάξει παλι. Αφού δεν μου επιτρέπει να μπω εκει μεςα δεν θα μπω, ακόμα και αν θέλω να μάθω τι κρύβει εκει μεςα που δεν μπορει να το δει κανείς. Απο την άλλη μπορει να ειναι εν απλό δωματιο! Δεν ξερω, δεν μπορώ να σκεφτώ τι μπορει να εχει εκει μεςα.
Αφού έβαλα το αυτί μου στην πόρτα και δεν ακουσα κανέναν ήχο αποφάσισα να πάω στο δωματιο του. Μάλλον δεν θα ειναι εκει αλλα που να πήγε; Δεν νομίζω να με παράτησε εδώ μονη μου, δεν ξερω καν αν με εμπηστευεται για να αφήσει σε αυτο το σπιτι. Θα νομίζει οτι θα μπω στο απαγορευμένο δωματιο.
Οταν μπήκα στο δωματιο του Harry πηρα την τσάντα μου και απο εκει έβγαλα το κινητο μου. Κάλεσα τον Harry αλλα δεν το σήκωσε . Ετσι αποφάσισα να τον ξαναπάρω. Στην τρίτη προσπάθεια μου ακουσα την πόρτα του δωματίου να ανοίγει. Κοίταξα προς αυτήν και οταν είδα τον harry έκλεισα το κινητο μου.
"Έγινε κατι; Γιατι με πήρες τηλέφωνο;" Με ρώτησε με απορία.
" Σε αφ έψαχνα παντού και δεν σε βρήκα απώτερο σκέφτηκα οτι εφυγες." Του εξήγησα.
"Οχι , οχι δεν έφυγα . Εδώ είμουν." Μου έλυσε την απορία.
Μάλλον τελικά θα ηταν σε εκείνο το απαγορευμένο δωματιο.
"Εντάξει. Εμ..πάω να δώ αν ο Ed εχει ξυπνήσει." Του ανακοίνωσα.
Κούνηςε το κεφάλι του καταφατικά και εγώ πήγα προς το δωματιο του Ed. Άνοιξα την πόρτα και τον είδα να κάθεται στο κρεβάτι του με ενα τετράδιο και ενα μολύβι στο χέρι του.
"Γεια σου Ed" του ειπα και αυτός γύρισε να δει ποιος του μίλησε. Οταν με είδε σηκώθηκε απο το κρεβάτι και ήρθε και με αγκάλιασε.
"Γεια σου!" Μου ειπε με μια γλυκιά φωνή ενώ εχω τον είχα στα χέρια μου.
"Πως εισαι, καρδιά μου; " τον ρώτησα ενώ καθόμουν στο κρεβατακι και αυτός ηταν πανω στα πόδια μου.
YOU ARE READING
Η Επιλογη.
FanfictionΑυτό το βιβλίο είναι φαντασία με προταγονιστές τα μέλη του συγκροτήματος one direction και ενα κορίτσι την Diana.Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!! ♥