Δευτέρα! Έχουμε σχολείο!Ντύθηκα, έβαλα ένα τζιν, μαύρο, και μία κοντομάνικη μπλούζα. γιατί σήμερα κάνει πολύ κρύο.Όταν ετοιμάστηκα, βγήκα έξω να πάω σχολείο.Άνοιξα την πόρτα και είδα τον Zayn να με πέριμένει.Τι κάνει εδώ; Ήρθε να μου μιλήσει; Αλλά για ποιό θέμα; Tην Perrie;Τέλος πάντων..Χάρηκα που ήρθε!Που τον είδα...νόμιζα ότι δεν θα μου μίλαγε καθόλου και θα με έπερνε τηλ. να βγούμε όπως την πρωιγούμενη φορα!
'' Ήρθα να σε πάρω, να πάμε σχολειο.'' Μου είπε με ένα χαμόγελο αλλά κατάλαβα ότι ήταν ψέφτικο.,,δεν ξερώ..γαινόταν..ανχομένος!..
Έμεινα; Ήρθε για να πάμε μαζί στο σχολείο; Ο γλυκούλης μου...Άχου τον..είναι τόσο γλυκός! Τον αγαπάω..νομίζω..όχι δεν νομίζω τον αγαπάω..έτσι νοιώθω!
''Liam, θα πάω στο σχολείο με τον Zayn ,οκ;'' Είπα στον αδελγό μου που καθόταν στο σαλόνι και μας κοίταζε. Νομίζω θα μου θηνώσει και θα αρχίσει ότι πρέπει με προστατεύει και ότι ο Zayn είναι κακός....
'' Εντάξει!'' Μου είπε με ένα χαμόγελο.
Έμεινα με ανοιχτό το στόμα!Μπράβο εξελίξεις!Δεν το περίμενα..αυτός χθές μου έλεγε ότι δεν πρέπει να είμαι μαζί του και διάγορα άλλα...και τώρα είναι μια χαρά με το ότι θα πάω στο σχολείο με τον Zayn. Τι έγινε Liam;
Βγήκα έξω,πήγα κοντά στον Zayn και τον φίλησα απαλά στο στόμα. Δεν περίμενα να το κάνω αυτό αλλά μου είχε λήψει..από την πρωιγούμενη φορα..στο πάρκο.Μου άρεσε τόσο πολύ που σεν το σκέφτικα για να το κάνω απλός ένιωσα ότι το ήθελα! Αυτός με έπιασε από το χέρι και φύγαμε.Σε όλη τη διαδρομή μου έλεγε αστεία και με φίλαγε όποτε ήθελε! Το καλύτερο πρωί της ζωής μου! Περνέω τέλεια!
Όταν τελείωσε το σχολείο φύγαμε μαζί.Περπατάγαμε αργά και με είχε πιάσει από το χέρι.Γιατί κάθε φορά που το κάνει αυτό νιώθω ότι θα πέσω κάτω; Είναι απλός ΤΕΛΕΙΟ! Με πήγε στο σπίτι του!Δεν περίμενα να με πάει στο σπίτι του, ούτε καν τον ξέρω. Όταν μπήκαμε μέσα είδα έναν μεγάλο καναπέ, δερμάτικο και μαύρο, υπήρχε μιά τηλεόραση, μεγάλη, και δίπλα μπορούσα να διακρίνω την κουζίνα. Ήταν όλα πεντακάθαρα..μάλον θα ζει με του γονείσ του όπως όλα τα παιδία στην ηληκία του.Ήταν τέλειο.Με σήκωσε και με πήγε στο δωμάτιό του.Καθώς ανεβέναμε τα σκαλιά ένιωθα τα χέρια του που με κρατούσαν. Ήταν τόσο απαλά! Καθώς περπατούσε με χαίδευε με το χέρι του που είχε βάλει από κάτω μου για να μπορεί να με κρατάει. Με άφησε στο κρεβάτι του.Ήταν μεγάλο, διπλό και το πάπλομα από πάνω έλειπε. Γιατί με έφερε εδώ ;
''Οι γονείς σου;''Τον ρωτάω και τον κοιτάω στα ματια.
''Έχω να τους δω κάτι χρόνια αλλά δεν πειράζει.''Μου είπε και με φίλησε απαλά στο στόμα.
Δεν μίλησα! Δεν ήξερα τι να πω.Τον καταλαναίνω! Οι γονείσ μου έχουν πεθάνει οπώτε...Με σταμάτησε από τις σκέψεισ μου ξαπλόνοντας με στο κρεβάτι του.Άρχισα να ανχόνομαι..τι θέλει να κάνει; Μόνο και...όχι δεν υπάχει περίπτωση.άρχισε να με φιλάει στο στομά.Ένιωθα την γλώσσα του πάνω μου. Μου άρεσε.Το στόμα του πήγαινε όλο πιό κάτω.Τα χέρια του κύλησαν πρός τα κάτω, στουσ γοφούς μου.Άρχιζε να μου κατεβάζει το εσώρουχο μέχρι που συνειδητοποίησα τί γινίταν, τί έκανε, τι έκανα.Τον σταμάτησα, πέρνοντας τα χέρια του από πάνω μου και ξεκολόντας τα χίλη μου από τα δικά του.
''Δεν μπορώ..'' Του είπα και κοίταξα κάτω!
''Τι δεν μπορείς; Είναι πρώτη φορα...;'' Με ρώτησε. και έκρηψα το πρόσωπό μου με τα χέρια μου.
'' Ηέι..τι έγινε;'' μου είπε, σηκόνοντας το κεφάλι μου πάνω για να συναντισω τα μάτια του.Δεν κατάλαβα ότι έκλεγα..Έγινα πεζίλι...Είμαιχ χαζή..πολύ! Δεν μπορώ να κλαίω μπροστά στο Zayn..ούτε και τον ξέρω...Ναι είναι πρώτη φορά και δεν ξέρω τι να κάνω και φοβάμαι..έχω τρελαθεί..δεν ξέρω τι κάνω..πως μπόρεσα να το επιτρέψω αυτό στον εαυτό μου; Δεν έπρεπε από την αρχή να έρθω στο σπίτι του.Κι άμα το πει στουσ φίλουσ του και όλοι γελάνε μαζί μου; Απλός φοβάμαι δεν το έχω ξανακάνει αυτό και δεν είμαι ετοιμη..
''Έλα όλα είναι μια χαρά.Ξάπλωσε και κοιμήσου!'' Μου είπε με την πιο ήρημη και γλυκιά φονή που έχω ακούσει από αυτόν.
''Δεν θύμωσεσ; '' το ρώτησα
Με κοίταξε στα μάτια και μου είπε ''Όχι. Γιατί να θυμώσω;''
Νόμιζα ότι θα είχε θυμώσει που δεν ξέρω του κατάστρεψα αυτό ήθελε να κάνει...
(ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΟΛΕΙΑ! ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ! ΣΑΣ ΑΓΑΠΑΩ ΠΟΛΥ! :) ΚΑΙ SORRY ΓΙΑ ΤΑ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΑ ;) )
YOU ARE READING
Η Επιλογη.
FanfictionΑυτό το βιβλίο είναι φαντασία με προταγονιστές τα μέλη του συγκροτήματος one direction και ενα κορίτσι την Diana.Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!! ♥