chapter 10

347 14 0
                                    

(ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΑΛΑ! )

Μετά από αυτή την καταπληχτηκή βόλτα πήγα στο σπίτι του Zayn.


''Καλημέρα, κορίτσι μου! Ετοιμάσου να σε πάω στο σχολείο.''Άκουσα μια φωνή.Είχα ξεχλασει ότι κοιμήθυκα στο σπίτι του.

Ο Zayn δεν θα έρθει  γιατί πήρε αποβολή.Εγώ γιατί να πάω; Θέλω να κάτσω εδώ, μαζί του.Και αυτό θα κάνω, εκτώς αν δεν με θέλει.Σύγουρα θα με πειράξει να μην πάω, δεν μου αρέσει καθόλου να χάνω μαθήματα, αλλά δεν πειράζει μια φορά.Ελπίζω να με θέλει εδώ, μαζί του.Είμαστε μόνο λίγες μέρες μαζί και είμαι στο σπίτιτ του όλη μέρα.


''Όχι πας καλά; Θα κάτσω μαζί σου. Τι να κάνω μόνη μου στο σχολείο.''Του απάντησα.



''Δεν θα είσαι μόνη σου. Έχεις τις φίλες σου.''Μο.υ απάντησε και έσκηψε να πάρει από το πάτωμα μία μπλούζα.

Τόση ώρα δεν φώράει μπλούζα;Νόμιζα ότι φώραγε...Τώρα που το προσέχω ούτε παντελόνι φωράει.


''Την Perrie;''Τον ρώταω.

Αν ενοεί αυτή την ''φίλη '' μου, να μου λείπει.Δεν είναι πια φίλη μου, μετά από αυτό που έκανε και ούτε συγγνώμη δεν μου ζήτησε.Τα άλλα κορίτσια έχω να μιλήσω μαζί τους μέρες και ο Niall, νομίζω ότι ο Zayn θα θυμώσει αν μας δει μαζί.Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα του ξαναμιλήσω.Είναι ο καλητός μου και δεν μπορει ο Zayn να μου απαγορεύσει να του μιλάω.Δεν έγινε τίποτα μάζι μας αλλά ο Zayn νευριάζει με όποιο αγόρι μου μιλάει ή έστω με κοιτάει.


Με κοίταξε και χαμογέλασε.Δεν είπε τίποτα γιατί έχω δίκιο.


''Έλα θα σε πάω εγώ.''Μου είπε και πήρε τα κλείδια του αυτοκινήτου του.Έχει είδη ντυθεί.


Πω ρε παιδί μου αυτό το πεισμα του..... τέλως πάντον θα του κάνω την χάρη.Δεν άλλαξα γνώμη, ακόμα δεν θέλω να πάω αλλά....Έτσι κι αλλιώς όλη μέρα είμαι με τον Zayn δεν πείράζει για λίγες ώρες, νομίζω.Και ο Liam, πρέπει να του μιλήσω, αδελφός μου είναι και νοιώθω σαν να έχω να τον δω χρόνια.Αν δεν πάω θα αρχίσει τα δικά του, πάλι. Έβαλα το ένα πόδι μου στο ένα πατάκι της μηχανής, έβαλα τα χέρια μου στην πλάτη του Zayn για να στηριχτώ και να βάλω το άλλο  μου πάδι στο άλλο πατάκι και φύγαμε.


''Ευχαριστώ για χθες.Ήταν πολύ ωραία!''Του είπα και το εννοώ.


''Έκανα ότι μπόρεσα για τα πιο ωραία γενέθλια!Απλός θέλω να είσαι ευτυχισμένη. Γι'αυτό ζω.Για να σε κάνω χαρούμενη.''Μου είπε και κατάλαβα, παρόλο που δεν τον έβλεπα, ότι χαμογέλαγε.

Η Επιλογη.Where stories live. Discover now