Όταν άνοιξα τα μάτια βρησκόμουν στο κρεβάτι του και όταν σήκωσα το κεφάλι μου ο Zayn έλειπε!έωαξα όλο το σπίτι αλλά δεν το βρήκα. Που πήγε; Άρχισα να ανησυχώ και έκανα σαν τρελή μέχρι που είδα ένα σημείωμα που είχε αφήσει πάνω στο τραπέζι την κουζίνας.
Κορίτσι μου,
Είναι απόγευμα και πήγα να πάρω κάτι να φάμε γιατί δεν έχω τίποτα. Αν χτυπήσει το κινητό μου σηκωσέ το, δεν το πήρα μαζί μου.Αν χτυπήσουν την πόρτα, άνοιξε και πες ότι λείπω και θα έρθω αργότερα!
Δεν θα αργήσω!
Σ'αγαπάω!
Τι; Μου έχει εμπιστοσύνη για να με αφύνει να σηκώσω το κινητό του; Δεν το περίμενα..αν μου το σήκωνε αυτός, ή έστω κοίταγε τα μηνήματα, θα θύμωνα..πολύ! Στο τέλος του σηνειώματος γράφει''Σ'αγαπάω!'' Είναι αλήθεια αυτό; Με ξέρει πολύ λίγο..και..γνωριστίκαμε πριν λίγες μέρες! Τις σκέψεισ μου σταμάτησε ένας ήχος που ερχόταν από την πόρτα! Άφησα το σημείωμα στο τραπέζι και πήγα να ανοίξω.Όταν άνοιξα είδα τον Harry ντυμένο με ένα τζιν και μία μαύρη μπλούζα..νομίζω φώραγε κουκούλα, δεν πρόλαβα να δω καλ.α και μου έκλεισε το στόμα με το χέρι του και με πήγε στο αυτοκίνητό του.Με έδεσε και με πήγε σπίτι του.Ήταν μεγάλο αλλά δεν μπορούσα να δω πολλά γιατί ήταν το χέρι του μπροστά στα μάτια μου.Με άφησε στο κρεβάτι του και άρχισε να με φίλαει.Δεν ήξερα τι να κάνω..προσπάθησα να τον σταματήσω αλλά η δυναμή του με εμπόδηζε.Μου κατέβασε το εσώρουχό μου μαζι με το παντελόνι και άρχισε να με φιλάει πιο χαμηλά.Μου έβγαλε την μπλούζα και το μαύρο μου σουτιέν, μου είχε κλείσει το στόμα με το χέρι του και δεν μπορούσα να πω τίποτα.
Το πρωί άνοιξα τα μάτια μου και είμουνα στοκρεβάτι του, καλυμένει με μια κουβέρτα. Ντ΄ύθηκα όσο πιο γρήγορα μπορούσα και κατέβηκα τα σκαλία, που οδηγούσαν στην κουζίνα. Μου είχε ετοιμάσει πρωινό, του είχα θυμώσει..μισήσει αλλά για κάποιον λόγο έκατσα για να φάγαμε μαζί.
Γιατί δεν προσπάθησα να φύγω; Τι βλακεία έκανα;Τι θα πώ στον Zayn;Μου είπε όταν ανοίξω την πόρτα να πω σε αυτόν που στέκεται απέναντί μου ότι ο Zayn λήπει.Δεν το πιστεύω ότι έγινε αυτό...η πρώτη μου φορά θέλω να είναι με κάποιον που αγαπάω..όχι κάποιον που μου αρέσει αλλά τον θέλω μόνο για φίλο.Είμαι με τον Zayn..νομίζω..και δεν έπρεπε να γίνει αυτό.Τι θα του πώ τώρα;..Θα μου θυμώσει;Σύγουρα...Τι θα κάνω;
O Harry πήγε στο δωμάτιό του για λίγο και εγω βρήκα ευκαιρία να φύγω.Κούνισα το πόμολο της πόρτα προς τα κάτω και άνοιξε..πάλι καλά που δεν είχε κλειδώσει.Βγήκα έξω και άρχισα να τρέχω σαν τρελή..μέχρι που συνειδητοποίησα ότι είχα χαθεί.Δεν ήξερα που πήγενα μέχρι που με βρήκε ο Zayn.Ευτηχώς..αλλά τι θα του πω;
''Κορίτσι μου;''Μου είπε και έτρεξε να με αγκαλιάσει.
