(ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΤΙΣ ΠΡΩΙΓΟΥΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ)
Ανέβηκα στο μηχανάκι και φύγαμε.Δεν με νοιάζει και πολύπου θα πάμε αλλά θα είμαστε μαζί.Έβαλα τα χέρια μου γύρω από το σώμα του, χωρίς να μου το πεί αυτός αυτή τη φορά.
''Πότε θα φτάσουμε;'' και τον ρώταγα ανά 5 λεπτά.Αλλά αυτή η φορά, μάολν, ειναι η τελευταία.
''Μη μιλας.''Αυτή ήταν η απάντηση που μου έδινε κάθε φορά που έκενα αυτή την ερώτηση.
Έριξα το βάρος μου πάνω του, έκλεισα τα μάτια μου και δεν ξαναμίλησα.Ένοιθα το κορμί του να πηγένει πάνω- κάτω όταν ανάπνεε.Ήταν ζεστός και δεν θέλω να ξεκολήσω από πάνω του.Παραλίγο να με πάρει ο ύπνος καθώς σκεφτόμουν μέρη που μπορεί να πηγένουμε.
''Κατέβα φτάσαμε''Η φωνή του Zayn διέκοψε τις σκέψεισ μου.
Δεν ήθελα να σηκοθώ από πάνω του αλλά έπρεπε.Όταν άνοιξα τα μάτια μου, βρησκόμουν σε ένα ήσηχο μέρος, δεν ακουγόταν τίποτα.Δίπλα υπήρχε ένα πάρκο ενώ εμείς ήμασταν σε ένα πάρκιν.
''Που είμαστε;''Τον ρώτησα, δεν ήθελα τόσο να μάθω που είμαστε, όσο γιατί με έφερε εδώ.
''Χρόνια πολλά,μωρό μου!Έχεις γενέθλια σήμερα γι'αυτό σε έφερα εδώ.Ήθελα να περάσουμε όλη την μέρα μαζί.''Μου είπε νε ένα τεράστιο χαμόγελο ενώ εγώ εκπλάγηκα.
Είχα δακρίσει.Μωρό μου;Με αποκάλεσε ''μωρό μου'' ; Είναι τόσο γλυκός μαζί μου, τον αγαπάω.Που το ξέρει ότι σαν σήμερα γεννήθηκα; Τα ξέρει όλα για εμένα , τουλάχιστον περισσότερα από ότι περίμενα. Όντως έχω γενέθλια σήμερα και το ξέχασα τελείως.Ο Liam, περίμενα να το θυμόταν.Είναι αδελφός μου, ναι μπορεί να μαλόσαμε αλλά δεν γίνεται να το ξέχασε.Όταν ήταν μικρός μου έπερνε δώρα, ήταν ο πρώτος που μου έλεγε ''χρόνια πολλά''.Αυτός έπρεπε να το θυμηθεί όχι ο Zayn.Αλλά μου αρέσει που υο ξέρει και με έφερε εδώ.
''Έχω κλήσει δωμάτιο σε ένα ξενοδοχείο. Πάμε;''Με ρώτησε γιτί δεν μίλαγα καθόλου.
''Φύγαμε!''Του είπα και χαμογέλεσα. Είμαι πολύ χαρούμενη.Όταν είμαι μαζί του ξεχνάω τα κακά που συμβένουν, ότι εγώ και ο Liam μαλώσαμε, ο Zayn νόμιζε ότι κάτι έγινε ανάμεσα σε εμένα και στον Niall.
Περπατάγαμε είδη για 10 λεπτά μέχρι που ο είδα μπροστά μου ένα μεγόλα κτίριο, πρέπει ναείναι το ξενοδοχείο.Μπήκαμε μέσα χωρίσ να μου μιλήσει ή να του μιλήσω και ζήτησε από μια κοπέλα τα κλειδία για το δωμάτιο που θα πηγέναμε.
''Αυτό είναι το δωμάτό μας.''Μου είπε.
Ήταν αρκετά μεγάλο και μάλον ακριβό.Όταν μπένεις μεσα βλέπεις ένα τραπέζι και μιά μικρή κουζίνα.Μπορούσα να διακρίνω ένα κρεβάτι και πήγα κατευθίαν να ξαπλώσω.Ήμουν πολύ κουρασμένη και δεν άντεχα άλλο.Μετά από λίγα δευτερόλεπτα ο Zayn ήρθε και κύλησε αργά και σταθερά το χέρι του στη μέση μου.Γύρησα πρός το μέρος του και χαμογέλασα.Με μία απότομη κίνηση κόλησε το σώμα του με το δικό μου.Μου χαμογέλασε και μου ψιθήρισε'' Σε αγαπάω.'' στο αυτί μου.Αποκοιμήθηκα!Όταν ξήπνησα τον είδα μπροστα μου, είχε ακόμα το χέρι του στην μέση μου, κάτι που μου έρεσε πολύ.
''Σήκω.''Μου είπε και σχηματίστηκε ένα χαμόγελο στο πρόσωπό του.
Έχω παρατηρήσει ότι σήμερα έχει πολύ διάθεση!
''Που πάμε;''Τον ρώτησα.Ξέρω ότι δεν θα μου απαντήσει αλλά απλός θέλω να δω τι θα πεί.
''Μπορείς για μια φορά να μην ρωτήσεις και να αφήσεις τον εαυτό σου ελέυθερο;''Με ρώτησε με την απαλή του φωνούλα που τόσο αγαπώ.
Με πήρε από το χέρι και φύγαμε.Περπατάγαμε για ώρες.Εκείνος ακούμπαγε απαλά το χέρι του στη μέση μου.Είχε νυχτώσει πλέον αλλά δεν θέλω να κοιμηθώ, θέλω να περπατάμε για πολύ ακόμα.
''Έλα από εδώ.''Μου είπε και με τράβηξε απαλά από την μέση του για να στρίψω.
''Που πάμε πάλι;''Τον ρώτησα.Δεν το σκέφτηκα καθόλου, απλός βγήκε από τα χείλη μου.Δεν θα απαντησει αλλά φοβάμαι μην θυμώσει μαζί μου.
Σταμάτησε και με φίλησε απαλά στο στόμα.
''Κάθε φορά που θα ρωτάς θα υπάρχουν και συνέπειες.''Μου είπε και χαμογέλασε.
Γελάσαμε και οι δύο.Δεν μπορώ να πω, αυτές οι συνέπειες μου αρέσουν.Θ΄λεω να με γηλάει όλη την ώρα, ασταμάτητα.
Πήγαμε στην παραλία και καθήσαμε στις πέτρες.Όλα ήταν σκωτηνά, μόνο έω=να φώς υπήρχε από ένα μαγαζί.Πετάγαμε πέτρες στη θάλασσα και γελούσαμε με τις αστοχίες μου.Είχα γύρει το κεφάλι μου στον ώμο του και μου τραγουδούσε!Τι υπέροχη φωνή!Δεν περίμενα να είχε τόσο ξεχωριστή φωνή.Το τραγούδι είναι ένα από τα αγαπημένα μου, το ''Dangerously in love'' της Beyonce.
''Είναι πολύ αργα ,πρέπει να γυρίσουμε.''Mου έιπε στην μέση του τραγουδιού.
(ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΚΑΙ ΨΙΦΗΣΤΕ! ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ! :) )
YOU ARE READING
Η Επιλογη.
FanfictionΑυτό το βιβλίο είναι φαντασία με προταγονιστές τα μέλη του συγκροτήματος one direction και ενα κορίτσι την Diana.Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!! ♥