''Liam, είσαι έτοιμος; Φεύγουμε.'' Φωναξα στον αδελφό μου από το δαλόνι.
Μετά από λίγο κατέβηκε και φύγαμε μαζί για το σχολείο.
''Τι έγινε; Σήμερα ντύθηκες πολύ ωραία.'' Μου είπε καθώς περπατάγαμε.
Δεν έγινε κάτι. Πρέπει πάντα να μου σπάει τα νεύρα; Έλεος, βασικά......δεν ξέρω...απλός γνώρισα κάποια αγόρια και απλός θέλω να βάλω κάτι πιο ωραίο από χθες. Έβαλα ένα φουστάνι κάτω από το γόνατο, make-up και τίποτα άλλο.
''Τίποτα, δεν έγινε τίποτα.'' Του απάντησα.
''Σε είδα με τον Zayn.'' Μου είπε και με κοίταξε σταματόντας το περπάτιμα λίγο έξω από την πόρτα της τάξης του.
Πω, αρχίσαμε. Δεν μπορεί να με παρατήσει; Θα κάνω ό,τι θέλω και θα μιλάω σε όποιον θέλω.Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να το παίξω ότι δεν κατάλαβα τι μου είπε και για ποιόν μιλάει.
''Ποιόν ; ''Τον ρώτησα χωρίς να τον κοιτάω.
''Μην κάνεις πως δεν τον ξέρεις.''
''Ναι καλά, πάω στην τάξη.''
Σκατά, όλοι το ξέρουν; έλεος. Όταν χτύπησε το κουδούνι κάθησα στο θρανίο που έκατσα χθες και μετά από λίγο είδα να κατευθήνεται πρός εμένα ο Harry.
''Καλημέρα, όμορφη.'' Μου είπε κι ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπό του.
Όμορφη; Βασικά μου αρέσει.
''Καλημέρα.'' Του είπα και χαμογέλασα.
''Μπορεις να μου δώσεις το κινητό σου; Σε περίπτωση ανάγκης.'' Με ρώτησε κάθοντας στην καρέκλα δίπλα μου.
Δεν έχω πρόβλημα να του δώσω το νούμερό μου. Θέλω να κάνω αυτό. Είναι φίλος μου...μάλον, και δεν βρήσκω κάποιον κακό λόγο να μην του το δώσω.
''Ναι, αμέ.'' Του απάντησα και το χαμόγελο στο πρόσωπό του μεγάλωσε.
Του έδωσα το νούμερό μου και αυτός το δικό του.
Τέλειωσε το εφτάωρο χωρίς ναμου μιλήσει ο Zayn. Πάλο καλά. Βασικά....δεν ξέρω....ήθελα να μου μιλήσει....όχι δεν ήθελα είναι κακός και κανείς δεν τον συμπαθεί από ότι έχω καταλάβει. Ο Liam και ο Niall...άμα τον συμπαθούσαν δεν θα μου έλεγαν τίποτα.
Όταν πήγαμε σπίτι, ανέβηκα στο δωμάτιό μου και χτύπησε το κινητό μου.
Ο Harry θα είναι.
''Παρακαλώ.''
''Γειά σου, κορίτσι μου.'' Τι; Δεν ειναι ο Harry o Zayn είναι. Σκατά. Τι θέλει πάλι; Και γιτί με είπε κορίτσι του; Αποφάσησα να το αγνωήσω αυτό.
YOU ARE READING
Η Επιλογη.
FanfictionΑυτό το βιβλίο είναι φαντασία με προταγονιστές τα μέλη του συγκροτήματος one direction και ενα κορίτσι την Diana.Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!! ♥