(ΣΥΓΓΝΩΜΗ,ΧΘΕΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑ ΝΑ ΒΑΛΩ!)
''Eσύ φταις για τον Harry που είναι στο νοσοκομείο.Εξαιτίας σου πλακωθήκαν.''Μου είπε ο αδερφός μου ενω εγώ καθόμουν στον καναπέ στο σαλόνι.
''AAAA, συγνώμη κι όλας.Δηλαδή εσένα τι σε νοιάζει;''Τον ρώτησα.
Εντάξει τον νοιάζει, αλλά μου σπάει τα νεύρα και δεν θέλω να του μιλήσω αυτή τη στιγμή.
''Όπως σου έχω ξαναπεί,τώρα που οι γονεις μας λείπουν ειμαι εγώ υπέυθυνος να σε προσέχω.''Μου είπε, φώναξε.
Βαρέθηκα να το ακούω αυτό.Τον βαρέθηκα.Θα κάνω ότι θέλω. Δεν θα μου πεί αυτός τίποτα γιατί μεγάλωσα και βαρέθηκα να μου λέει τι κάνω.
''Έτσι με προσέχεις εσύ;''Τον ρώτησα.
Το μόνο που καταφέρνει είναι να μου σπάει τα νεύρα.
''Είσαι μικρή και δεν καταλαβαίνεις.''Μου είπε με ήρεμη φωνή αυτή τη φορά.
Δεν είμαι μικρή...δεν το καταλαβαίνει αυτό; Έχω μεγαλώσει..ξέρω τι κάνω..δεν είμαι μωρό πια.
Επειδή δεν ήθελα να του μιλήσω έφυγα και πηγα στο σπιτι του Niall.Είναι φίλος μου και έχω αρκετές μέρεσ να τον δω...μου έλειψε και σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό να βρεθούμε.Έτσι κι αλλιώς μάλοσα με τον Liam..που να πάω;
''Γειά σου ,Niall. Μάλωσα με τον αδερφό μου και...''Του είπα όταν άνοιξε την πόρτα του σπιτιού του.
''Έλα μέσα να μου εξηγήσεις.''Μου είπε και ένα μικρό χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπό του.
Ο Niall πάντα με καταλαβαίνει..ότι και να έχω θα με βοηθήσει να το ξεπεράσω..είναι πολύ καλός με όλους!
Του είπα ότι είχα συμβεί έως τώρα και αυτός με αγκάλιασε.Κύλησαν δάκρυα στο πρόσωπό μου.Δεν μπορούσα να τα κρατήσω..αλλά αυτό το έχω κάνει πολές φορες μπροστά του.
Είμουν κουρασμένη και πήγα να ξαπλώσω στο κρεβάτι του Niall.Το έχω ξανακάνει..δεν έχει πρόβλημα...είμαστε φίλοι και τίποτα παραπάνω! Δεν θα θημώσει αν κοιμηθώ στο κρεβάτι του, και αυτός έχει κοιμηθεί στο δικό μου πολές φορες!
Μετά από αρκετή ώρα ήρθε ο Niall δίπλα μου.Έβαλε το χέρι του στη μέση μου, και κοιμήθηκε.Μου αρέσει αυτό που έκανε...νοιώθω καλά μαζί του, με βοηθάει ακόμα και με αυτή την κήνηση που έκανε!Είναι ωραίο να έχεις έναν τέτειο καλητό!
............
Zayn's P.O.V
'' Liam, άνοιξε την πόρτα.''Φώναξα στον αδερφό της Dianas έξω από το σπίτι του.
''Tι θες, μωρέ ;''Μου είπε ο αδερφός της και άνοιξε την πόρτα για να περάσω μέσα.
''Που,σκατά είναι η Diana; Πες μου γρήγορα.''Toυ είπα με άγρια φωνή.
Δεν μπορούσα να την βρώ.Δεν ήξερα που είναι και το μόνο μέρος που θα μπορούσε να πάει είναι αυτό το σπίτι.Εδώ θα είναι..που αλού να πήγε;
''Δεν ξέρω.Μαλώσαμε και έφυγε.''Μου είπε.
Τι; Και που σκατα είναι τώρα..αυτός φταίει που έφηγε..που είναι; την ψάχνω όλη μέρα.
''Εξαιτίας σου εξαφανίστηκε,ρε;''Τον ρώτησα.Είχα νευριάσει..πολύ.
Δεν μου απάντησε οπώτε πήρα τηλέφωνο την Diana.
''Παρακαλω.''Άκουσα μια φωνή.Δεν ήταν η φψνώ της Dianas ήταν αντρική φωνή.
Έμεινα. Δεν απάτησα και το έκλεισε.
Τι σκατά,γαμώτο;Ποιός ήταν αυτός;Τι σκατά έγινε; Με ποιόν είναι;Γιατί μου το κάνεις αυτό ρε Diana;
Your's P.O.V
'' Σε πήρε ο Zayn και το σήκωσα εγώ αλλά μου το έκλεισε.''Μου είπε ο Niall όταν σηκ'ωθηκα από το κρεβάτι του.
Σκατά. Γαμώτο!Σκατά..θα άκουσε την φωνή του Niall και θα νευρίασε.Και αν νόμιζε ότι ήταν ο Harry;
Αποφάσησα να πάρω τηλ. τον Zayn.
''Τι θες;''Μου είπε με άγρια φωνή.
Δεν με είπε κορίτσι του.Σκατά, νευρίασε!
''Zayn,με πήρες και το σήκωσε ο Niall. Είμαι στο σπίτι του γιατί μάλωσα με τον αδερφό μου και...''Του είπα.
Με διέκοψε λέγοντάς μου ''Μπορούσες να έρθεις σε εμένα.''
''Ο Niall ήταν ο πρώτος που ήρθε στο μυαλο.''Του ειπα..δεν θέλω να είναι θμωμένος μαζί μου.
''Καλά πρέπει να κλείσω.Να ξέρεις ότι πάντα θα είμαι εδώ για εσένα ότι και αν χρειαστείς!''Μου είπε!
Σιγά μη με πίστεψε.Θα μονίμει ότι εγώ και ο...Ο ήχοςτης πόρτας με διέκοψε από τις σκέψεις μου και πήγα να ανοίξω.Όταν άνοιξα είδα τον Zayn.
''Zayn ;''
''Έλα πάμε.''Moυ είπε, χωρίς χαμόγελο.
''Που;''Τον ρώτησα.
''Θα δεις.''Μου είπε και επιτέλους χαμογέλασε!
(ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑΖΕΤΕ! ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ! :) )
YOU ARE READING
Η Επιλογη.
FanfictionΑυτό το βιβλίο είναι φαντασία με προταγονιστές τα μέλη του συγκροτήματος one direction και ενα κορίτσι την Diana.Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!! ♥