Σηκώθηκα από το κρεβάτι και ανακουφίστηκα όταν είδα ότι είμουν ντυμένη.
Αλλά και πάλι, τι σκατά κάνω εδώ; Ποιός με έφερε και γιατί; Θυμάμαι ότι χθές μετά το πάρτυ πήγα και έκατσα σε ένα παγκ-
''Εμ..καλημέρα.Θέλω να σου μιλήσω, θα σου τα εξηγήσω όλα''Μπήκε ο Zayn μέσα στο δωμάτιο και με διέκοψε.
Μήπως τελικά να τον αφήσω να μου μιλήσει.
''Θα μου πεις πρώτα γιατί βρίσκομαι εδώ;'' Τον ρώτησα.
Έκατσε στην άκρη του κραβατιού, δίπλα μου και ξεκήνησε να μου μιλάει.
''Χθές το βράδυ μετά το βράδυ έφυγες κλαίγοντας και σε βρήκα σε ένα παγκάκι ξαπλωμένη και κοιμόσουν.''Με κοίταξε στα μάτια.''Σε πήρα και σε έφερα εδώ με σκοπό σήμερα να σου μιλήσω.''Πρόσθεσε.
Κάναμε τίποτα;''Ρώτησα για να σιγουρευτώ.
''Όχι, δεν έχουμε κάποιο λόγο για να κάνουμε κάτι, τουλάχιστον εγώ.''
Δεν έχουμε λόγο; Υποτίθεται είμαστε..ήμασταν μαζί.
''Τέλος πάντων.''
Μάλλον αυτό το έιπε γιατί κατάλαβε ότι δεν συμφωνώ μαζί του από την έκφρασή μου.
''Λοιπόν, συγγνώμη που σε πλήγωσα με αυτόν τον τρόπο και συγγνώμη που θα το μάθεις με αυτόν τον τρόπο.Θα σου το έλεγα σύντομα έτσι κι αλλιώς''
''Ποιό;''Τον ρώτησα.
''Ο πατέρας σου πριν αρκετά χρόνια μπορώ να πω, σκότωσε την μητέρα μου.Όταν μου το είπε αυτό ο πατέρας μου, ο Lewis, είμουν περίπου 7. Όταν ο πατέρας σου σκότωσε την μητέρα μου εγώ ήμουν 3.''Τα μάτια του έχουν δακρύσει, μπορώ να το δω καθαρά αυτό. ''Ήθελα πάντα να πάρω εκδίκηση, αλλά είμουν μικρός.Μετακόμισα εδώ γιατί έμαθα ότι παλιά έμενες εδώ, οπότε μπορεί να ξαναερχόσουν, και να που ήρθες.Αναγνώρισα το όνομά σου από την πρότη φορά που το άκουσα.'Walker'.Ήθελα να καταστρέψω την οικογένειά σας, και το έκανα.Βασικά κατάστρεψα μόνο εσένα.Ηθελα μόνο να πάρω εκδίκηση και σκέφτηκα ότι το να σε κοροιδεύω είναι καλή ιδέα.Το έκανα μόνο και μόνο γι αυτό.Εξαιτίας του πατέρα σου.Δεν σε αγαπάω ποτέ δεν σε αγάπησα.Συγγνώμη για όλα.''
Πλέον τα δάκρυα δεν μπορώ να τα σταματήσω.Όλοι με προειδοποιήσαν.Μου λέγαν ότι θα με πληγώσει.''Όχι, είσαι η μικρή μου αδελφή και πρέπει να σε προσέχω τώρα που οι γονείς μας δεν είναι εδώ να μας προστατεύουν.'' Μου φώναξε ο αδελφός μου κι εγώ δάκρυσα. Αλλά εγώ δεν άκουγα.
YOU ARE READING
Η Επιλογη.
FanfictionΑυτό το βιβλίο είναι φαντασία με προταγονιστές τα μέλη του συγκροτήματος one direction και ενα κορίτσι την Diana.Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!! ♥