(ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ ΠΙΟ ΠΡΙΝ...ΕΙΜΟΥΝ ΤΙΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΟ LAPTP! )
Το πρωι φώρεσα μία καφέ μπλούζα και ένα γκρι τζιν.Πήγα στο σχολείο μόνη μου. O Zayn δεν είχε έρθει ακόμα, είχα ανησυχήσει. Όταν έγτασα στο σχολείο, στο προαύλιο είδα τον Harry και παρατήρησα ότι με πλισίαζε.
''Που είναι ο Zayn;''
''Σου μίλησε ο Lewis;''
''Ναι. Που είναι ο zayn;''Mε ρώτησε ανήσηχος.
''Δεν ήρθε σήμερα.Έχει θυμώσει και δεν έχει έρθει από χθες.''Του εξήγησα
''Καλά το πολύ να έχει αυτοκτονήσει.''
''Άντε παράταμε.''Μου βάζει ιδέες και φωβάμαι.
Έφηγα και πήγα στο σπίτι.Δεν μου αρέσει όταν χάνω μάθημα αλλά....Πάλι καλά ο Zayn μου είχε δώσει κλειδιά.Έφερνα βόλτες σε όλο το σπίτι ελπίζοντας να έρθει ο Zayn.Και ξαφνικά ακούω στην τηλεόραση:
Ο δεκαεφτάχρονος Zayn Malik χθες τα μεσάνυχτα χτύπησε έναν κάτοικο με το αυτοκίνητό του.Εξετίας τησ υπερβολικής ταχύτητας.Αστυνόμοι υποστηρίζουν ότι το ατήχημα έγινε εξετίας υπερβολικής χρήσης αλκόλ.Ο άνθρωπος είναι απολύτως καλά χωρίς ούτε ένα τράυμα και αυτός είναι ο λόγος που o Zayn Malik δεν θα αναγκαστεί να οδηγηθεί στο αστυνομικό τμήμα.
Τι;;;;;;;;; Ο Zayn μέθησε και χτύπησε άτομο.Omg....δεν το πιστεύω.....και αν χτήπαγε;;Και που είναι πρέπει να τον βρώ...πρέπει να...
Ο Zayn με διέκοψε όταν μπήκε μέσα.Έτρεξα να τον αγκαλίασω.
''Είσαι καλά;''Με ρωτάει.
Γιατί με ρωτάει..τι μπορεί να έπαθα εγώ;
''Πας καλά;Εγώ πρέπει να στο ρωτήσω αυτό.''
Έκατσε στον καναπέ και έβλεπε τηλεόραση σαν να μην είχε γίνει τίποτα.Ήταν εντελώς χαλαρός.Είχε καρφώσει το βλέμα του στην τηλεόραση μέχρι που τον πήρε ο ήπνος.
Τον σκέπασα με μια χοντρή κουβέρτα που βρήκα στην ντουλάπα του δωματίου του και μου είχε πει ότι του την έκανε δώρο η μητέρα του και πήγα να διαβάσω.
Όταν ξύπνησε ήρθε πάνω και με φίλησε στο στόμα....Είχα από το πρωιγούμενο βράδυ να το νιώσω αυτό..να νιώσω την ζεστή γλώσσα του να ακουμπάει την δική μου.
''Μου έλειψες.''Μου είπε αφήνοντας ένα κενό ανάμεσά μας.
''Ανησήχησα!''
''Είμαι καλά, κορίτσι μου.''
Κορίτσι μου, είχα πολύ καιρό να το ακούσω αυτό.
''Σε έψαχνε ο Harry στο σχολείο.''Τον ενημερώνω.
''Τι ήθελε,Diana;''
''Έμαθε για τον Lewis''
''Έχεις το νούμερό του;''
''Του Harry;''
''Ναι.''
Εντυπωσιάστηκα.Δεν περίμενα ποτέ ο Zayn να ζητήσει το νούμερο του Harry.Αν και είναι αδέλφια..δεν μπορώ να το χονέψω.
Τον πήρε τηλέφονο για να συναντηθούν.
Zayn's P.O.V
''Τι με θέλεις;''Τον ρώτησα στο πάρκο που συναντιθήκαμε.
''Έμαθα για τον πατερα μας και αποφασισα οτι αφου ειμαστε αδέλφια δεν πρέπει να τσακονόμαστε και για αυτό σου χαρίζω την Diana.Έτσι κι αλλιώς μου σπάει τα νεύρα.Όσο για τον Lewis, έχει νοικιάσει ένα σπίτι και θα μήνω μαζί του.Μου είπε να σου πω ότι μπορεις να έρθεις κι εσύ να είστε σαν οικογένεια.''
Την χαρίζει..πότε ήταν δικιά του;
''Έχω το δικό μου σπίτι και μένω με την Diana. Οπότε να πας εσύ στον Lewis και να με αφήσεις κι εμένα στην ησιχία μου.''
''Φέρε και την Daina μαζί.''
''Δεν υπάρχει περίπτοση.''
''Καλά σκέψουτο.''
''Σου είπα ότι δεν θα έρθω.''
Γιαγτί επιμένει, γαμώτο;
Του γήρησα την πλάτη και έφηγα.
Πήγα στο σπίτι. Μπήκα μέσα και είδα την Diana.
Diana's P.O.V
Μου έκανε εντήποση που δεν ήταν νευριασμένος.
(ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΤΟ IMAGINE ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΟΥ 900 ΑΤΟΜΑ! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!
AΛΛΑΞΑ ΕΙΚΟΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ! ΓΡΑΨΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ! ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΨΙΦΗΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ! I LOVE U :) )
YOU ARE READING
Η Επιλογη.
FanfictionΑυτό το βιβλίο είναι φαντασία με προταγονιστές τα μέλη του συγκροτήματος one direction και ενα κορίτσι την Diana.Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!! ♥