chapter 13

323 13 1
                                    

''Diana, δεν θα σου πω τι να κάνεις. Σου δίνω μια συμβουλή σαν φίλος.Κάνε ότι θες αλλά να προσέχεις.''

Άρχισα να κλαίω.Γιατί πάντα κλαίω;

Μετά πό λίγο ήρθε πάνω, στο δωμάτιό μου και χωρίς να χτυπήσει την πόρτα μπήκε μέσα.

''Κοιμήσου εδώ απόψε.''Μου είπε με την ήρεμη φωνή του.

''Και ο Zayn;''Τον ρώτησα.

Θα κοιμηθώ εδώ και θα αφύσω τον Zayn να ανυσηχεί για εμένα; Του είπε ότι θα πάω κάπου...αλλά δεν περίμενε, ούτε εγώ ούτε αυτός, ότι η βόλτα θα κράταγε τόση ώρα...

''Τον πήρα τηλέφωνο.''Μου είπε ο αδελφος μου διακόπτοντάσ με από τις σκέψεισ μου.

''Τι είπε;''Τον ρώτησα.

Θα ανυσηχεί....και αν νευριάσε;

''Ότι σε αγαπάει.''Μου απάντησε και έμεινα με ανηχτό το στόμα.

Ήθελα να το πει αυτό αλλά δεν το περίμεν.Περίμενα να μου πει οτι με περιμένει και ότι ανυσηχεί ή ότι..δεν ξέρω πάντως κάτι παρόμιο.

''Θα κοιμηθείς μαζί μου; Σε παρακαλώ.''Ρώτησα τον αδελφό μου.

Θέλω πολύ να κομηθεί μαζί μου, όπως παλιά.Κάθε φορά που έκλαιγα ή δεν είμουν καλά απλός ερχόταν στο κρεβάτι μου και κοιμόμασταν μαζί.Τώρα τον χρειάζομαι και πάλι...δεν του είχα ζητήσει ποτέ να κοιμηθεί μαζί μου πρίν,αλλά τώρα το έχω ανάγκη και αν δεν του το ζητούσα δεν θα ερχόταν από μόνος του.

Με κοίταξε περίεργα.Πλισίασε σε εμένα και ξάπλωσε δίπλα μου.Έβαλε την κουβέρτα πάνω του, αφήνοντας και για εμένα να σκεπαστώ,και κοιμηθήκαμε.Δεν μπορούσα να κοιμηθώ μέχρι που άκουσα μια φωνή.''Γιατί δεν κοιμλάσε;''Γύρισα και είσα τον αδελφό μου.''τίποτα,απλός δεν μπορώ να κοιμηθώ.''Του απάντησα.Ένιωσα το χέρι του να να τυλήγεται γύρο στην μέση μου καιτραβόντας με, με έφερε ακόμα πιο κοντά του.Έκλεισα τα μάτια μου και χωρίς να το καταλάβω κοιμήθηκα.

Το πρωί, συκώθηκα, έπληνα τα δόντια μου και φόρεσα μία κολητή μπλούζα άσπρη και ένα τζιν που είχα  αφήσει εδώ και δεν τα πήρα στο σπίτι του Zayn.Όταν φόρεσα την μπλούζα κατάλαβα ότι ήταν αρκετά διαφανές και το σουτιέν μου γενόταν, αλλά αφού δεν έχω άλλα ρούχα εδώ δεν μπορώ να κάνω κάτι. Στην κουζίνα τρώγοντας πρωινό είπα στον Liam για την Kat και τον Harry.Στεναχωρήθηκε πολύ, μπορούσα να το διακρύνω, αλλά δεν μου είπε τίποτα.Καθώς έπερνα την τσάντα μου άκουσα έναν χτήπο στη  πόρτα.'Ανοιξα και είδα τα υπέροχα μάτια του Zayn.Φύγαμε χερετόντας τον σδελφό μου.Σε κάθε διάλειμμα ο Harry μας κοιτούσε.Μου είχε σπάσει τα νεύρα.Ποιός ζηλεύει τώρα;

 ''Έγινε κάτι με τον Harry;''Με ρώτησε το πλέων, μάλον, αγόρι μου.

Τον κοίταξα και κατέβασα το κεφάλι μου.Πρεπει να  του πω την αλήθεια.

''Βασικά ναι.Μην θημώσεις.''Του είπα.

''Πες μου και δεν θα θημώσω.Στο υπόσχομαι.''Με πίεσε.

''Γνώρισα την Kat και γίναμε φίλες.Τα έφτιαξε με τον Liam αλλά είναι η πρώην του Harry και τον είδα να την φιλάει.Και ζη.....ζήλεψα.''

Με κοίταψε και με αγκάλιασε.

''Αν θες να χωρίσουμε, εντάξει.Θέλω να είσαι ευτυχισμένη.''Μου είπε.

''Πας καλά;Δεν θέλω να χωρίσουμε.''Του είπα, φοβησμένη.

Ο Zayn έφηγε και πήγε στην τάξη του.Αφού τελίοσε το εφτάωρο φήγαμε με το μηχανάκι. Όπως πάντα.Καθήσαμε  στον καναπέ.

''Δεν ενοούσα αυτό που είπε πριν.''Μου είπε.

''Ποιο;.''

''Το ότι δεν με πειράζει να χωρίσουμε.Φυσικά και με πειράζει, αλλά θέλω να έισαι χαρούμ,ενη.ΑΝ είσαι χαρούμενη μαζί του....θα είμαι και εγω χαρούμενος..αλλά θα κάνω τα πάντα για να μην σε χάσω..τα πάντα.''

Δεν είπα τίποτα.Πήγα κοντά του και ακούμπησα τα χείλη μου στα δικά του.Ένοισα την γλώσσα του να ακουμπάει το κάτω χείλος μου.Τα χέρια του έσπροξαν το τζιν μου προσ τα κάτω, ανακγάζοντας με να πατήσω τα πόδια μου έξω από αυτό καθώς έχει πέσει κάτω στο πάτομα.Με ξάπλοσε στον ναπανέ και έπεσε πάνω μου κρατόντας το βάρος του στους αγκόνες του.Το χέρι του τσούλισε από την μέση μουστην κορηφή του εσώρουχού μου.Το κράτησε εκέι ακούνητο για λίγα δευτερολεπτα και συνέχησε πιο χαμηλάΤου τσούλισε μέχρι το γόνατο μου και μετά στον μυρό του ενός ποδιού μου.Ζούλιξε απαλά το χέρι του και χαμογέλασε.Ξαναέφερε το χέρι του στην κορηφή του εσώρουχού μου και έκλισα τα μάτια μου.Ό Ήχος της πόρτας με τρόμαξε κάνοντας με να ανοίξω τα μάτια μου.

(ΨΙΦΗΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΣΟΛΕΙΑ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ! ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ! :) )

Η Επιλογη.Where stories live. Discover now