''Zayn!''Του είπα κλαίγωντας, στο αυτί του.
''Πως με βρήκες;''Τον ρώτησα, σκουπίζοντας τα δάκρυα από τα μάτια μου.
''Σε ψάχνω εδώ και πολύ ώρα. Ψάχνω παντού για να σε βρω και δεν θα σταμάταγα αν δεν σε έβρισκα.''Μου απάντησε και με γίλησε απαλά στο στόμα.Είναι κάτι που μου έλειψε.
Του είπα τι έγινε και αυτός απλά με πήρε αγκαλιά.Περίμενα να νευριάσει μαζί μου αλλά δεν έκανε τίποτα.Γιατί; Εγώ στην θέση του θα με είχα σκωτόσει.Δεν περίμενα να αντιδράσει έτσι...Τον ευχαριστώ γι'αυτό γιατί δεν έχω όρεξη να τσακοθώ με κανέναν.
''Περίμενες να νευριάσω μαζί σου, σωστα κορίτσι μου;''Μου είπε και με κοίταξεστα μάτια.
''Ναι''Του απάντησα και κοίταξα κάτω. '' Ήθελα να η πρώτη μου φορά να είναι με κάποιον μου αγαπάω...εσένα..μάλον!''Του είπα και αυτός σήκψσε το χέρι του για να φέρει το κεφάλι πάνω ώστε να τον κοιτάω και να με κοιτάει.
''Σου άρεσε;'' Με ρώτησε και έμεινα με ανοιχτώ το στόμα.
Δεν περίμενα να με ρωτήσει κάτι τέτειο.Όχι, δεν μου άρεσε.Τι να μου άρεσε; ..το ότι μου κράταγε το στόμα κλειστό με το χέρι του; ή ότι όλο αυτό έγινε χωρίς την θέλησή μου..με το ζώρι;
''Όχι. ''Του απάντησα.
''Τότε δεν έχω λόγο να νευριάσω μαζί σου.Έχω νευριάσει με τον Harry.''Μου είπε και μου χαμογέλασε.
Είχα καιρό να δω αυτό το χαμόγελο και μπορώ να πω ότι μου έλειψε πολύ.Μου. έλειψε η στηγμή που κοίταγα μέσα στα όμοσφα και λαμπερά μάτια του.Μου έλειπε ο τρόπος που τα χείλη του ακούμπαγαν τα δικά μου και ο τρόπος που η ζεστή γλώσσα του με ακούμπαγε.
''Κι όμως, έχεις λόγο να νευριάσεις μαζί μου απλά εσύ δεν τον βλέπεις!''Του είπα και του χαμογέλασα.
Ναι, έχει λόγο να νευριάσει μαζί μου. Απλός με αγαπάει..μάλον..και δεν βλέπει ότι πρέπει να νευριάσει μαζί μου γι' αυτό που έγινε με τον Harry.
Όλη την υπόληπη μέρα την περάσαμε μαζί.Δεν πήγε κανείς μας σχολείο.Δεν μου αρέσει να χάνω τα μαθήματα αλλά αυτή τη μέρα προτημώ να είμαι με τον Zayn παρά με οποιονδήποτε άλλον.Είμασταν όλη μέρα αγκαλιά και δεν μιλάγαμε για αυτό που έγινε την πρωιγούμενη μέρα στο σπίτιτ του Harry.Είδαμε μια ταινία το ''The Notebook'' Μου είπε ότι δεν του άρεσε, αλλά απορώ αν παρακολούθησε καθόλου.Όλη την ώρα τα μάτια του ήταν πάνω μου μέχρι που τελείωσε η ταινία και μου πρότηνε να φάμε κάτι.Αφού φάγαμε πήγαμε στο κρεβάτι του και μιλάγαμε για διάφορα μέχρι που με πήρε ο ύπνος.
YOU ARE READING
Η Επιλογη.
FanfictionΑυτό το βιβλίο είναι φαντασία με προταγονιστές τα μέλη του συγκροτήματος one direction και ενα κορίτσι την Diana.Ελπίζω να σας αρέσει!!!!!! ♥