Chapter 31

157 12 2
                                    

Όταν ξύπνησα η μικρή ακόμα κοιμόταν.

Έτσι αποφάσισα να περιμένω μέχρι να ξυπνήσει.

Δεν άργησε να ανοίξει τα ματιά της και όταν αυτό έγινε τηλεφώνησα στην μητέρα μου για να έρθει να την πάρει ώστε να φάνε πρωινό στο ξενοδοχείο.

Όταν η emily έφυγε, εγώ εκανα ντουζ και ντύθηκα. Αποφάσισα να βάλω ένα χακί κολλάν και μια άσπρη μπλούζα που κολλάει πάνω στο σώμα μου. Έβαλα τα all stars μου και βάφτηκα με απαλά χρώματα και μετά πήγα να πάρω καφέ. Δεν έκατσα να τον πιω εκεί αλλά καθώς γιρναγα στην εστία.

Έκατσα στο κρεβάτι μου και αποφάσισα να πάρω τον αδελφό μου τηλέφωνο για να δώ τι κάνει.

Αυτού μου είπε να νέα του και εγώ τα δικά μου έκλεισα το τηλέφωνο και άμεσος μετά με πήρε η μάνα μου.

Μου ζήτησε να έρθω να πάρω αυτήν και την emily. Την ρώτησα τι θα κάνουμε και μου είπε " πρέπει να περιποιηθούμε τον εαυτό μας λίγο".

Εγώ δεν τα πολυκανω αυτά τα πράγματα αλλά συμφώνησα.

Πήγαμε πρώτα στο κομοτηριο.

" Γεια σας" μας είπε μια κοπέλα που καθόταν πίσω απο ένα πάγκο.

" Πως μπορώ να σας βοηθήσω;" Συνέχισε η κοπέλα.

"Γεια σας. Θελουμε κούρεμα για την κοπέλα"είπε η μάνα μου δείχνοντας εμένα " και ένα φρεσκάρισμα σε εμένα."

" Εγω;" Ρώτησε η Emily.

"Χαχαχα!! Θα σου βάλουμε εκείνη την ψεύτικη τούφα που θέλεις" είπε η μητέρα στην μικρή.

Εγώ δεν είχα σκοπό να κουρευτω αλλά η μητέρα επιμένε όπωτε είπα να μην της χάλασω το χατίρι. Δεν είναι και κακή ιδέα.

Η κομοτρια με κουρεψε λίγο για να φύγει η ψαλίδα και μου έκοψε λίγο τα μπροστινά μαλλια και έτσι τώρα έχω φρατζα.

Στην μητέρα μου απλός της έβλαψε τα μαλλιά και στην μικρή έβαλε μια ροζ τούφα μαλλιά.

Μετά πήγαμε για ψώνια. Ρούχα κυρίως αλλά και παπούτσια και κοσμήματα.

Όλο αυτό μάς πήρε αρκετές ώρες και έτσι η ώρα πήγε 3 πριν κάνει το καταλάβουμε.

Πήγαμε να φάμε στο ίδιο εστιατόριο όπως χθες. Πάλι καλά αυτή τη φορά δεν είδα την παρέα του harry.

Όταν φηγαμε απο εκεί, η μητέρα μου ήθελε να ξεκουραστεί στο δωμάτιο του ξενοδοχείου και ετσι η μικρή είθε μαζί μου στην εστία.

Η Επιλογη.Where stories live. Discover now